Help - Search - Members - Calendar
Full Version: webclient irc
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dezso!
finnes det en webside man kan benytte for mirc?
Portene for vanlig mirc er sperret på jobben. Finnes det no alternativ?
dsr.puma
*bump

http://chat.ircnet.org/

Eventuelt

CGI:IRC

buttrock.gif
dezso!
hmm.. den siste så interessant ut, men krever install. Skal sjekke mot domenet mitt.

Ellers er det en klient mot quakenet jeg trenger seff dork1.gif
dsr.puma
QUOTE (vargas @ Sep 5 2003, 13:47 )
hmm.. den siste så interessant ut, men krever install. Skal sjekke mot domenet mitt.

Ellers er det en klient mot quakenet jeg trenger seff dork1.gif

Godt poeng. hehe, men CGI-saken virker toff.. dork1.gif
dezso!
var omfattende config.. giider ikke a6.gif
eNeS^
Visst du allerede har mIRC installert så kan du bare prøve deg fram ved å ticke vekk eit par småting, skal gå tilslutt tror eg smile1.gif
dezso!
nope... Porten er sperret
dsr.placid
søk etter "java irc" e.l. i google, husker jeg brukte en på skolen for lenge siden...
dsr.puma
http://irc.muddy.no/

Kanskje?
dezso!
QUOTE (Puma @ Sep 5 2003, 15:20 )

buttrock.gif buttrock.gif
dsr.zod
er liten forskjell på en javaclient og mIRC med mindre clienten er programmert til å bruke en bouncer eller proxy eller en annen metode for å kjøre andre porter da...uansett klient vil jo porten bli den samme.

Sett opp en BNC, det er det letteste smile1.gif
dezso!
oO
linux? fysjogfy.. vik fra meg...
whipz^
QUOTE (vargas @ Sep 5 2003, 15:44 )
oO
linux? fysjogfy.. vik fra meg...

a2.gif
dsr.zod
får jo wind0zebouncers også da, suger lut men de funker. brukte en før, funka greit til en bruker, men takla ikke at fler connecta. Bare sett den opp på XPboxen din hjemme (fryse på ryggen) åpne firewallen din for porten du ønsker å bruke for å connecte deg ut fra jobben (80 er f.eks alltid oppe hvis dere ikke har intern proxy) 21 er også vanlig, men dette har du sikkert oversikt over selv.
dsr.placid
QUOTE (ZoD @ Sep 5 2003, 15:56 )
får jo wind0zebouncers også da, suger lut men de funker. brukte en før, funka greit til en bruker, men takla ikke at fler connecta. Bare sett den opp på XPboxen din hjemme (fryse på ryggen) åpne firewallen din for porten du ønsker å bruke for å connecte deg ut fra jobben (80 er f.eks alltid oppe hvis dere ikke har intern proxy) 21 er også vanlig, men dette har du sikkert oversikt over selv.

/me kan bare anbefale alle bedrifter å skaffe seg Check Point FW-1 NG AI (Application Intelligence) a5.gif
Denne brannveggen kan stoppe alt som ikke er html trafikk gjennom port 80 (kazaa, msn, edonkey, gnutella, icq osv), samtidig som den stopper html ormer, cifs ormer og cross site scripting fix13.gif
Pluss masse annet ræl...

Så løp og kjøp fix05.gif
dsr.ghod
QUOTE (Placid @ Sep 5 2003, 15:35 )
QUOTE (ZoD @ Sep 5 2003, 15:56 )

/me kan bare anbefale alle bedrifter å skaffe seg Check Point FW-1 NG AI (Application Intelligence) a5.gif
Denne brannveggen kan stoppe alt som ikke er html trafikk gjennom port 80 (kazaa, msn, edonkey, gnutella, icq osv), samtidig som den stopper html ormer, cifs ormer og cross site scripting fix13.gif
Pluss masse annet ræl...

Så løp og kjøp fix05.gif

Hørtes nesten ut som produkt reklame, er du medeier i firmaet som lager programmet? a5.gif
Neida, men tror ikke det er så mange ansatte som liker at det programmet blir installert i bedrifter rundt om i landet smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.