Help - Search - Members - Calendar
Full Version: The Day After Tomorrow
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Silence
Trailer

Den blir nok sinnsyk buttrock.gif
dsr.puma
Den der kan bli knall, ja!
QuaqQuao
oh man... Dette e glede seg ja buttrock.gif
dsr.placid
Var fet, de to timene fløy fort som fy! Noe logiske glipper her og der, men underholdning til tusen!!!
buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif
Fliza
Blir irritert på slike filmer som har så mange reint fysiske feiler.....

Dere syns vel Perfect Storm var bra?
til ettertanke om akkurat den filme.. Fiskebåten gikk ut fra Dutch Harbor og skulle til Flamich Capp... Men for folk med litt geografi kunnskaper ligger Dutch Harbor opp med Aleutene i Stillehavet og Flamich Capp er en fiske bank uttenfor Newfoundland.. Så enten måtte de gå rundt Kapp Horn eller for å spare litt tid ta Panama kanalen 82.gif
Silence
QUOTE ([dsr.placid)
,May 27 2004, 20:16 ] Var fet, de to timene fløy fort som fy! Noe logiske glipper her og der, men underholdning til tusen!!!
buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif buttrock.gif

Helt enig

fet film buttrock.gif
Mickey
QUOTE (Fliza @ May 27 2004, 22:29 )

Perfect storm sugde skrukkete eselballer
dsr.sumtin
Perfect var underholdene frem til slutten....da sugde den lut på avbetaling....
QuaqQuao
Alt som kan bidra til å bli kvitt bush... a5.gif

Neste film i serien blir mer avstemt for realisme frikene.
Det meldes om lette regnbyger og flere store stjerner vil sitte i to timer å klage på været. Følg med...følg med fix10.gif
dsr.perrin
QUOTE (QuaqQuao @ May 28 2004, 15:14 )

Neste film i serien blir mer avstemt for realisme frikene.
Det meldes om lette regnbyger og flere store stjerner vil sitte i to timer å klage på været. Følg med...følg med fix10.gif

a5.gif 82.gif
Fliza
QUOTE (QuaqQuao @ May 28 2004, 15:14 )

Sant nok...............

Bush suger big time!!!!!!!!
Fantomas
Jeg syntes filmen var skamtøff a5.gif
dsr.aldazar
Jeg syns filmen var driitkjedelig fix03.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.aldazar)
,Jun 2 2004, 19:19 ] Jeg syns filmen var driitkjedelig fix03.gif

Liker du ikkeno' du eller? fix05.gif
dsr.nero
QUOTE ([dsr.SumTin)
,May 28 2004, 13:11 ] Perfect var underholdene frem til slutten....da sugde den lut på avbetaling....

buttrock.gif agree buttrock.gif
dsr.hansiball
Ok film.
dsr.battlerager
QUOTE (Fliza @ May 27 2004, 23:29 )

til ettertanke om akkurat den filme.. Fiskebåten gikk ut fra Dutch Harbor og skulle til Flamich Capp... Men for folk med litt geografi kunnskaper ligger Dutch Harbor opp med Aleutene i Stillehavet og Flamich Capp er en fiske bank uttenfor Newfoundland.. Så enten måtte de gå rundt Kapp Horn eller for å spare litt tid ta Panama kanalen 82.gif

Med litt geografikunnskaper?
Jævla fisker!!!! fix10.gif
Fliza
Haha Battlerager........ Ikke min feil at jeg trengte penger og måtte tre uke på fiske a4.gif a4.gif
dsr.zod
QUOTE ([dsr.aldazar)
,Jun 2 2004, 18:19 ] Jeg syns filmen var driitkjedelig  fix03.gif

ord

bra poeng i filmen, endelig har mennesket skylden i faenskapen, men jeg fikk aldri noen innlevelse i filmen. Det var for mye usansynligheter og for mye såpe til at jeg ble noe særlig fenget av den. Når de må dra inn en ulveflokk for å få en film om total ødeleggelse av den nordligste halvkule til å bli spennende er det noe galt fix05.gif

Ser fortsatt for meg den latterlige scenen hvor de løper fra kulda (å nei, nå er den bare en halv meter fra meg, bensin fryser rett bak helene mine men jeg har det jævlig årlreit så lenge jeg får igjen døra og mashmallowsbålet er i gang.) Pipa er også selvsagt til pynt, den går egentlig ikke ut, den går til det hemmelige røykresirkuleringsaparatet i kjellern', som forøvrig også sørge for at det ikke er noe frostrøyk i hele filmen fix14.gif

Nei, hadde de brukt litt mer av spesialeffektpengene på å bygge opp en troværdig og fangende storyline ville jeg nok kost meg litt mer. Eventuellt bare kutta ut en knapp time med vås og hatt konstant ødeleggelse uten egentlig å miste noen interesange momenter fix14.gif
Dolph
*glede seg*
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.