Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LAN hjelp
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.teka
QUOTE (Puma @ June 13 2002,21:56)
Ohh, denne fyren har 7 vinger, to dekker ham sitt fjes med, de to neste sin kropp, og to til å fly med, mens han svever rundt Gud, som i tempelet står å talet til Jesaja, den 20 år gamle mannen fra Judas, som kom til å bli den nest største profeten i historien.

I følge Jesajas bok var han gift, og hadde to søte små barn, han ble 40 år seinere drept av Kong Messanda (religøst, noe som alle Profeter har måtte lidd) Han ble delt i to

fix05.gif  fix05.gif

Kor lenge skal eg gå rundt å huske på sånt? Går det vekk snart??? VRÆÆÆL

litt OFF topic?
dezso!
hva som er bra merke for hub kommer vel an på hvem du spør.
Kjente merker er; SMC, 3Com, HP, Cisco.. osv
Noen av disse er jævli dyre, og det skyldes kvaliteten.
SMC og 3Com leverer også "billige" produkter.

Vil anbefale dere og kjøpe en 100mbit hub. 10mbit blir for slapt for filkopiering.. Aller helst en switch. Men da snakker vi fort 1000+ her.
Skal dere kanskje også share linje og gå på internet?? da er kanskje Router løsningen. SMC og 3Com leverer Routere til ca 1300.

btw: kan jo høre med skolen om dere kan få låne en hub da??
FSK
skal ha et lite lan party neste helg for første gang biggrin1.gif men er bare det at alle vi 3 som skal ha er amatører når det gjeøder sånt så tenkte bare at noen av dere hadde noen nytige tips,å ting man ikke bør gjøre osv _???  :smilie
men er det noen som vet om noen bedre måte å skaffe en hub på en å kjøpe en til 500+ ??(kan jo seff stjele fra skolen men jeg er ikke noen tyv,kommer bare til å dø av dårlig sammvitighet :( )
noen merker(produsenter) som lager bra hubber som ikke er alt for dyre???
dsr.puma
Som om ikke du off-topikerte først?  :oro
FSK
LLLOOOOOOOOOLLLLLLLLL spør skolen!!!du skulle møtt han som styrer med data tinga der biggrin1.gif skal banne på at satan hade blitt e fromt lam i forhold til han!!ingen har noen gang sett han smile :loco faith hat vist også sett han :jupp
er en switch med 5 sånne porter til 500 kr billig?? _???
dsr.teka
QUOTE (FSK @ June 13 2002,21:26)
kan jo seff stjele fra skolen men jeg er ikke noen tyv,kommer bare til å dø av dårlig sammvitighet :( )

LMAO din engel!
dsr.teka
QUOTE (Puma @ June 13 2002,22:46)
Som om ikke du off-topikerte først?  fix05.gif

:stupid
dsr.puma
Ohh, denne fyren har 7 vinger, to dekker ham sitt fjes med, de to neste sin kropp, og to til å fly med, mens han svever rundt Gud, som i tempelet står å talet til Jesaja, den 20 år gamle mannen fra Judas, som kom til å bli den nest største profeten i historien.

I følge Jesajas bok var han gift, og hadde to søte små barn, han ble 40 år seinere drept av Kong Messanda (religøst, noe som alle Profeter har måtte lidd) Han ble delt i to

fix05.gif  fix05.gif

Kor lenge skal eg gå rundt å huske på sånt? Går det vekk snart??? VRÆÆÆL
dezso!
now children... pliz!

fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.