Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ran
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.placid
a2.gif
dsr.teka
fix03.gif
Rauto
help.gif
dsr.haavarst
ja faen heller... å grunnen til at vi må betale blodpris er at de tjente MASSER av penger forrige sommer.... Den gangen var stømprisene gode i utlandet så vi eksporterte strøm til blodpris og kraftselskapene tjente masse penger. "Magasinene fyller seg nok til høsten" tenkte de, med et gjorde de ikke! Da vintern kom var det lite vann og vi har måttet betale blod-priser hele vintern, nå er vannet snart oppbrukt og vi må kanskje rasjonere som selvfølgelig går på å gjøre det enda dyrere for at vi skal begrense oss.

Fiffig hvordan kraftselskapene har tjent masser på dette hele veien fix12.gif
dsr.bear
Og nå er d snakk om rasjonering......
Vi får tildelt en kvote som vi betaler "normal" pris på, overstiger en den tildelte kvoten kan en regne med å betale en pris på oppimot 10 kr pr kilowatt a2.gif a2.gif a2.gif help.gif
dsr.immo
SATAN!
SwEePeD
a4.gif
dsr.deadmeat
evil.gif jeg fikk en regning på 1800 flis,da eier jeg en leilighet på ca 80kvm,takke meg faen på at jeg bløffet 700 kwtimer,ellers hadde regningen vært ca 3 måneder med bredbånd dyrere.strøm leverandørene skulle hatt i ræven med øks sånnsom de holder på,hva er vitsen med å leve i verdens rikeste land når en blir flådd hele veien...ikke lenge før vannmålerene kommer heller GRRRRR!!!
Mr A DSR
Må jo faen meg tjene 10000000 for og kunne leve noget ra i dette landet.

DSR flytter til Bali snart. der laver du som en konge for 100 kr dagen inkludert ALT strøm,bolig,mat,fyll,sol,sommer,fitte,alt,alt,alt buttrock.gif
Groschmik[NAF]
Liker fortsatt siggen din Deadmeat smile1.gif

(SPAM)
dsr.deadmeat
QUOTE (Mr A DSR @ Mar 25 2003, 23:16 )
Må jo faen meg tjene 10000000 for og kunne leve noget ra i dette landet.

DSR flytter til Bali snart. der laver du som en konge for 100 kr dagen inkludert ALT strøm,bolig,mat,fyll,sol,sommer,fitte,alt,alt,alt buttrock.gif

det er desverre sant.....men er lett med en tur til Bali lol buttrock.gif
dsr.spider
a1.gif
Hurricane
QUOTE (Deadmeat-D.S.R @ Mar 25 2003, 22:45 )
takke meg faen på at jeg bløffet 700 kwtimer,ellers hadde regningen vært ca 3 måneder med bredbånd dyrere

De har sagt at de er oppmerksom på at noe kom til å forsøke seg på nettopp det smile1.gif Og sa at de kom til å sjekke strømforbruket opp i mot samme periode året før, og se om det var vesentlig forskjell, så for din del så håper jeg du ikke har tatt for hardt i.. hehe.. isåfall har du snart en kontrollør på døra LOL
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.