Help - Search - Members - Calendar
Full Version: noen som vet kor eg kan sende satan mail til mtv?
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
FSK
er så forbanna lei av av all den dritten som kommer ut av det der greiene nå!nå skal det snart bli slutt evil.gif ødelegger buckethead gjør de også evil.gif verdens beste gitarist :argh skal vri hode av den jævelen som starta det drittet...
problemet e at eg ikkje finner noen mail adr på sia deres....
litt hjelp??!
hvis noen har noen poeng eller ting eg bør ta med så bare kom med det a5.gif
Silence
Finn deg en ny kanal da!Er vel ikke så vanskelig vel?
Dessuten er du vel ikke tvinget til å sitte og se på det? help.gif:
FSK
Nei,men det er jo med på å påvirke en del da..radio o.l...
de kan vel holde seg til de "musikerne" som selger seg til dem vel..trenger ikke ødelegge buckethead, når de begynner å gjøre sånt med verdens beste gitarist så burde de brenne i h***** hele gjengen evil.gif
dezso!
_???

Fy faen så lei jeg er slike tåpelige diskusjoner.

God Jul!
Silence
QUOTE (Varga$ @ Dec. 23 2002,12:02)
_???

God Jul!

Helt enig med deg der..... :dork1.gif:
dsr.placid
Contact MTV oro1.gif
FSK
QUOTE (Varga$ @ Dec. 23 2002,12:02)
_???

God Jul!

er ikke diskusjon...det er eg som spør om noe fix05.gif

god jul ja :luuuv
dsr.mowgli
Hvem faen er buckethead??????? Ser mye på MTV jeg og savner ikke han, hvem det nå enn er.....
FSK
QUOTE (Mowgli @ Dec. 25 2002,18:20)
Hvem faen er buckethead??????? Ser mye på MTV jeg og savner ikke han, hvem det nå enn er.....

Buckethead=Brian Carroll=Verdens Beste gitarist :for_deef
ser du mtv viser frem folk som er pene og kan danse, de gir fan om de kan spille eller ikke..burde ikke ha lov å kalle seg musictelevision en gang de der :siiint:
dsr.hansiball
Bøttehode?  :oro1
dsr.mowgli
QUOTE (FSK @ Dec. 25 2002,18:55)

ser du mtv viser frem folk som er pene og kan danse, de gir fan om de kan spille eller ikke..burde ikke ha lov å kalle seg musictelevision en gang de der :siiint:

De spiller jo komersiell musikk da, som jeg vil anta 80-90% av verdensbefolkningen hører på...De fleste har vel aldri hørt om bøttehodet engang, hvorfor skal man da spille ham?? Ingen gidder jo å finansiere en kanal med artister som de færreste hører på....blir jo det samme som om TV1000 plutselig bare skulle sendt Woody Allen type filmer, hadde ikke akkurat vart lenge det...
FSK
QUOTE (Mowgli @ Dec. 26 2002,13:48)
QUOTE (FSK @ Dec. 25 2002,18:55)

De spiller jo komersiell musikk da, som jeg vil anta 80-90% av verdensbefolkningen hører på...De fleste har vel aldri hørt om bøttehodet engang, hvorfor skal man da spille ham?? Ingen gidder jo å finansiere en kanal med artister som de færreste hører på....blir jo det samme som om TV1000 plutselig bare skulle sendt Woody Allen type filmer, hadde ikke akkurat vart lenge det...

Så de fleste i verden har altså alvorlig skadet gehør da a5.gif han spiller jo med gn'r 2 nå da så det er vel en del som kommer til å få se han snart..selv om det sikkert ikke kommer til å vare lenge..han takler vel ikke presset og maset om å ta av masken og så er buckethead død :moodyblue
axl rose ødelegger for buckethead evil.gif
han kunne ha spillt med Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains nå og ikke de råtne gnr folka
a7.gif
kommersiell musikk er dårlig musikk for det er de ferræste av dem som vet noe særlig om musikk..derfor burde mtv i alle fall skifte navn...
er trøtt så dette blir sikkert meningsløst a5.gif skal bli bedre når eg våkner skikkelig til..
Mean
oro1.gif
FSK
er trøtt enda.
John Frusciante er den som spiller med mest følelse av de jeg vet om i alle fall..noen som vet om noen bedre enn han oro1.gif

( ( ( ( (:.:.:.
   ( ( ( ( (.:.:.:
   ) ) ) ) ):.:.:.
   ) ) ) ) ).:.:.:
dsr.hansiball
QUOTE (FSK @ Dec. 26 2002,22:40)
er trøtt enda.
John Frusciante er den som spiller med mest følelse av de jeg vet om i alle fall..noen som vet om noen bedre enn han oro1.gif

( ( ( ( (:.:.:.
   ( ( ( ( (.:.:.:
   ) ) ) ) ):.:.:.
   ) ) ) ) ).:.:.:

Øystein Sunde.  :biggrin
joggi
QUOTE (FSK @ Dec. 26 2002,14:07)
Så de fleste i verden har altså alvorlig skadet gehør da a5.gif han spiller jo med gn'r 2 nå da så det er vel en del som kommer til å få se han snart..selv om det sikkert ikke kommer til å vare lenge..han takler vel ikke presset og maset om å ta av masken og så er buckethead død :moodyblue
han kunne ha spillt med Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains nå og ikke de råtne gnr folka
a7.gif
kommersiell musikk er dårlig musikk for det er de ferræste av dem som vet noe særlig om musikk..derfor burde mtv i alle fall skifte navn...
er trøtt så dette blir sikkert meningsløst a5.gif skal bli bedre når eg våkner skikkelig til..

Alle de navnene sier meg ikke en dritt  lol  eneste jeg har hørt om er axl rose.
Men at vi har dårlig gehør fordi vi ikke har hørt om dem du snakker om eller at vi ikke har oppdaget dem enda så betyr ikke det at vi ikke har peiling på musikk.
Musikk et mye et spørsmål om smak. Liker jeg Britney og Backstreet boys så er vel det opp til meg. Bøttehode og dem aner jeg ikke noe om  men bare navnet sier vel alt.
Mange liker oxo folk som bach mozart og bethoven selv om dem ikke har noen gitarsoloer i komposisjonenen sine.
Det er mange som hater rock fordi dem syns det er bråkete.
Jeg tror at MTV vil prøve å appellere til massene fordi dem er styrt mye av markedskreftene som er der ute. Dem sender mye komersiell musikke fordi det er de tjener penger på. Men dem sender jo en del rockeprogrammer innimellom og programer som henvender seg til folk med annen smak.
Mean
QUOTE (joggi @ Dec. 27 2002,15:38)
a7.gif

Alle de navnene sier meg ikke en dritt  lol  eneste jeg har hørt om er axl rose.
Men at vi har dårlig gehør fordi vi ikke har hørt om dem du snakker om eller at vi ikke har oppdaget dem enda så betyr ikke det at vi ikke har peiling på musikk.
Musikk et mye et spørsmål om smak. Liker jeg Britney og Backstreet boys så er vel det opp til meg. Bøttehode og dem aner jeg ikke noe om  men bare navnet sier vel alt.
Mange liker oxo folk som bach mozart og bethoven selv om dem ikke har noen gitarsoloer i komposisjonenen sine.
Jeg tror at MTV vil prøve å appellere til massene fordi dem er styrt mye av markedskreftene som er der ute. Dem sender mye komersiell musikke fordi det er de tjener penger på. Men dem sender jo en del rockeprogrammer innimellom og programer som henvender seg til folk med annen smak.

Word!  :D
FSK
QUOTE (joggi @ Dec. 27 2002,15:38)
a7.gif

Fin kommentar om buckethead..viser at du ikke har peiling på hvem det er oro1.gif Buckethead er ikke bare "bråkete" mange av sangene hans er faktisk roligere enn de fleste tror..Jeg sier ikke noen har dårlig gehør fordi dem ikke har hørt på dem..men de som ser på mvt derimot og liker nesten alt de hører,DE har dårlig gehør..og hvis du er en av dem er jo det litt syns oro1.gif Jeg liker faktisk litt klassisk musikk..men hva har det med dette og gjøre??snakker om det som er mest aktuelt nå av folk som lever fix05.gif
last ned Buckethead-Jowls og Ghost så vet du hvor forskjellig det er så kan du ikke kalle det bare bråkete mer i alle fall :o det jeg liker minst med mtv er at i flere av reklamene sier de jo:MTV keeping it real.. oro1.gif det meste av det de viser er jo folk som synger andres sanger for penger..de er ikke seg selv de lar seg kjøpe.kan ikke si at det er så veldig "real" :eh og de der rockeprogrammene har ikke jeg sett så veldig mye til..men når de kaller seg music television kan de jo av og til vise litt av de forskjellige artistene som er blandt de beste på sitt instrument vel? Hvis du liker britney og og backstreet boys er det i alle fall ikke bare meg som syns du har dårlig gehør a5.gif
dsr.brummi
zzzzzzzzz, fan ikkje no på tanketorget å gjøre ditta...zzzz....bøttehode..lol
FSK
evil.gif se det fine personlige svaret eg har fått _???

Hello.

Welcome to the world of mtve.com. You entered a form on your favourite site and you'll now get a newsletter from us every second week. Lot's of great stuff in there... news, charts and exclusive competitions. And more.

Oh, and don't forget to visit mtve.com. It's truly a great website.

Unsubscribe
If you don't like getting this newsletter and all the fun
stuff that comes with it, then unsubscribe here
dsr.puma
Ikke sender de slipknot heller.... dumminger...  :_MissBoO
FSK
QUOTE (Puma @ Jan. 02 2003,10:45)
Ikke sender de slipknot heller.... dumminger...  :_MissBoO

Eneste kommersielle musikken som er så dårlig at til og med MTV ikke viser det fix05.gif
dsr.puma
Smak og behag...  :o
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.