Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discman?
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
dsr.placid
SONY DNE511S, 5,- fix05.gif
dsr.cable
jeg kjøpte den jeg a5.gif
må se om det er noe fix02.gif
Wreckdiver[NAF]
Flera stycken i NAF köpte dessa också, sammanlagt ca 10st om jag kommer ihåg rätt.
En otäck sak dock, när någon är inloggad och tittar på sidan (efter att ha beställt) så syns hans adressuppgifter och liknande för ALLA som loggar på sidan !!
När Nightmare[NAF] beställde så kunde alla som skulle beställa se hans adress, telefonnummer och liknande...

Så passa er för att ligga påloggade på sidan alltför länge...
dsr.puma
Den koster vel heller 115.-
dsr.cable
75 kr måtte jeg betale:P
dsr.placid
QUOTE ([dsr.puma)
,May 30 2004, 13:47 ] Den koster vel heller 115.-

Står 899,- i elkjøp katalogen a5.gif
dsr.airboy
894 nå biggrin1.gif
Spennende å se om de som har kjøpe på nett får den til 5 kroner biggrin1.gif
dsr.placid
QUOTE (AirBoy @ Jun 1 2004, 14:03 )
894 nå biggrin1.gif
Spennende å se om de som har kjøpe på nett får den til 5 kroner biggrin1.gif

a5.gif
dsr.brummi
hmmm, ja...hadde vært skult pga trykkleif eller no fix05.gif
dsr.cable
Fikk mail av de i dag jeg..det var en skrivefeil a4.gif
jeg som hadde gledet meg til ny discman nå fix03.gif
dsr.caraghi
satan...ikkje finn deg i det.!!!! forfatt en uhemmet forbanna mail tilbake og krev greien til en femmer. si at du er meeeget misfornøyd så skal du se at de finner på no til deg.
dsr.cable
hehe..ja, jeg sa at jeg skulle ha 75 kroner tilbake siden jeg betalte det over nettet..står hvertfall det på nettbanken min. di skal jeg ha tilbake a2.gif
dsr.brummi
QUOTE ([dsr.cable)
,Jun 1 2004, 21:20 ] hehe..ja, jeg sa at jeg skulle ha 75 kroner tilbake siden jeg betalte det over nettet..står hvertfall det på nettbanken min. di skal jeg ha tilbake a2.gif

visst faen plag de....
dsr.cable
visst faen plag de....

vist vist..betaler de ikke skal det oppstå bråk for elkjøp..da får de en sint kunde hver dag og krever penger tilbake a5.gif
dsr.airboy
Syns du skal kreve discman jeg. Ikke din feil at de skriver feil pris?
dsr.kevin
Jeg gjetter at de tar forbehold mot trykkfeil i liten skrift en eller annen plass.
dsr.placid
jepp, det gjør de ph34r.gif
dsr.cable
Jeg gjetter at de tar forbehold mot trykkfeil i liten skrift en eller annen plass.

stemmer. jeg sende mail til de og de beklagde seg så meget på denne skrivefeilen og skulle sette 75 kroner tilbake på min konto a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.