Help - Search - Members - Calendar
Full Version: D.S.R vs ™(SaS) - 4-0
DirtyForum > Dirtysniper News > Delta Force BHD News
dsr.perrin
Tonight it was time for our last tournament final this season. We met ™(SaS) in the GK Invite Only Tournament. Started off on Mean Street, where it soon became a trench-like war. No team wanting to press to hard in fear of getting camped down. Even so, the Ratz took charge, after a good start from ™(SaS) on both maps. In the end we controlled it home with the points needed for the win. Then we warped onward to Panic Attack. The Ratz got into their comfy spots, and kept sending nades from above. Not much for ™(SaS) to do then. On leg 2 ™(SaS) got a better start, and gave us a bit of trouble getting into poss, but we got there in the end and secured the tournament victory.
A big tnx to ™(SaS) for a well- and fair-played match. We wish you the best of luck onwards. A pleasure playing you guys. As always. ok.gif
dezso!
ok.gif
dsr.alucard
GG (SAS)!!
ok.gif
dsr.fenwick
buttrock.gif
duck
Yep det var en herlig kamp.... Viste igen at en god taktik er afgørende...

Ville lige beklage da jeg sagde at jeg hader snipers.. Det var faktisk en ros til*I* fordi han/hun var uhyggeligt god med den forbandede snipergun. Det var ikke for at genere Jeres squad. Havde faktisk glemt Jeres navn.

Men en god og fair kamp, tak for det smile1.gif

duck™(SaS) alias DK™
dsr.jannis
QUOTE (duck @ Feb 17 2004, 00:33 )

Ville lige beklage da jeg sagde at jeg hader snipers.. Det var faktisk en ros til*I* fordi han/hun var uhyggeligt god med den forbandede snipergun. Det var ikke for at genere Jeres squad. Havde faktisk glemt Jeres navn.

duck™(SaS) alias DK™

Immo....ganske fæl med sniperiflen....hehe....GJ immo,,as always... buttrock.gif

GG SAS....hope too play against you soon again..... evil.gif
dsr.alucard
Yep det var en herlig kamp....  Viste igen at en god taktik er afgørende...

duck?(SaS) alias DK?

No offense taken a5.gif
And I know, playing against him is a nightmare!!
dsr.bear

duck™(SaS) alias DK™

Immo is a pain in the ass when hes doing stuff like he did to u guys.... I dint play, but I know that Immo is a pain in the ass... Me too hate snipers dork1.gif

Gj D.S.R buttrock.gif
dsr.pretana
buttrock.gif buttrock.gif
Camo
ok.gif
dsr.immo
Snipers sucks! biggrin1.gif
dsr.brummi
a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.