Help - Search - Members - Calendar
Full Version: The Chronicles Of Riddick
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Wreckdiver[NAF]
Måste bara se denna !!

The Chronicles Of Riddick
dsr.placid
buttrock.gif
dsr.pretana
tror eg står over denne.

skulle ikkje vært lov å lage filmer med Vin Diesel i hovedrollen, han får jo både Jean Claude og Arnold til å virke som gode skuespillere.
whipz^
QUOTE ([dsr.pretana)
,May 31 2004, 12:27 ]tror eg står over denne.

skulle ikkje vært lov å lage filmer med Vin Diesel i hovedrollen, han får jo både Jean Claude og Arnold til å virke som gode skuespillere.

yupp.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.pretana)
,May 31 2004, 12:27 ] han får jo både Jean Claude og Arnold til å virke som gode skuespillere.

Hva er det du prøver å si? oro1.gif

a5.gif
dsr.pretana
QUOTE ([dsr.placid)
,May 31 2004, 14:22 ]
QUOTE ([dsr.pretana)
,May 31 2004, 12:27 ] han får jo både Jean Claude og Arnold til å virke som gode skuespillere.

Hva er det du prøver å si? oro1.gif

a5.gif

eg prøver vel å så tvil om hans skuespillerkvaliteter
dsr.sumtin
buttrock.gif
General_Wang
Tror spillet er bedre enn filmen, men uansett så er Vin Diesel den nye Mickey Rourke wanker.gif
Dolph
buttrock.gif
dsr.brummi
QUOTE (General_Wang @ Jun 1 2004, 03:15 )
Tror spillet er bedre enn filmen, men uansett så er Vin Diesel den nye Mickey Rourke wanker.gif

åhhh, mickey, elska han enda mer når han fikk bolemuskler og hovent ansikt....
dsr.aldazar
Altså...jeg syns ikke "pitch black" var noe kul, tror ikke denne er noe tess heller
dsr.hansiball
Blir sikkert 2 timer ok film. fix13.gif
dsr.spider
tror den blir bra...er vel slike roller som passer VinD best.

fix13.gif
dsr.perrin
evil.gif
dsr.pretana
QUOTE ([dsr.Spider)
,Jun 14 2004, 01:20 ] tror den blir bra...er vel slike roller som passer VinD best.

fix13.gif

noen roller som passer for han?
dsr.spider
QUOTE ([dsr.pretana)
,Jun 14 2004, 10:13 ]
QUOTE ([dsr.Spider)
,Jun 14 2004, 01:20 ] tror den blir bra...er vel slike roller som passer VinD best.

fix13.gif

noen roller som passer for han?

Tja..er sikkert det...vil heller se han i en ny Pitch Black "oppfølger" enn en Forest
Gump greie...

Har vi forresten non skikkelige action helter i dag da? Før var det jo Arnold, Stallone, Norris, VanDame ect. I dag har vi vell kansje...The Rock, V Diesel?! eller?! fix13.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.