Help - Search - Members - Calendar
Full Version: en tanke om hvorfor vi har det
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.brummi
rart noen ganger, åssen livet er hva det har vært selv om det egentlig ikke er det lenger. ikke klatrer du høyt opp i bjerka og føler vinden utfordre taket ditt i den kjukkeste grena der oppe på toppen. der du ser alt ovenifra. de som skyter kanonball og klinker med kuler. han som tørker snørret under nesa etter å ha tapt sin siste femøring på stikka. verden er er ikke lenger den der du ringer på døra og spør om ikke knut kan komme ut og leke. eller er den det? jeg vil gjerne ha noen å leke med, men i den siste turen på bmx-en så var det noe som forsvant. tv-spillet var ikke lenger noe magisk som utvidet trollverdenen en befant seg i. hjertet banker ikke som når jeg så kari anne i den trange hvite genseren og med de store brune øynene, men det banker. banker for hva da? hvor skal du, hvor er du på vei henn? så ser jeg at ting henger sammen og jeg klarer et øyeblikk å se meg selv utenifra, men ikke nok til å se hva som gir meg den gleden. den gleden jeg hadde når jeg og bestekompisen kappløp hjem fra bensinstasjonen. eller den spenningen det var å sette seg inn i et bilvrak å late som om man kunne kjøre den. ja, for hvis den hadde nøkler i, så kunne den jo ha starta! lukten av sneiper på asfalten som var altfor små til å kunne tenne på. frykten av lynets gule jammer på himmelen. kriblingen i mellomgulvet når du trodde at nå skjer det, nå skal jeg kysse henne. jeg stapper i en ny snus, åpner en øl og tenker: da jeg bare lekte og følte meg som en del av noe uforklarlig, er ikke det en bedre verden enn en verden der jeg ser hvorfor jeg er lei meg og at alt betyr noe, at det er valg og eksistens det dreier seg om? så hører jeg karlsen sier: "han er en utadvendt person med humør og allltid blid. en person vi kan komme til høre mye i fra". da legger det seg en tåke over mine tanker, blå øyne blir blanke og jeg tenker: "sånn kunne vel jeg også vært".
dsr.kevin
Du fikk meg til å minnes ting jeg har glemt, Brummi.  
Takk.  
smile1.gif
Mean
kari anne i den trange hvite genseren og med de store
... hjertet mitt også banket litt fortere når jeg leste dette...

biggrin1.gif
dsr.perrin
spot on m8
:luuuv
Mr A DSR
Livet er ikke et problem en skal løse, men et mysterium en skal leve!

ikke tenk for mye på fortiden, men lev for dagen i dag

Tiden går ikke. Den kommer :-)

Kom til Oslo en tur så skal jeg ta deg med på en dag i Mr.A underlige,utrolige,morsomme,fine,flotte,deilige verden.

Lev livet som om denne dagen er den siste
Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag
Smuler er også brød sa Mr.A og førte tungen over brødfjøla

Vi skal dø ,samme faen det jorda går jo under om ca 500 millioner år
dsr.kevin
QUOTE (Mr A DSR @ Jan. 20 2003,03:40)
Smuler er også brød sa Mr.A og førte tungen over brødfjøla

Minn meg på å ikke spise brød hvis jeg stikker innom...     fix05.gif
Mr A DSR
LOL biggrin1.gif  Ingen fare hvis du kommer innom skal jeg lage BIFF med fløtegratinerte poteter og rødvinsaus :-)

Serverer ikke brød til mebers of DSR kun herskaplig middag evil.gif  :biggrin  :prehe
dezso!
kev må nok få brød, han er ikke medlem :dork1.gif:

btw: når skal du gjøre noe med det kev?

(oi, kanskje jeg burde fortsatt i en annen tråd fix05.gif )
dsr.kevin
kev driter i topic og fortsetter her...

kev har i dag skrevet under leiekontrakt for en kåk nær lerkendal stadion. ADSL? Tja hvorfor ikke....    :biggrin

(Kanskje til og med sesongbillett på et idrettsanlegg i nærleiken?)
dezso!
o'juble!  Konge kevin. Regner med å se deg luskende i DSR forum oftere snart da :dork1.gif:

Blir digg dette! AA og BF here u come?

PS! regner meg selvskreven til innflyttingsfesten! a5.gif
RazZ!a =SFG=
vakre ord Brummi
Mr A DSR
spammer dere brummis tanker
dsr.kevin
Oppfordrer Forummaisters til å slette off-topic poster her. Kan begynne med min jan 20. 22:45 post.

Respect.

(DELETE * FROM ForumPosts WHERE topiccategory="seriøs" AND postcategory="spam")
dsr.brummi
takk for komplimenter og svar:=)
dsr.fbi
glimrende innlegg brummi  :luuuv  de ord gjør godt i 1 gammel sjel lol:)))) :hearts: maybritt da ho var jo så deilig lol kjipa :moodyblue hehe har det bra jeg  :hearts:
Mickey
QUOTE (Brummi @ Jan. 18 2003,16:07)
rart noen ganger, åssen livet er hva det har vært selv om det egentlig ikke er det lenger. ikke klatrer du høyt opp i bjerka og føler vinden utfordre taket ditt i den kjukkeste grena der oppe på toppen. der du ser alt ovenifra. de som skyter kanonball og klinker med kuler. han som tørker snørret under nesa etter å ha tapt sin siste femøring på stikka. verden er er ikke lenger den der du ringer på døra og spør om ikke knut kan komme ut og leke. eller er den det? jeg vil gjerne ha noen å leke med, men i den siste turen på bmx-en så var det noe som forsvant. tv-spillet var ikke lenger noe magisk som utvidet trollverdenen en befant seg i. hjertet banker ikke som når jeg så kari anne i den trange hvite genseren og med de store brune øynene, men det banker. banker for hva da? hvor skal du, hvor er du på vei henn? så ser jeg at ting henger sammen og jeg klarer et øyeblikk å se meg selv utenifra, men ikke nok til å se hva som gir meg den gleden. den gleden jeg hadde når jeg og bestekompisen kappløp hjem fra bensinstasjonen. eller den spenningen det var å sette seg inn i et bilvrak å late som om man kunne kjøre den. ja, for hvis den hadde nøkler i, så kunne den jo ha starta! lukten av sneiper på asfalten som var altfor små til å kunne tenne på. frykten av lynets gule jammer på himmelen. kriblingen i mellomgulvet når du trodde at nå skjer det, nå skal jeg kysse henne. jeg stapper i en ny snus, åpner en øl og tenker: da jeg bare lekte og følte meg som en del av noe uforklarlig, er ikke det en bedre verden enn en verden der jeg ser hvorfor jeg er lei meg og at alt betyr noe, at det er valg og eksistens det dreier seg om? så hører jeg karlsen sier: "han er en utadvendt person med humør og allltid blid. en person vi kan komme til høre mye i fra". da legger det seg en tåke over mine tanker, blå øyne blir blanke og jeg tenker: "sånn kunne vel jeg også vært".

smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.