Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spiderman2 trailer
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Pages: 1, 2
Camo
bra den ok.gif
dsr.teka
buttrock.gif
eNeS^
buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif og buttrock.gif
jesse
så ikke 1'n. Ble ikke imponert over 2'n.. til tider svært kjedlig, egentlig satt jeg og hadde mest lyst til å violent-smiley-019.gif for å skape litt mer action i kinosalen.
dsr.placid
QUOTE (jesse @ Jul 21 2004, 22:02 )
så ikke 1'n. Ble ikke imponert over 2'n.. til tider svært kjedlig, egentlig satt jeg og hadde mest lyst til å violent-smiley-019.gif for å skape litt mer action i kinosalen.

Det er ikke bare en hjernedød action film dette her, det er drama, handling og karaketutvikting også... Se en film med The Rock du a5.gif
eNeS^
QUOTE ([dsr.placid)
,Jul 22 2004, 08:13 ]
QUOTE (jesse @ Jul 21 2004, 22:02 )
så ikke 1'n. Ble ikke imponert over 2'n.. til tider svært kjedlig, egentlig satt jeg og hadde mest lyst til å  violent-smiley-019.gif  for å skape litt mer action i kinosalen.

Det er ikke bare en hjernedød action film dette her, det er drama, handling og karaketutvikting også... Se en film med The Rock du a5.gif

a5.gif
dsr.perrin
Klassiker buttrock.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.