Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dokument 2
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Silence
Noen som så denne dokumentaren???

Har ikke ord på hvor forbanna jeg er etter å se den!
FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er så sinnsyk provosert!Håper de brenner i helvete de som gjør dette!!!!! :siiint:  :siiint:  :siiint:
dsr.puma
Greier ikke se på slikt, e redd for at tven går til helvete då ...

Vi skulle ikke alle tatt oss en tur til Kina å flodd noen småfolk?  :argh
Silence
QUOTE (Puma @ Feb. 26 2003,21:03)
Greier ikke se på slikt, e redd for at tven går til helvete då ...

Vi skulle ikke alle tatt oss en tur til Kina å flodd noen småfolk?  :argh

Tror jammen skal ta en tur og lete opp slike folk!Banket dritten ut av dem. :siiint:
dsr.mowgli
Klarte ikke se på det. Forferdelig greier  :argh
dsr.caraghi
ka...ka?
kem?
har innført norsk-tv nekt her i huset....ka  ka??
dsr.hansiball
Nå ja, er da verre med bombing av barn i bagdad om en måneds tid tenker jeg. Løper brennene som fakler gjennom bygatene etter Bush har funnet ut at napalm er en fin ting.
dsr.airboy
Er det mulig å kunne diskutere/snakke/fortelle om noe uten at Bush og Irak blir dradd med å sammenliknet?????

Begynner å bli lei av at uansett hva som blir snakket om eller diskutert så blir Bush, Usa, Irak og 11 september drad inn.
Det har null, nada, intet med saken å gjøre.

Saken her er at vi finner enkelte sør-asiater som har et helt annet syn på livet enn normale folk. En slik seig-pining, tortur og vondskap skal man lete lenge etter!! Har faen meg ikke annet å si en at når blir det BRÅK!
dsr.hansiball
Mitt poeng var egentlig at jeg gir en god blank faen i bikkjer og katter. Verre med mennesker. Driter også to lange og tre fire tynne i hva airboy er lei og ikke.................  :dork1.gif:
Silence
QUOTE (Hansiball @ Feb. 27 2003,02:01)
Mitt poeng var egentlig at jeg gir en god blank faen i bikkjer og katter. Verre med mennesker.

Er enig med deg der Hansi!Poenget mitt var bare hvor groteske mennesker kan være bare for å tjene penger!Fatter ikke hva som er i hodet på slike mishandlere!Hussein er intet unntak for å si det slik!Bare måten de avlivet dyrene på!Stå og slå dem i hodet med en klubbe til de dør??Fikk et litt annet syn på husdyret vårt etter den dokumentaren! _???
Rauto
QUOTE (Hansiball @ Feb. 27 2003,02:01)
Mitt poeng var egentlig at jeg gir en god blank faen i bikkjer og katter. Verre med mennesker. Driter også to lange og tre fire tynne i hva airboy er lei og ikke.................  :dork1.gif:

Ingen dyrevenn vi har med å gjøre her skjønner jeg  :oro1
Vel, alle kan vel ikke ha sans for katter og bikkjer.
Når jeg så dette, så skjønner jeg hvorfor det er så mye djævelskap rundt omkring. Det finnes mange folk rundt omkring som ikke eier skrupler. Hva gjør man ikke for å dekke sine egne behov.
Så for meg min egen hund bli flådd på den måten.....for jævlig
dsr.hansiball
Hmm.. støtter ikke flåing og tortur av dyr.
MEN; se for deg at du ikke har råd til å brødfø dine egne barn og du får nyss i at vestlige firma betaler i dyre dommer for katte og bikkje skinn. Ikke fortell meg at du ikke hadde grepet sjansen. Selvsagt forkastelig måten de gjør det på, men så lenge det er marked for det så skjønner jeg godt at de gjør det....
dsr.puma
Hansi liker jo en katt, då..

<--  :prehe
joggi
Jeg ville ikke se det programmet en gang fordi jeg orker ikke tanken på det som skjer der. Blir bare kvalm. Tenker på mine egne 2 hunder.

Men på den andre siden så er det desverre vanlig med slike ting der nede fordi det er en del av deres kultur og delvis fordi dem er fattige. Blir vel nesten som en bondegård til sammenligning men da med hunder og katter istedenfor kyr og sauer. Tror oxo at dem viser de verste bildene for å skape sensasjoner. Ser i nyhetene at landbruksdepartemente skal gå pelsdyrnæringen i sømmene her i norge igjen. Det er synd å se fra våres øyne at dem bruker hunder og katter som en råvare fremfor kos som vi er vandt til. Men jeg klarer ikke å se på dette da dette vekker stor avsky fra min side. Er vel enig med hansi i det at det er forkastelig men at dem gjør det for å overleve.

Tror oxo at vi mennesker reagerer litt anneledes på hund og katt en andre dyr fordi dette er våre kjæledyr.  
Tror dere at det er noen som reagerer hvis de hadde vist et program om fiskerinæringen der dem sløyer og flår fisken mens den enda spreller. Like grotesk det egentlig.

Husk at det finnes folk som syns at våres hvalfangst er helt for jævlig. Og at det er tortur av dyr. Men etter nermere ettertanke så er vel all aktivitet mellom menneske og dyr nesten en form for tortur. Tenk å være ku og sitte i en bås det meste av året eller som hund ligge hjemme hele dagen og når en endelig kommer ut så må man være bundet til et bånd.
Psykisk tortur og innestengelse kan være like ille som fysisk tortur. Bare synd at ikke dyra kan gi oss mennesker tilbakemelding på hva dem syns om sin situasjon og hva dem føler.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.