Help - Search - Members - Calendar
Full Version: IP sporing å sånt
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.bear
QUOTE (FSK @ June 29 2002,19:16)
ja men jeg må finne ut av noe..tror en jeg kjenner later som han er ei dame fra usa så hadde det vært fint å funnet ut av..fins det ikke noe ip rip greier sånn at man bare skriver inn en mail adr så kommer ip adr til den mailen å så skrive det inn i et annet program som sporer den???

format: c
[dsr.ñitro]
Ganske enkelt egentlig da..

Eg bruker Trillian, den har en innebgyttet funksjon som gjør at eg ser ip til den eg snakker med..

Ip´en laster eg bare inn i et prg som heter neotrace så får eg opp et kart som viser en strek fra min sentral din den eg snakker med.. Den vil da feks går fra bergen - oslo- amsterdam - paris..
dsr.teka
QUOTE (FSK @ June 29 2002,23:29)
kazaa

fix05.gif
dsr.teka
ja men jeg må finne ut av noe..tror en jeg kjenner later som han er ei dame fra usa så hadde det vært fint å funnet ut av..

fix05.gif lol fix05.gif
FSK
går det an å spore ipen til folk man snkker med på MSN Messenger..å i så fall hvordan finner jeg ut hva ip en betyr(eller viser hvor den er fra) _???
dsr.caraghi
QUOTE (bear @ June 29 2002,19:48)
ja men jeg må finne ut av noe..tror en jeg kjenner later som han er ei dame fra usa så hadde det vært fint å funnet ut av..fins det ikke noe ip rip greier sånn at man bare skriver inn en mail adr så kommer ip adr til den mailen å så skrive det inn i et annet program som sporer den???

hehe biggrin1.gif
FSK
var noe sånt jeg tenkte på smile1.gif funker det i msn da _??? hv heter det!?!??!skal laste ned i kazaa LITE!! :jupp
Mickey
QUOTE (bear @ June 29 2002,19:48)

:luuv
FSK
takker nitro og lucky..eneste svara som jeg fatt noe av :jupz
å sier versågod til puma for den fine freeposten han fikk :jupp
Nå blir det sporing å så :pangg  :panggpang  :jupp
fix05.gif
dezso!
du begynner på grunnkurs EDB og fortsetter derifra... fix14.gif

Seriøst: Krever en del kunnskap for å skjønne seg på sånt FSK
FSK
huff den begynner å bli farlig gammal.. fix05.gif
nei vel hvis ingen av dere kan noe så får jeg vel finne ut av det selv! :(  :jupz
dsr.puma
du skjønte den selv? rofl
dsr.bear
QUOTE (FSK @ June 29 2002,20:28)
huff den begynner å bli farlig gammal.. fix05.gif
nei vel hvis ingen av dere kan noe så får jeg vel finne ut av det selv! :(  :jupz

Alltid like aktuell og vil aldri bli for gammel fix05.gif
[dsr.ñitro]
user info...
FSK
kjapp respons det var her da :waww
takker dork1.gif
FSK
dezso!
du kan ikke spørre "hva er meningen med livet?" og så forvente et kjapt svar vettu.. Dette er faen så komplekse ting du spør om, tror du skal ligge unna det til du har lært litt om temaet. Er jo faen ikke stødig på det jeg heller, enda jeg er borti fagfeltet hver dag....
FSK
huff eg e trøtt no :stupid
Lucky
bruker norton internet security... sett den på full blokking så får du ip med en gang noen sender en beskjed  :)
FSK
hvordan ser jeg ipen i trillian nitro??? _???
FSK
fan finner ikke noe sånt!
kommer bare inn på den skitne msn profilen :(  :hjelp
dsr.brummi
1)format hjerne:
2)defragmenter hormonene
3)be han/hun bøye to be og to do, det er det ingen elever som kan :evvil
FSK
hmm to be, was ,have been
      to do, did , have done
??? e d ikje sånn???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.