Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Syria
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.spider
Tenk om Bush begynner å pirke her også...akk og ve fix05.gif

Syria

Eller kommer Russerene ut av denne..?!? Slike ting som bygger opp til "kalde" kriger?!

Spionasje?!

Selv om amrikanerene ikke var noe bedre under Iran/Irak-Krigen da.. ph34r.gif

help.gif
Silence
Bush er bare maktsyk!En gal mann med andre ord... fix03.gif
dsr.caraghi
QUOTE (Silence @ Apr 14 2003, 12:00 )
Bush er bare maktsyk!En gal mann med andre ord... fix03.gif

gi deg
dsr.immo
Tror faktisk at de luringene USA innbiller seg at Syria vil høre på det de sier fordi irak-krigen er et "bevis" for at de setter makt bak ordene..
Det farlige ligger i at Syria neppe innretter seg likevel og at USA mener de ikke kan gå tilbake på det de har sakt.. huff
[dsr.ñitro]
Faen Silence eg trur du er pete hver gang eg ser siggen din biggrin1.gif
Panser
Bush er mongo i hue...håper han snart begynner og yppe mot noen gulinger...da får virkelig problemer...skyt Bush... buttrock.gif
Silence
QUOTE (NiTrO @ Apr 14 2003, 14:12 )

HUH??? a1.gif
.......Må få ny sigg kjapt jeg da!Vil ikke bli sammenlignet med ham assa.. help.gif
dsr.spider
QUOTE (Silence @ Apr 14 2003, 16:03 )
QUOTE (NiTrO @ Apr 14 2003, 14:12 )

HUH??? a1.gif
.......Må få ny sigg kjapt jeg da!Vil ikke bli sammenlignet med ham assa.. help.gif

biggrin1.gif biggrin1.gif biggrin1.gif biggrin1.gif biggrin1.gif biggrin1.gif biggrin1.gif
dsr.spider
Jau nå sa i fall bush nei til angrep mot syria...puh.
dsr.haavarst
Bush tør nok ikke gå etter Syria med annet enn trusler nå. Det er for kort tid frem mot president-valget til at han tør å starte en ny krig. Om han vil sikre seg en mulighet for gjenvalg må han lytte til folket og ordne opp i saker å ting hjemme nå. Om han blir gjenvalgt derimot...
Hurricane
hmm,må legge inn litt fylleprat her,,, muligens litt foruftig å smile1.gif

Syria er anklaget av USA for å skjule våpen, både konv. og bio.
hvor det er det er tatt fra er fremdeles uklart... men det som er sikkert er at Syria er ett land der terror, og andre skyggevåpen er skjult.
Syria er ett land, som har ett regime bygd opp av veldig fanatiske leder.

Det store spm her er egentlig, hvem TØR å gå til krig??, og jeg tror hvis Syria ypper, så ligger de tynt an, pga at de har mye å skjule........

På en annen front så ser jeg at N-korea har lagt seg på en mye "snillere" samtale med usa etter at de gikk til Krig. veldig rart etter min mening da??

De som skuffer mest er jo Norges synspunkt ;( Og jeg er en av de som har lest/hørt om hva som ble gjordt av utenlanske styrker, den gange vi var okkupert!!!)
Hurricane
silence

fååå deg en ny sig!!!! den siggen er dårlig varemerke,,, ikke bare det,, men en sig skal være unik!!!
dsr.puma
Tror du må finne frem lightwave.. silence.. huffa meg fix14.gif
dsr.hansiball
Tror ikkje bush tørr. Bush e en pingle. Her har han muligheten til å utrydde en rase (araberne) så griper han an ikkje. Sånn halveis genocide e pinglete.
Billy Badass
Bush suger lut. Han burde ta Syria, N-Korea Zimbabwe og Hellas også...!!! Slik at det blir litt action. oro1.gif
dsr.teka
QUOTE (Billy Badass @ Apr 20 2003, 11:05 )
Bush suger lut.

bush suger lucia**TOM**? oro1.gif
Billy Badass
Nei, Lut! Gammal, utgått lut på flaske...
dsr.teka
QUOTE (Billy Badass @ Apr 20 2003, 14:39 )
Nei, Lut! Gammal, utgått lut på flaske...

fix05.gif
Billy Badass
Du vet... lut som lukter....
dsr.teka
QUOTE (Billy Badass @ Apr 20 2003, 15:16 )
Du vet... lut som lukter....

fix05.gif
Billy Badass
Nei, du vet ikke... Hmmm....
dsr.teka
QUOTE (Billy Badass @ Apr 20 2003, 15:31 )
Nei, du vet ikke... Hmmm....

fix05.gif
Billy Badass
oro1.gif
dsr.teka
QUOTE (Billy Badass @ Apr 20 2003, 16:46 )
oro1.gif

fix05.gif
dsr.spider
oro1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.