Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ramdisk
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
Hurricane
Noen som har programmet SuperSpeed XP??

Eller noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få Ramdisk XP til å utføre writeback på internet temporary files...

Å sette cachen til ram fikk surfinga mi som en drøm smile1.gif, men problemet er at, alt forsvinner etter en reboot :( så jeg trenger en måte å få kopiert de lagra tempfilene (ramdisk lager backup på hd) tilbake til ramdisk ved oppstart... noen som har noen glupe ideer, eller har SuperSpeed XP for AMD??

Hjelp  :luuuv
Hurricane
Ikke no hardcore Windows folk her da  :p
dsr.placid
Hvor rask er CPU'en din? Kanke tenke meg at harddisken min sinker surfinga... da må man jo ha en 900mbps linje rett i pc'en i såfall...
Hurricane
QUOTE (Placid-D.S.R @ Dec. 09 2002,19:49)
Hvor rask er CPU'en din? Kanke tenke meg at harddisken min sinker surfinga... da må man jo ha en 900mbps linje rett i pc'en i såfall...

nåh...  :o  det er ganske så merkbart om du laster ifra hd eller ram,,, prøv selv så får du se... lag en ramdisk, og gå i internett options og temporary internet files, settings og move folder til ramdisken... så tar du deg en surferunde... vil være treg til å begynne med, siden filene ikke ligger på ramdisk ennå,,, men på f.eks forum popper sidene opp kjappt... a5.gif
dsr.placid
Joa, er med på at ram er 1.000 ganger raskere enn en harddisk, men man MERKER vel ikke forskjellen på 8ms og 8ns? Jeg kan jo prøve selv og se da...  :biggrin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.