dsr.bear
Jun 29 2002, 18:48
QUOTE (FSK @ June 29 2002,19:16)
ja men jeg må finne ut av noe..tror en jeg kjenner later som han er ei dame fra usa så hadde det vært fint å funnet ut av..fins det ikke noe ip rip greier sånn at man bare skriver inn en mail adr så kommer ip adr til den mailen å så skrive det inn i et annet program som sporer den???
format: c
[dsr.ñitro]
Jun 29 2002, 20:11
Ganske enkelt egentlig da..
Eg bruker Trillian, den har en innebgyttet funksjon som gjør at eg ser ip til den eg snakker med..
Ip´en laster eg bare inn i et prg som heter neotrace så får eg opp et kart som viser en strek fra min sentral din den eg snakker med.. Den vil da feks går fra bergen - oslo- amsterdam - paris..
dsr.teka
Jun 29 2002, 23:44
QUOTE (FSK @ June 29 2002,23:29)
kazaa
dsr.teka
Jun 30 2002, 12:37
ja men jeg må finne ut av noe..tror en jeg kjenner later som han er ei dame fra usa så hadde det vært fint å funnet ut av..

lol
går det an å spore ipen til folk man snkker med på MSN Messenger..å i så fall hvordan finner jeg ut hva ip en betyr(eller viser hvor den er fra) _???
dsr.caraghi
Jun 29 2002, 19:26
QUOTE (bear @ June 29 2002,19:48)
ja men jeg må finne ut av noe..tror en jeg kjenner later som han er ei dame fra usa så hadde det vært fint å funnet ut av..fins det ikke noe ip rip greier sånn at man bare skriver inn en mail adr så kommer ip adr til den mailen å så skrive det inn i et annet program som sporer den???
hehe
var noe sånt jeg tenkte på

funker det i msn da _??? hv heter det!?!??!skal laste ned i kazaa LITE!! :jupp
Mickey
Jun 29 2002, 23:34
QUOTE (bear @ June 29 2002,19:48)
:luuv
takker nitro og lucky..eneste svara som jeg fatt noe av :jupz
å sier versågod til puma for den fine freeposten han fikk :jupp
Nå blir det sporing å så :pangg :panggpang :jupp
dezso!
Jun 29 2002, 18:11
du begynner på grunnkurs EDB og fortsetter derifra...
Seriøst: Krever en del kunnskap for å skjønne seg på sånt FSK
huff den begynner å bli farlig gammal..
nei vel hvis ingen av dere kan noe så får jeg vel finne ut av det selv! :( :jupz
dsr.puma
Jun 29 2002, 22:45
du skjønte den selv? rofl
dsr.bear
Jun 30 2002, 09:54
QUOTE (FSK @ June 29 2002,20:28)
huff den begynner å bli farlig gammal..
nei vel hvis ingen av dere kan noe så får jeg vel finne ut av det selv! :( :jupz
Alltid like aktuell og vil aldri bli for gammel
[dsr.ñitro]
Jun 30 2002, 14:31
user info...
kjapp respons det var her da :waww
takker
dezso!
Jun 29 2002, 20:02
du kan ikke spørre "hva er meningen med livet?" og så forvente et kjapt svar vettu.. Dette er faen så komplekse ting du spør om, tror du skal ligge unna det til du har lært litt om temaet. Er jo faen ikke stødig på det jeg heller, enda jeg er borti fagfeltet hver dag....
huff eg e trøtt no :stupid
bruker norton internet security... sett den på full blokking så får du ip med en gang noen sender en beskjed :)
hvordan ser jeg ipen i trillian nitro??? _???
fan finner ikke noe sånt!
kommer bare inn på den skitne msn profilen :( :hjelp
dsr.brummi
Jul 11 2002, 12:43
1)format hjerne:
2)defragmenter hormonene
3)be han/hun bøye to be og to do, det er det ingen elever som kan :evvil
hmm to be, was ,have been
to do, did , have done
??? e d ikje sånn???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.