Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ram
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.mowgli
QUOTE (FSU @ June 24 2002,21:03)
Rdram er überkult og stabilt, men er også dyrt og passer kun på i850 og i860 (også noen i820 men det vil ikke du ha), ddram er billigere men puster rdram i nakken når det er snakk om ytelse. Ddrram er vel det beste å kjøpe da det er rykter om at intel faser ut sine 850/60 chipset. En annen ting med rdram er at du må ha "par brikker", dvs 256 = 2*128. Kjøp ddram du mow.

Heia

fix05.gif

oki thx. Visste jeg kunne stole på deg FSU  ;)
dsr.mowgli
Skal bestille meg ny pc nå og det blir mest sannsynlig en P4. Når jeg kjøper hovedkort, åssen ramtype burde det støtte?? Har hørt noe om at RD ram(tror det heter det hvertfall) er enda bedre enn DDR, er dette tilfelle??
dsr.puma
Jeg skulle si DDRram, FSU bare sa det litt bedre  :oro  :luuv
dsr.mowgli
Svar da Hurri?? FSU??
dsr.fsu
Rdram er überkult og stabilt, men er også dyrt og passer kun på i850 og i860 (også noen i820 men det vil ikke du ha), ddram er billigere men puster rdram i nakken når det er snakk om ytelse. Ddrram er vel det beste å kjøpe da det er rykter om at intel faser ut sine 850/60 chipset. En annen ting med rdram er at du må ha "par brikker", dvs 256 = 2*128. Kjøp ddram du mow.

Heia

:oro
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.