Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hva må jeg gjøre...
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.spider
Hva må jeg gjøre for a skaffe meg en adresse eller url som jeg eier eller har kontroll over som feks. : http://www.spider.no
fremgangsmåte og pris?? er det mye styr å lage hjemmeside som lett kan forandre på og styres..regner med jeg må ha server til dette...holder det med min gamle 70 mhz eller...hehe?
dsr.puma
En liten ting; .no domene er mye dyrere enn f.eks .com ... Visst du alikavel skal ha .no må du registrere deg som firma and stuff..
dsr.spider
jahamen i dette tilfellet må jeg ha .no   berre får tak i foretaksnummer det da...hvor skal jeg ta kontakt?
Silence
QUOTE (Spider-D.S.R @ Mar. 09 2003,22:39)
jahamen i dette tilfellet må jeg ha .no   berre får tak i foretaksnummer det da...hvor skal jeg ta kontakt?

Du må sende inn søknad til Brønnøysund!Sette deg opp på enkeltmanns foretak!Koster ingenting!Skjemaer får du på ligningskontoret.........Tar ca 2-3 uker før du får org nr!

Digger denne her assa--------> buttrock.gif <--------  
smile1.gif
dsr.spider
vet dette..men hvordan får jeg registrert en .no adr/hvor må jeg ta kontakt...ringe..wathever... oro1.gif  :cool: non som vet pris..? 400 pr år? non som mente det...
dezso!
sjekk bkmedia.no
dsr.spider
:luuuv
dsr.fsu
fdghfdgh
dsr.teka
QUOTE (FSU @ Mar 12 2003, 00:38 )
fdghfdgh

orob.gif
dsr.spider
fix05.gif
dsr.placid
QUOTE (FSU @ Mar 12 2003, 01:38 )
fdghfdgh

Ekte spam fix04.gif
dsr.fsu
oops, ikke meninga å tøyse til posten din spider, men jeg sjekka en del "asdfasdf" poster da det nye forumet kom opp, bare for å se om alt virket som det skulle.. glemte å slette denne a7.gif
dsr.spider
QUOTE (FSU @ Mar 17 2003, 15:15 )
oops, ikke meninga å tøyse til posten din spider, men jeg sjekka en del "asdfasdf" poster da det nye forumet kom opp, bare for å se om alt virket som det skulle.. glemte å slette denne a7.gif

fix05.gif a5.gif
Groschmik[NAF]
.tk er helt gratis.. (tror jeg da)

ph34r.gif
dezso!
.tk er vel bare et forwarding-domene. Altså du må ha siden lagret et annet sted og kan bruke en .tk-adresse til å linke til siden din. Alias på en måte.
Men kan jo lage en gratis side på feks home.no og slenge på en .tk-adresse på den.
Men spørs hva siden er til da....
dsr.teka
.tk fix04.gif fix14.gif
dezso!
www.tk.tk hmm.. har du kapra den tk?
eller www.im.tk fix05.gif
dsr.teka
hmm ingen av dem funka, ingen som digger tk? fix05.gif a4.gif sad1.gif
Faith
Jeg har .net domene som linker til home.no.net

www.synne.net <----- fix04.gif
dsr.airboy
Spider... send meg en mail på trond@amatorene.no så skal jeg gi deg et prisoverslag på webhotell og domene.
er forhandler på slike ting =)

Så ta kontakt for en uforpliktende samtale

AirBoy-D.S.R
Panser
QUOTE (Faith @ Mar 21 2003, 11:44 )

Visste ikke at du er trenings narkoman Faith...Haru fløtta til Østfold..morro i såfall...d er her nede all dritten samles ..lol..
Faith
QUOTE (Panser @ Apr 18 2003, 01:48 )

www.synne.net  <----- fix04.gif

Visste ikke at du er trenings narkoman Faith...Haru fløtta til Østfold..morro i såfall...d er her nede all dritten samles ..lol..

Jeg er ikke så langt nede som du.... a5.gif
dsr.fbi

a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.