Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jeg sliter Nr 2
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
Wicked
Joa gutter jeg har en ny data og alt var bra til nå... Har ikke vært på dataen på 1 uke når jeg dro var det ikke noen problemer, men når jeg kom tilbake kunne jeg ikke høre på musikk video, kunne se de men ikke høre de, ikke hadde jeg noe lyd på lw,  maskina er UTROLIG treig, jeg kunne ikke røre tastaturet om jeg prøvde å trykke på noe hang det seg opp, jeg mener at den kobla ut musa og seg selv, nå funker tastaturet og muse ved hjelp av en ny driver, men har fremdeles ikke lyd på noe. kun mp3!!! har lagt inn en den gamle drivern til lyd kortet engang til men har mista all lyd!!!
Lyd driveren jeg bruker (MSI) AC 97!! jeg skjønner ikke bæret av hvordan alt det kan skje uten at jeg har vært på dataen! Noen ideer eller bør jeg formatere c:??
Hurricane
Kun mp3?? merkelig,,, kjør dxdiag.exe mulig du har en feil med DX driverne dine,,, ta en reinstall av DirectX så får du se smile1.gif
[dsr.ñitro]
Onboard lydkort? Har du installert chipsettdriverne?
dsr.immo
Hmm.. jeg har også MSI AC-97
Lyden var plutselig vekk etter en windows-installasjon, men kom med en gang etter å ha lagt inn nye AC97 drivere fra MSI.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.