Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vil jeg tjene på å...
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
[dsr.ñitro]
Syns hansolene er blasse i kontrast eg.,. Så akk en stor test på det der og Hansol kom overaskende dårlig ut..
dezso!
dritbra å kjøre LW på.. 16bit farge og 640x480 oppløsning.. ingenting av effektene.. my god.. gi meg en bedre DF! fix14.gif
dsr.the_legion
kjøpe et nytt 3d kort ?

Jeg har et Creative GeForce2 GTS 32mb og kjører 98FPS i MOH:aa smile1.gif

Jeg er litt sugen på et GeForce4 Ti 4200 eller 4400 smile1.gif
Men vil det hjelpe så jævli ?
Regner med jeg vil dobble 3Dmarken min...men er det vits å kjøpe nytt akkurat nå ?

Har litt lyst på den nye Matrox "Phateli" (?) au smile1.gif
dsr.mowgli
Kjøp deg en 21", jeg er fornøyd med min  :p
Mean
QUOTE (Brummi @ June 26 2002,15:43)
jeg kjøpte creative gf4ti4400/128 ram-kortet rocker på 3dmark 2001 SE:=), det er digg og koster 2700-3000 i butikken....tror de fleste levrandørene er tomme men

Jeg har også det kortet, pluss en 21" Targa-skjerm. (Ca. 7000.- for noen måneder siden.)
Bruker Creative's driver som fulgte med på CD. Gidder ikke installere Detonator-driver foreløpig så lenge dette funker bra. Har hatt noen små problemer med Detonator-driver tidligere.

Jævla fornøyd nå! Brukte denne skjermen på min gamle pc før, med et Gainward GF2 Pro 64 MB-kort, og hadde et moire-problem (striper på skjermen) som jeg ikke fikk fjerna.
Skjermen er helt klar og fin nå!

biggrin1.gif  biggrin1.gif  biggrin1.gif
dsr.the_legion
Ja så har jeg lyst på en ny Monitor...19" til en ikke drepenes pris.

Noen som har noen anbefalinger ?
dsr.brummi
jeg kjøpte creative gf4ti4400/128 ram-kortet rocker på 3dmark 2001 SE:=), det er digg og koster 2700-3000 i butikken....tror de fleste levrandørene er tomme men
Mickey
Kjøp GeForce 4 ti4200 du.. Billig og bra, med alle funksjonene til toppmodellen. Matrox sitt nyeste kort(parhelia?) egner seg ikke til spilling iaff..

Når det gjelder skjerm.. jeg har en Hansol 920eF.. Anbefales!
Pirken-D.S.R
har abit sitt ti4400 kort. er kjempe fornøyd...  er bare konge å spille på..
dsr.mowgli
QUOTE (Mean @ June 27 2002,10:43)
Jævla fornøyd nå! Brukte denne skjermen på min gamle pc før, med et Gainward GF2 Pro 64 MB-kort, og hadde et moire-problem (striper på skjermen) som jeg ikke fikk fjerna.
Skjermen er helt klar og fin nå!

biggrin1.gif  biggrin1.gif  biggrin1.gif

Har også noe striper på min 21" når jeg spiller faktisk, legger ikke merke til de når jeg ikke tenker over det, men de er der. Kjøpe nytt skjermkort for å blir kvitt det jeg også da.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.