dsr.spider
Jan 22 2003, 01:17
Vi kikka litt på tv da vi plutselig hørte "DUNK"...fra fugleburet...spente som vi var kunne vi ikke se noe til Pelle..hmmm vi anntok straks han ville leke litt...så -ss- telte uoppfordret til 50 og jeg gjemte meg da straks! Som den kløperen han er til å leke gjemsel fant jo -ss- meg umidelbart...men da han til slutt fant Pelle lå han opp ned med kryss i øya og det så slett ikke ut som Pelle var ute etter å leke...vi har nå bøyd den sånn ca. og limt han på pinnen..ser ikke så værst ut men blir litt kjedelig.... :ghostface:
Så poenget er egentlig det non som har forslag til ny maskott?
Bør jeg gå en for ny kanarifugl i bur?
Mr A DSR
Jan 22 2003, 04:20
HÆ
dsr.perrin
Jan 22 2003, 06:06
hehehehe, eg ler meg fillete... :D :D
Kjøp en anorakk og legg den i en pose, så kan du ta den fram ved festlige anledninger!
dsr.hansiball
Jan 22 2003, 15:37
QUOTE (Spider-D.S.R @ Jan. 22 2003,01:17)
vi har nå bøyd den sånn ca. og limt han på pinnen..ser ikke så værst ut men blir litt kjedelig....
:D :D
[dsr.ñitro]
Jan 22 2003, 16:10
lol :oro1 :D
dsr.spider
Jan 22 2003, 18:47
Jepp...mange gode forslag her..min "kanarifugl i bur" har tatt kvelden...så eg lurer på ka burde bli det neste?..Katt, hest, laks, hamster, marsvin, tarantella, slange, gris, rotter, mus, pinnedyr, sel, geit, akvarium...lol...non som har non forslag, event. erfaring med dyr?!?
Dropper hund og katt da..
dsr.stormshadow
Jan 23 2003, 00:52
Synes du skal fyre opp et monkelus.....enkel å grei å ha med å gjøre...trenger ikke mye stell + at den kan leve 1 time under vann..
dsr.fbi
Jan 23 2003, 02:36
lol
dsr.bear
Jan 23 2003, 09:35
Gullfisk.... gullfisk i bolle uten sirkulasjon i vannet, anskaff deg det om sommeren, sett den på et solrikt sted..... Ingen vedlikehold, etterhvert blir vannet grønt, bare ikke finn på å bytt det for når høsten da kommer har du gullfisk i grønn gele... Ypperlig dekorasjon i ditt nye hus :nutts:
Huff da :( "Kanarifugl i bur". Du burde ikke ha tatt den opp i fra gruva. Den var blitt så vandt til all gassen der nede.
Jonas er helt på gråten over denne sørglige historien. Han har føler med deg. Men behold fuglen pålimt på pinnen. Monter en bitte liten høytaler med fuglekvitter (evt. måkeskrik med Odd Børresen's låt til), så vil minnet leve evig.
dsr.spider
Jan 23 2003, 20:28
Stress
Jan 31 2003, 14:43
LMAO @ Spider & Bear! :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.