dsr.mowgli
Dec 3 2002, 20:26
Jævla svin. Kan ikke fordra dem, nå skal jeg ikke ta alle under samme kappe her, Hansiball er vel i bransjen :) . Men resten av de, fy faen er det mulig :minime
Fikk en bot for èn måned siden på jobben, jeg hadde glemt å flytte parkeringskortet mitt fra passasjerstolen og opp i frontruta for første gang på to og ett halvt år som jeg har parkert der. Og da er det 500.- i bot med en jævla gang. Jeg regner da med at det ikke er noe problem å klage, siden hvis man betaler i f.eks Oslo og biletten faller ned kan man klage og få igjen pengene. Fikk akkurat avslag på klagen og har så sinnsykt lyst til å oppsøke "Sven O. Arnesen" hos Center Park og virkelig vise han hvem som er sjef. Helvette, jeg driter i de 500.- , nå er det blitt en prinsippsak....
Skal vedde for at dusten som skrev bota bare har venta på den dagen hvor jeg glemmer å legge frem kortet, han må jo ha sett bilen min før siden jeg har stått der i over to år.
Har prestert å få bot med Telenor-bil på Telenors parkeringsplass MED oblat for en annen parkeringssone _???
Hallo? Må jo ikke gå løs på ham som bare gjorde jobben sin da.. Høres ut som en utrolig pliktoppfyllende og handlekraftig kar han Sven O. Arnesen. Han ville nok jeg ha ansatt også, hvis han klarte å fakke deg, der du prøvde å lure deg unna betaling for første gang på to og et halvt år. :
:
dsr.fsu
Dec 3 2002, 20:58
Jeg fikk parkeringsbot for en bil som ikke var min, og måtte betale til slutt. Saken var at jeg solgte bilen 17/2 og sendte salgsmelding som jeg skulle. Så 3 mnd etter fikk jeg inkasso på en feilparkering datert 20/2. Jeg ringte så parkeringsgutta og fortalte at bilen var solgt og ba de sende regningen til eier av bilen... så begynte faenskapet, jeg var eier av bilen mente de, det mente biltilsynet også, for på salgsmeldingen klarte de ikke å se om salgsdatoen var 17 eller 19/2 pga håndskrift, så de satte eierskifte til den dagen de mottok papiret -> 21/2.
Laggere....
Hvor er fn-maggen når du virkelig trenger den :cool:
dsr.mowgli
Dec 3 2002, 21:51
QUOTE (Mickey @ Dec. 03 2002,20:50)
Han ville nok jeg ha ansatt også, hvis han klarte å fakke deg, der du prøvde å lure deg unna betaling for første gang på to og et halvt år. :
: Hehe, men jeg lurer meg ikke unna en gang, da hadde det liksom vært greit. P-plassen er i husleia
dsr.mowgli
Dec 3 2002, 21:52
QUOTE (FSU @ Dec. 03 2002,20:58)
Jeg fikk parkeringsbot for en bil som ikke var min, og måtte betale til slutt. Saken var at jeg solgte bilen 17/2 og sendte salgsmelding som jeg skulle. Så 3 mnd etter fikk jeg inkasso på en feilparkering datert 20/2. Jeg ringte så parkeringsgutta og fortalte at bilen var solgt og ba de sende regningen til eier av bilen... så begynte faenskapet, jeg var eier av bilen mente de, det mente biltilsynet også, for på salgsmeldingen klarte de ikke å se om salgsdatoen var 17 eller 19/2 pga håndskrift, så de satte eierskifte til den dagen de mottok papiret -> 21/2.
Laggere....
Hvor er fn-maggen når du virkelig trenger den 
lol, fy faen det er råttent...
QUOTE (Mowgli @ Dec. 03 2002,21:51)
QUOTE (Mickey @ Dec. 03 2002,20:50)
Han ville nok jeg ha ansatt også, hvis han klarte å fakke deg, der du prøvde å lure deg unna betaling for første gang på to og et halvt år. :

:
Hehe, men jeg lurer meg ikke unna en gang, da hadde det liksom vært greit. P-plassen er i husleia 
Ops.. Må lære meg å lese gitt.. Isåfall, død og forbannelse over parkeringsvakten
hvis du har parkeringbilletten for gyldig parkering i det tidsrommet som du fikk boten så skal det være en grei sak for parkeringsselskapet å kanselere boten
dsr.mowgli
Dec 15 2002, 01:33
QUOTE (joggi @ Dec. 14 2002,23:56)
hvis du har parkeringbilletten for gyldig parkering i det tidsrommet som du fikk boten så skal det være en grei sak for parkeringsselskapet å kanselere boten
Trodde jeg også...Plassen har vi betalt for i husleia ut 2003. Så jeg kunne vel egentlig gitt faen i å lagt frem noe som helst. Men det hjelper jo ikke, de forpulte jævlene (unnskyld språket, men det er det de er) nekter jo å betale tilbake. Jeg har mistet all respekt for parkeringsvakter, kommer det en inn til meg i butikken og skal handle noe kommer jeg seriøst til å nekte å hjelpe vedkommende.
dsr.hansiball
Dec 15 2002, 02:22
Ikke blande meg med de faens dyrene. Har skrevet 1 bot i min karriere og det var til en bmw som stod godt plantet mellom rosebuskene utenfor p-huset.
Etter å ha klart det utrolige å hanke inn 4 bøter på en uke så er det neppe noen her som kan hate p-vakter mer enn meg. :argh
dsr.placid
Dec 16 2002, 15:28
Joda, de er en rase for seg selv...
Har faktisk prestert å få igjennom en klage på en bot utstedt av trafikkeetaten! Det var i en vei med fortau på begge sider, en fil hver vei og veiskulder ("sykkelfelt") på begge sider. Jeg hadde da parkert helt inntil fortauet på dette "sykkelfeltet". Og fikk bot. Men selv om det ser ut som et sykkelfelt, finnes det ikke noe skilt eller merking på veien som tilsier dette. Dermed måtte trafikketaten gå med på at det bare var en veiskulder, og i.o.m. at dette var i 50 sonen er det lov å stå der. :biggrin
Mest irriterende av alt var når jeg hjalp en kamerat å flytte for noen dager siden. Man kjører da naturlig nok så nærme utgangen man kommer. Dette var i oslo sentrum, og det falt oss ganske naturlig å kjøre helt inntil inngangen, selv om dette var i en gågate. Det pøsesnødde og alt. Og mens bilen + enorm tilhenger står der med nødblink på og alt mulig, klarer en kødd av en parkeringsvakt å snike bort en bot mens vi er oppe å henter møbler!!! Har de ikke hjerne? :argh
Måtte bare få det ut :siiint:
Hehe regelen er vel at det er lov stoppe for å drive med av og pålessing
altså det skal være aktivitet rundt bilen
stod bilen der nede og du var oppe og pakket så etter en viss tid så blir dette s\til slutt parkering
desverre gjelder regeln om å utvis sjønn i slike saker. Ser ikke den hersene vakten noe aktivitet så er han dessverre i sin fulle rett å bøtelegge deg innen 5 min tror jeg
dsr.hansiball
Dec 16 2002, 21:53
Men da mener jeg Pacid er i sin fulle rett til å utvise skjønn og kjølhale drittsekken!!!! Evnt. bombe hele forbanna trafikketaten til )"&€(="!#%(€&"#!)/)!!!!!! :argh :argh :argh
dezso!
Dec 16 2002, 22:03
QUOTE (Hansiball @ Dec. 16 2002,21:53)
Men da mener jeg Pacid er i sin fulle rett til å utvise skjønn og kjølhale drittsekken!!!! Evnt. bombe hele forbanna trafikketaten til )"&€(="!#%(€&"#!)/)!!!!!! :argh :argh :argh
:for_deef :luuuv
jupp er helt ening sjønn må kunne vises i alle saker
dsr.spider
Dec 17 2002, 01:17
parkvakter langt opp i halsen...satt bilen(godt merket firmabil) fra meg en gang i det en park.vakt kom mot meg hadde bare lapper i lommen og sa til vakten.."går inn i butikken der og veksler..." han nikket forstående og smilte. 3 min etter kom jeg ut og på ruta lå skrekkens hilsen fra P-vakten...jeg brølte vilt i gaten da jeg følte meg lurt..."kan ikke gjøre noe nå...jeg har signert boten...du må klage" så han snudde ryggen og gikk...satt meg sporenstreks inn i bilen og meide ham ned...neida men...ble så oppgitt at jeg ga blaffen og betalte...men de bøtene jeg har fått siden har jeg kjørt rett opp og klagd og sluppe fri fra halvparten...det er bare gidde...!
Skulle somti tro det var provisjonsberettiget å skrive ut bøter?! :juupz :minime
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.