CÐ@Ðïñgo
May 7 2002, 18:35
Har sett nøyaktig samme bilde to ganger før. Og begge gangene var det XP (Extra Problems)
dsr.kevin
May 7 2002, 23:00
Win98SE!!!

Tror jeg må være OS junkie... Har både Win98SE, Win2k server og WinXP på samma burken... :oo Hadde en gang DOS 5.0, Netware 4.11, Win98SE, og Linux på samme. Er jeg syk? Dual/multi boot syndromet? Skulle kanskje vært en poll dette..
etter at jeg tok up date så fikk jeg bare error. Så slette jeg allt at ip4lw novalogic og allt det som tilhører df. Installertert allt på ny med kun manuell updating til versjon 34. Men skriften er like fucka kan ikke lese en dritt der. Ip4lw virker ikke heller. SSÅ hvis jeg skal spille så må jeg bruke ip4lw for å finne serveren så ta create startup gå inn i df gå videre til nova for å tippe meg frem til den serveren jeg skal ha på den blå skriften.
slik ser det ut
CÐ@Ðïñgo
May 7 2002, 19:04
Ok joggi prøv dette. www.microsoft.com.
I"search" feltet skriver du act25exe.
Last ned "Application Compatibility Toolkit" for XP den inneholder mellom 500-600 forandringer bla til alle DF spillene
Tror dette skal hjelpe. Hvorfor Microsoft ikke har reklamert for denne oppdateringen skjønner jeg rett og slett ingen ting av.
Den funker i hvertfall på de som bruker XP i Cyberdudes miljøet.
PS. Gjør deg selv og alle andre spille entusiaster en tjeneste FJÆRN XP OG ME NÅÅÅÅÅÅ.....Kan sende deg ett par tusen linker med tilsvarene problemer med disse oprativ systemene, og det daglig. LAN kvelden vår holdt på å gå i vasken på grunn av 2 stk som brukte XP.
Hilsen Ðïñgo!
dsr.immo
May 8 2002, 17:27
La inn alle språk i 2000 jeg.. da ble det sånn..
gikk i kontrollpanel under regional settings og kryssa vekk alt anna enn Western, da var alt i orden igjen..
Er nok en tåpelig snarvei Nova har tatt i utviklinga av spillet på flere språk...
dsr.puma
May 7 2002, 13:28
hmmf, lastet ned den Kinesiske oppdateringen du :D
[dsr.ñitro]
May 7 2002, 19:18
Jupp hjertens enig! Kjør 2k ! :smilie
dsr.teka
May 7 2002, 15:46
loooooooooooooooooooooooooooooooool

:waww

Duster! XP ruler! Brukerfeil sier jeg
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.