Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Badluc
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
Badluc
Har ikke den på  _???  men jeg kan banne på at det er ett eller annet med  updaten!!!! De har det med å "føkke" opp ting ihverfall med de andre! :moony
Badluc
Hehe  :D
Badluc
Jeg har begynt å få litt problemer med min data igjen  :maad  det som er problemet denne ganger er :

Når jeg stikker inn på novaworld så kan du velge  fra side 1 til 23 om det er så mange på, men problemet er at det henger seg opp etter jeg har sett gjennom 2 sider av og til 3 jeg trykker på exit kommer ut til menyen og trykker acssept og da står det at den ikke finner siden ( skjermen blir hvit) ,men om jeg går ut av hele dflw og inn igjen så slår den seg på men kan kun se på 3 sider og det samme skjer igjen _???  hva kommer dette av ???? jeg har lagt inn XP 2 ganger nå.
samme dritten skjer om og om igjen!!! jeg har nå ADSL og ikke UPC lenger kan det være at det ikke "matcher"??? Får sånn jeg ser det så er den som om når jeg ser på sidene så klikker internetten ( men kun på dflw) vanlige sider på nettet kan jeg se, håper dere skjønner hva jeg mener.
Og håper jeg skrev dette på riktig sted!!  :hjelp  :hjelp  :hjelp
Hurricane
Samma her,,  jeg tror det har noe med updaten å gjøre,,,  :angry:
dsr.brummi
smellen? :evvil
dsr.teka
bruk df3favorites da, kanskje det funker eller ip4lw...
Badluc
Har lagt inn DF3 favoritter nå og alt funker men det er litt tungvindt å ha det på den måten  :angry:  Jaja gleder meg til neste DF håper den ikke har NOEN problemer......jaja god jul alle sammen  :moony  :xmaas  :moony
~Vf~Kong Wolf
sliter med det samme jeg og badluc, godt å høre at det ikke bare er meg  :D

Jeg venter egentlig på DFTFD smile1.gif hørt at det ikke er så lurt og bruke nocd greia så prøv uten den  ;)
~Vf~Kong Wolf
ja god jul badluc for håpe det kommer litt snø da _???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.