Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spiderman2 trailer
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Pages: 1, 2
dsr.puma
Liker ikke helt at det kommer en oppfølger til den ellers så geniale filmen - passer ikke helt, synes jeg.
dsr.ghod
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 16:19 )
Liker ikke helt at det kommer en oppfølger til den ellers så geniale filmen - passer ikke helt, synes jeg.

Kjempegenial. Jeg elsker hun (insert name her), hun er alt for meg, jeg vil gjøre alt for å få tak i henne.
30 sek etterpå. Jeg er en super helt, jeg elsker henne ikke lenger (insert name here), jeg er en superhelt. fix01.gif
dsr.puma
QUOTE (Chemical @ Dec 16 2003, 17:32 )

Kjempegenial. Jeg elsker hun (insert name her), hun er alt for meg, jeg vil gjøre alt for å få tak i henne.
30 sek etterpå. Jeg er en super helt, jeg elsker henne ikke lenger (insert name here), jeg er en superhelt. fix01.gif

Enig, det der ble for dumt. heheh. Irriterte meg lenge over akkurat det der..
dsr.ghod
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 16:39 )

*ta screenshot* første gang vi er enige om noe i dag a5.gif
dsr.puma
QUOTE (Chemical @ Dec 16 2003, 17:42 )
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 16:39 )

*ta screenshot* første gang vi er enige om noe i dag a5.gif

yupp.gif fix04.gif
dsr.puma

Mary J, het hun vel...
dsr.ghod
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 16:50 )

Mary J, het hun vel...

Blidge ? oro1.gif fix14.gif
dsr.puma
QUOTE (Chemical @ Dec 16 2003, 17:55 )

Mary J, het hun vel...

Av og til er jeg synsk altså - jeg visste den kom.. fix05.gif
dsr.ghod
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 16:58 )
QUOTE (Chemical @ Dec 16 2003, 17:55 )

Mary J, het hun vel...

Av og til er jeg synsk altså - jeg visste den kom.. fix05.gif

a1.gif Vel ok, den var litt teit. fix13.gif
Fliza
syns ikke spidermann filmen var noe bra........... må nok si den går i katogori "B"...
Og en oppfølger må jo bare bli enda værre..... når holywood ikke klarer å finne på et bra manus til en film, bruker de kjennte figurer for å kunne lage en "inntekts" film. Sørgelig greier.
"Super" helter hører til på skrevne ord og bilder. IKKE teit filmatisering!
dsr.puma
Fliza: La oss leke gjemsel, du løper og gjemmer deg og jeg leiter ikke... a1.gif
dsr.ghod
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 18:04 )
Fliza: La oss leke gjemsel, du løper og gjemmer deg og jeg leiter ikke...  a1.gif

Vi tar en annen versjon.
Du gjemmer deg, jeg leter etter deg med pumpe hagla mi smile1.gif fix14.gif
Spiderman / Deardevil / Hulken sux0r max0r på film som dere CS mennesker sier.
dsr.placid
QUOTE (Chemical @ Dec 16 2003, 19:13 )
QUOTE (Puma @ Dec 16 2003, 18:04 )
Fliza: La oss leke gjemsel, du løper og gjemmer deg og jeg leiter ikke...  a1.gif

Vi tar en annen versjon.
Du gjemmer deg, jeg leter etter deg med pumpe hagla mi smile1.gif fix14.gif
Spiderman / Deardevil / Hulken sux0r max0r på film som dere CS mennesker sier.

Av de siste Marvel filmene som har blitt til, må jeg vel si Spider-Man er den beste. Hulken og Daredevil var C filmer for pokker a2.gif

Spider-Man er jo i og for seg en stilig film. Story schmory, ser ikke filmatiserte tegnefilmer for å bli overrasket over en genial storyline liksom dork1.gif
sling
Kirsten Dunst????
dsr.puma
QUOTE (sling @ Dec 17 2003, 08:12 )
Kirsten Dunst????

Ja, Mary J smile1.gif
dsr.battlerager
Ble faktisk ganske skuffa av Spiderman, syntes faktisk at Daredevil var bedre.
eNeS^
QUOTE (Battlerager @ Dec 17 2003, 12:23 )
Ble faktisk ganske skuffa av Spiderman, syntes faktisk at Daredevil var bedre.

oro1.gif fix05.gif ph34r.gif
Fliza
Spiderman ble faktisk så kjedelig at jeg sovnet underveis.
whipz^
QUOTE (Fliza @ Dec 17 2003, 18:14 )

oro1.gif a2.gif
dsr.placid

Tror du blander den med Hulken dork1.gif
eNeS^
QUOTE (Placid @ Dec 17 2003, 20:38 )

Tror du blander den med Hulken dork1.gif

a5.gif
dsr.spider
Ser frem til Spidde 2 jeg...men ingenting slår de gamle tegneseriene... a5.gif
De har en grunnstory og en innledning å forholde seg til, noe som bare må komme...tror det kan bli bedre etterhvert som vi får flere..ex. 2-3-4. X-Men 2 var jo bedre enn 1. Daredevil falt ikke i smak...grunnet bl.a. Kingpin og Bullseye ikke var som tegneseriene har vist dem de siste 25 åra. Hulk var ok...Litt for synlig data på selve Hulken...men der også en story som måtte følges..for ikke å spore unna hvor han kom fra/ble til. Jeg sier bare Go Marvel!!! buttrock.gif fix10.gif a5.gif
whipz^
Oooo blir så snadder den filmen buttrock.gif
dsr.placid
fix04.gif buttrock.gif
dsr.battlerager
Jo blir sannsynligvis bra denne, traileren var jo bedre enn eneren fix14.gif
dsr.teka
buttrock.gif
dsr.joppe
dsr.spider
ok.gif
dsr.placid
Hell yeah, dette er en oppfølger som er bedre enn 1'ern buttrock.gif buttrock.gif

God story, bedre effekter, bra spill!

fix02.gif
whipz^
fins det no i sebar kvalitet som går an å hente ned? orob.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.whipzzer)
,Jul 1 2004, 00:07 ] fins det no i sebar kvalitet som går an å hente ned? orob.gif

http://www.filmweb.no fix14.gif

Nei, tror nok det tar noen dager før det kommer noe sebart på nettet fix01.gif
Wreckdiver[NAF]
Det finns en "CAM" version ute på Spiderman2 men dessa brukar vara av rätt dålig kvalitet så du bör nog vänta tills det kommer en screener eller liknande...

Såg på THE PUNISHER igår (den nya, inte den gamla med Dolph Lundgren) och kvaliteten var helt ok (dvd-screener) men filmen var medelmåttig. Visst, The Punisher är ju en "cool dude" men den (filmen) kunde ha gjorts bättre. Min flickvän tyckte den var riktigt cool (hon tycker om action-filmer) men jag hade nog kanske lite för stora förväntningar på den...

Tror Spiderman2 kan bli ett riktigt fiasko...
dsr.placid
QUOTE (Wreckdiver[NAF)
,Jul 1 2004, 16:42 ] Tror Spiderman2 kan bli ett riktigt fiasko...

Huh? oro1.gif
Wreckdiver[NAF]
QUOTE ([dsr.placid)
,Jul 1 2004, 16:07 ]
QUOTE (Wreckdiver[NAF)

Huh? oro1.gif

Med tanke på all "hype" som det har varit om denna (2:an) så tror jag nog att förväntningarna är större än vad de borde vara. Det lilla jag har sett av trailern så verkar effekterna coola, handlingen bra, men...

Nåja, jag får väl ge ett omdöme i morgon då (förhoppningsvis) min nerladdning är klar av den dork1.gif

(10 minuter efter att jag skrev mitt förra inlägg angående att det endast fanns en "cam" version av Spiderman2 så såg jag att min kontakt hade fått in en bättre version, och det är givetvis den som jag laddar ner)
dsr.kevin
placid har vel ikke sagt i klartekst at han har sett den, men jeg forsto det slik. Og når han sier den er bra, velger jeg å tro han til det motsatte er bevist. ok.gif
whipz^
Har tro på at den er über bra smile1.gif Noen som så denne? a5.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.kevin)
,Jul 1 2004, 21:15 ] placid har vel ikke sagt i klartekst at han har sett den, men jeg forsto det slik. Og når han sier den er bra, velger jeg å tro han til det motsatte er bevist. ok.gif

Ja, riktig tolket kev a5.gif (hadde vært bra gjort å vite storyen uten å se den...)
Var på førpremieren, og som sagt, filmen er dritbra. Det er ikke bare en banal oppfølger som er laget får å tjene $$$, men en veldig god story, skikkelig utvikling av karakterene, og mye mer enn bare action. Og en helt hysterisk morsom scene i en heis... gled dere a5.gif

Og man må selvfølgelig huske at dette er en eventyrfilm...

Hvis man likte 1'ern, kommer man til å elske denne.
Hvis man synes 1'ern sugde lut, kommer man til å like denne dork1.gif
Mickey
Japp, dritbra film buttrock.gif

Dette er en av de få tilfellene der oppfølgeren er bedre enn den første filmen. Det er ingen overraskelse for de av oss som er kjent med Sam Raimis tidligere verk (hint: Evil Dead 2)

Gleder meg til treern buttrock.gif
Mickey
QUOTE (Wreckdiver[NAF)

Svensker fix05.gif
Fantomas
skal se filmen senere i dag, gleder meg litt jeg.
PeTe
hehe jeg har sett spider-man 2 hos min fetter
dsr.hansiball
Har den jo liggende, men ser den heller på kino tenker jeg. Slike søppelfilmer duger egentlig bare på kino.
dsr.Ðïñgo
QUOTE ([dsr.hansiball)
,Jul 9 2004, 11:16 ] Har den jo liggende, men ser den heller på kino tenker jeg. Slike søppelfilmer duger egentlig bare på kino.

Ett godt poeng Hansi...fordi dette er en møkka film av store dimensjoner
Fantomas
Syntes det var en god film jeg. dork1.gif
dsr.spider
Bra film...bedre en 1'rn ok.gif
Fliza
Vetta faen jeg.......... Ble liksom ikke super imponert. Av alle superhelter må han være den mest patetiske og irriterenpe person. Har han vært litt mer lur har han hatt med en pistol så han kunne ha skøte den helvetes professoren!!!!!!

Av alle super skurker som super helter skal slåss mot må han derfor igrunn være den letteste tilå ta!!!!!!!
dsr.hansiball
Likte den jeg. Moro. smile1.gif
eNeS^
QUOTE (Fliza @ Jul 15 2004, 00:07 )
Vetta faen jeg.......... Ble liksom ikke super imponert. Av alle superhelter må han være den mest patetiske og irriterenpe person. Har han vært litt mer lur har han hatt med en pistol så han kunne ha skøte den helvetes professoren!!!!!!

Av alle super skurker som super helter skal slåss mot må han derfor igrunn være den letteste tilå ta!!!!!!!

oro1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.