Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Syke Mann
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.bear
syke mann

Synes d er skummelt jeg.......
dsr.battlerager
a1.gif Skommelt
Rauto
Det har vært mange som ham opp igjennom historien. Vattnisser som mener at det er deres kall i livet å frelse verden fra ondskap help.gif
PeTe
a1.gif
dsr.hansiball
Les; Hitler, Mao, Stalin, Pol Pot.... osv.
Individer som tror den retningen de har valgt er eneste fornuftige for verden som helhet.
dsr.perrin
enig, skummelt.. fix03.gif
dsr.puma
QUOTE (Hansiball @ Apr 4 2003, 14:16 )
Les; Hitler, Mao, Stalin, Pol Pot.... osv.
Individer som tror den retningen de har valgt er eneste fornuftige for verden som helhet.

yupp.gif
dsr.spider
leste dette saddam vakler enda mere... .. si ka du mein.... fix05.gif
Panser
D er vel ingen tbil om at Bush er like syk i pæra som Saddam...Saken er vel at Bush er en mye farligere kæll fordi han har et mye større maktapparat og bruke...Jeg tror denne syke mannen (Bush) ikke er fornøyd når USA har vunnet Irak krigen...Jeg tror han kommer til og dra igang en annen krig mot et annet muslimsk land , når han er ferdig i Irak...Han er nokk ikke noe særlig bedre i tanke gangen en Hitler f.eks..Han er bare mye farligere....skyt denne syke mann før han tar over verden...
StormGhost
det at Usa går i irak er jeg ikke redd for.....men det som skremmer vannet av meg er hvis Bush er gal nok til og starte en krig med Korea.....og Korea kan faktisk slå tilbake.....NR 5 som verdens mektigste millitære nasjon.

Bush sier jo oxo at Korea er et av de mange "onde land" og hvis Bush fortseter med sin holding som han har til irak......så er jeg redd vi er på randen av WW3....men håper virkelig jeg tar feil.
men Bush trosset jo FN og det sier jo hva frie tøyler mannen har fix03.gif
dsr.placid
Håper virkelig det er som man ser i en del filmer, at presidenten bare er en nikkedukke for et mektig apparat bak ham! orob.gif
dsr.brummi
Saddam er sykere spør du meg, Bush bruker samme retorikk...de er vel samme ulla, bare Bush går i dress orob.gif
dsr.hansiball
ww4 forresten.... kalde krigen blir referert til som ww3... a6.gif
Flere amerikanske krigs eksperter sier jo nå at ww4 er i startfasen... a3.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.