Silence
Jul 24 2003, 21:07
Tom Hanks og Steven Spielberg har besluttet å lage oppfølger til Band Of Brothers!Denne gangen følger vi dem i krigen mot japan!
Med andre ord,dette må bare bli bra.......
dsr.puma
Jul 24 2003, 21:08
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dsr.placid
Jul 24 2003, 21:22
dsr.haavarst
Jul 24 2003, 21:56
frem til nå har det blitt lagd utrolig få gode WW2 Pasific Scenery filmer.. Det er blitt spunnet langt fler gode filmer rundt krigen i europa...
synes for meg som om nesten alle pasific filmene blir inspirert deprimerende mye av "Broen over Kwai". De som utspiller seg i europa er mye mer "Kanonene på Navarone"/"Hogans Heroes" inspirert.
Håper dette prosjektet kan rette litt på ubalansen...
dsr.mowgli
Jul 25 2003, 00:09
Å fy faen, kan nesten ikke vente
dsr.hansiball
Jul 25 2003, 01:00
Eta?
Silence
Jul 25 2003, 06:35
Vet ikke når denne kommer enda!Men etter det jeg leste så er filmen basert fra krigen mot japan og atom bombinga i nagasaki og hiroshima!Slik jeg forsto det så er manuset også foreløpig på bordet enda!Med tanke på hvor bra de første episode var,så tror jeg neppe dette blir noe dårligere!Steven Spielberg lager ikke akkurat de dårlige filmene
dezso!
Jul 25 2003, 18:03
dsr.zod
Aug 2 2003, 19:27
gudd gådd! /me vil legge seg i fryseboxen og våkne opp om et års tid med bob2 i hånda!
dsr.ghod
Aug 2 2003, 20:12
Det er nok en liten fare for at du må ligge noen par uker lengre enn ett år i den fryseboksen ZoD.
"Untitled World War II Pacific Theater Project" (2005) (mini) TV Series (announced) (executive producer) .
IMDB er tingen (de pleier å treffe ganske bra på dato`er).
dezso!
Aug 16 2003, 10:03
Vist de skal lage en ny Bands of brother av krigen mot Japan bør de ta med et av de mange havslagene som foregikk i Stillehavet..... Den delen av krigshistorien har blit glemt spør du meg
dsr.ghod
Aug 3 2009, 14:59
QUOTE ([dsr.zod] @ Aug 2 2003, 08:27 )

gudd gådd! /me vil legge seg i fryseboxen og våkne opp om et års tid med bob2 i hånda!
Trenger bare å slenge deg i fryseboksen 1 år til Zod
http://www.dagbladet.no/2009/08/03/kultur/...g/film/7489957/PS, jeg ser at jeg tar "noe" feil med på påstå at IMDB pleier å treffe bra på dato`er. De bomma med 5 år bare ;)
details Ghod....
Så forøvrig ufattelig bra ut. Must see TV.
dsr.zylark
Aug 5 2009, 13:42
Har DVD boksen med BoB i hylla. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den fra start til slutt, begynner å bli endel

Gleder meg til nytt krigsdrama fra gutta bak BoB
dsr.ghod
Feb 3 2010, 15:32
dsr.fenwick
Feb 25 2010, 09:57
dsr.ReidarAxl
Mar 15 2010, 13:24
1x01 - Guadalcanal/Leckie
SD: The.Pacific.Pt.I.HDTV.XviD-SYS.avi
HD: The.Pacific.Pt.I.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv
dsr.xu
Mar 15 2010, 19:48
dsr.ReidarAxl
Mar 22 2010, 15:20
Denne er PROPER --> The.Pacific.Pt.II.PROPER.720p.HDTV.X264-DIMENSION
..denne er NUKED --> The Pacific Pt II 720p HDTV x264-IMMERSE
dsr.zylark
Mar 26 2010, 01:23
The Pacific er så langt en bra serie, men jeg syntes ikke helt den holder samme kvalitet som BoB. Kanskje serien vil gro litt mer på meg etterhvert, men etter å ha sett to episoder syntes jeg det er noe som mangler. I BoB ble du mer kjent med de sentrale karakterene. Til tross for at det var endel av dem, lærte man fort hvem som var hvem og hva typer de var. I The Pacific føles karakterene noe mer generiske så langt.
Men for all del. Er ikke akkurat overmett på kvalitets-WW2-serier. Og produksjonsmessig er The Pacific fullt på høyde med BoB.
dezso!
Mar 26 2010, 08:23
Enig der slarken. etter to episoder har jeg fletta peiling på hvem som skal være hovedpersoner her.
BoB > Pacific.
Cappadocius
Mar 26 2010, 11:15
Måtte se episodene to ganger før jeg fikk koll på gutta. Nå sitter det. Utenom navna - de husker jeg ikke..
dsr.tuxflux
Mar 27 2010, 00:38
Er det samme for meg. Karakterbyggingen er ikke like god som BoB. Men underholdende er det læl.
dsr.ReidarAxl
Mar 29 2010, 13:27
Jepp, helt enig, karakterbyggingen er ikke like god som BoB. MEN, som dsr.zylark skriver tidligere om BoB: "
Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den fra start til slutt". Akkurat det samme for meg!
Så at man ikke er like kjent med TP karakterene etter 2 episoder, som man er med BoB som man har sett utallige ganger er vell ikke SÅ rart. Men uansett så burde kanskje TP tatt for seg
historien fra bootcamp av, slik med BoB. Selv om det jeg husker aller best fra BoB bootcamp, må nesten være Capt. Soble.
Må si denne serien skuffer mer og mer....
Var vel rimelig høye forventninger fra BoB, men denne når den ikke til kneskålene engang.
Setter virkelig Hanks/Spielberg stemplet sitt på dette?
Skuffende
dsr.ghod
Apr 7 2010, 17:22
Jeg er enig i at serien ikke er knall enda. Den er langt ifra knall også, men jeg har fortsatt håp om at den skal levere litt mere enn i dag.
Det kan hende at de prøver og vise en litt annen amerikansk styrke enn 101 airborne.
Døde det noen der i det hele tatt utenom han "blackout" ?

Jeg føler at de prøver og vise en litt mere Clint Eastwoods versjoner av stillehavskrigen enn en wwii campaign som ligner 101 sin europa triumf.
Jeg tror også at jeg ser en liten inspirasjon av the thin red line i denne serien. Det skjer ikke mye, men noe skjer innimellom
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.