Help - Search - Members - Calendar
Full Version: brenne iso fil
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
Lucky
Flight Simulator 2002 Pro CD1.iso er ikke et gyldig win32 program.. hva gj;r jeg galt  _???  har bare brent ut fila p[ en cd  :help:
Lucky
ingen som veit__ tastaturet er ;delagt s[ jeg m[ f[ brukt sidewinder min  :eh    Arrrrrrrrggg... h[per ikke fila er ;delagt, jeg har venta lenge p[ at de 602mb skulle bli ferdig !!

help.gif:  help.gif:
Hurricane
hmmm,, bruk nero,,,, velg burn image, og velg fila du skal brenne,,,  kan det bli vanskeligere?? du kan også sjekke om du har fått lastet ned hele isofila.... biggrin1.gif
Lucky
hehe, burn image var no nytt for meg.. h[per det funker, brenner cden nuh !
Lucky
'sj, jeg f[r feil med no swap og cab filer n[r jeg pr;ver og legge inn  _???
Mr A DSR
blir det samme som bin og cue fil tru ??

har ikke vært borte i iso filer før
Rauto
Personlig bruker jeg et program som heter ISObuster. Skal funke greit.
dsr.fsu
Jeg bruker DaemonTools til slikt, da trenger du ikke å brenne de ut, men ønsker du også brenne de ut tar du bare en cd-copy på den virtuelle cd-rom'en.

cool.gif
dsr.placid
QUOTE (FSU @ Dec. 09 2002,08:38)
Jeg bruker DaemonTools til slikt, da trenger du ikke å brenne de ut, men ønsker du også brenne de ut tar du bare en cd-copy på den virtuelle cd-rom'en.

cool.gif

Bruker Fantom CD selv  biggrin1.gif
Der er det også funksjoner får både brenning av image (utrolig lett) og får å kopiere CD'er  :biggrin
Hurricane
QUOTE (Placid-D.S.R @ Dec. 09 2002,08:41)
QUOTE (FSU @ Dec. 09 2002,08:38)

cool.gif

Bruker Fantom CD selv  biggrin1.gif
Der er det også funksjoner får både brenning av image (utrolig lett) og får å kopiere CD'er  a5.gif

Bruker fantomcd jeg å,,, fin måte å fylle hd'n med iso,og bin filer  :cool:

Du bør ta en titt på filstørrelsen, på isofila di,,, sammenlign med andre, har du brukt ett peer2peer prog og resuma endel, så kan muligheten for feil resume være grunnen.. hadde det på ettpar filmer jeg lastet ned fra DC...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.