Hurricane
Nov 15 2002, 03:11
ja treng vi heimevernet i disse nedrustingstider ...?`?
,Hvor mang har våpenhjemme av fol som besøker forumet her??
dsr.perrin
Nov 15 2002, 03:31
QUOTE (Hurricane @ Nov. 15 2002,03:11)
ja treng vi heimevernet i disse nedrustingstider ...?`?
,Hvor mang har våpenhjemme av fol som besøker forumet her??
ingen våpen her i gården!
aber, bist du getrunk heute? :D :p
nope... bare å ringe FN det hvis vi kommer i krig!
Jeg sitter hjeme kveld etter kveld med ladd børse å lurer på om jeg skal ta meg en tur på byen.
Leverte AG-3 for et par uker siden faktisk. Får vel snart en ny når jeg havner i nytt heimevernsdistrikt :help:
dsr.brummi
Nov 15 2002, 12:08
QUOTE (Faith @ Nov. 15 2002,08:02)
Leverte AG-3 for et par uker siden faktisk. Får vel snart en ny når jeg havner i nytt heimevernsdistrikt
:
:
hold deg unna lillesand :eh
dsr.immo
Nov 15 2002, 12:14
Hele forsvaret er en vits.. bruke noen av grunkene på å forsterke politiet.. mer etterforsking osv..
Passa på å melde til heimeværnet at jeg hadde flytta til oslo, så jeg fikk levert inn mp5 og utstyr.. var en befrielse.
QUOTE (Brummi @ Nov. 15 2002,12:08)
QUOTE (Faith @ Nov. 15 2002,08:02)
Leverte AG-3 for et par uker siden faktisk. Får vel snart en ny når jeg havner i nytt heimevernsdistrikt

:
:
hold deg unna lillesand :eh hehe, kanskje det kanskje det :
:
FlowerPower
Nov 15 2002, 15:59
QUOTE (Immortal @ Nov. 15 2002,12:14)
Hele forsvaret er en vits.. bruke noen av grunkene på å forsterke politiet.. mer etterforsking osv..
jupp!
skriver under på det... !:for_deef
... og mer makt til blomstene...
dsr.brummi
Nov 16 2002, 00:10
QUOTE (FlowerPower @ Nov. 15 2002,15:59)
QUOTE (Immortal @ Nov. 15 2002,12:14)
jupp!
skriver under på det... !:for_deef
... og mer makt til blomstene... 
blomster?...snø nå!
ALT FOR NORGE!!!
Med AG-3 i hånd og full utrusting patruljerer jeg Oslo natters tid på mulig jakt etter Al Aquida og andre uromomenter som kan true nasjonens sikkerhet.
Er alltid på vakt mot øst. Plutselig før du vet ordet av det så er Putin blitt glødende kommunist, og så har vi det gående igjen.
Par ganger i året reiser jeg over grensa og legger opp taktikk for hvordan vi en dag skal få tatt tilbake Hjemtland og Herjedalen.
"En gang infanterist, alltid infanterist"
Vik fra meg pasifister.
dezso!
Nov 16 2002, 02:59
smakt de edlere dråper i kveld Rauto?
Jeg er edru! Helt sant altså :oro1
dezso!
Nov 16 2002, 03:24
jeg og
Kom nettopp fra jobb av alle ting (10 timer overtid :( )
QUOTE (Varga$ @ Nov. 16 2002,03:24)
jeg og
Kom nettopp fra jobb av alle ting (10 timer overtid :( ) Sa ikke du nylig at de sparket folk hos dere? Jeg bare digger arbeidspolitikken som føres for tiden. Bort i mot 100.000 i ledighetskø, og så lar de folk jobbe overtid til de stuper. Mulig det finnes en logisk forklaring på dette, men det ligger langt over min fatteevne. :ghostface:
dsr.brummi
Nov 16 2002, 07:21
QUOTE (Rauto @ Nov. 16 2002,03:32)
jeg og
Sa ikke du nylig at de sparket folk hos dere? Jeg bare digger arbeidspolitikken som føres for tiden. Bort i mot 100.000 i ledighetskø, og så lar de folk jobbe overtid til de stuper. Mulig det finnes en logisk forklaring på dette, men det ligger langt over min fatteevne. :ghostface: jøss du gikk fra pisspreik til godt bondevett på kort tid...impressing :for_deef
:
dezso!
Nov 16 2002, 15:01
jeg og
Sa ikke du nylig at de sparket folk hos dere? jo, det er riktig. kev|N er en av dem heldige/uheldige (kommer an på åssen en ser på det ikke sant kev?
).
Er derfor veldig kristisk til å ta på meg overtid i disse dager, men dette var en jobb som måtte utføres på kvelds/nattestid, så da er det greit. Men jeg kommer ikke til å jobbe overtid for å gjøre den jobben feks kevin gjør i dag. _???
dsr.kevin
Nov 16 2002, 17:30
QUOTE (Varga$ @ Nov. 16 2002,15:01)
jeg og
Sa ikke du nylig at de sparket folk hos dere?
jo, det er riktig. kev|N er en av dem heldige/uheldige (kommer an på åssen en ser på det ikke sant kev?
). Tar det ikke så tungt nei... :cool: Håper tida fram til 13.12 raser av gårde, og da er det slutt på mine sorger hvertfall. Passer bra med litt skolegang nå. Håper bare noen vil ha meg når sommern/høsten kommer, for da trenger jeg penger igjen...
Billy Badass
Nov 22 2002, 00:13
For å komme tilbake til det opprinnelige emnet, så er det bra at vi har Heimevernet!!! Hva skulle vi gjort uten? Forsvaret vårt holder bare 2 min uansett, så det blir gutta på skauen som må gjøre jobben.
Når det gjelder opprustning av politiet må jo dette være en spøk! Gutta (som jeg snart kanskje blir en del av) går rundt med revolvere i krisesituasjoner... Noen ganger MP5 ja, men da skal det virkelig brenne på dass. Gi dem Glock for f...
Og det er artilleriet som ruler... Forsvarets knyttneve! Gjør rett, frykt ingen - Overalt,, alltid, knusende... lol
dezso!
Nov 22 2002, 00:24
QUOTE (Billy Badass @ Nov. 22 2002,00:13)
Og det er artilleriet som ruler... Forsvarets knyttneve!
:for_deef :D
P-batteriet Sætermoen kontigent 95/96, sjåfør M109A3GN
Forsvarets knytteneve? Vel, en måte å se det på :biggrin
Vet bare at jeg er kanonføde jeg. Løper rundt i skauen og venter på at jeg skal få varmt bly i hodet :moodyblue
Div grener. Alt fra Gevær- til BKtropp
APC-Platoon
Coy A
NORBATT XXVII
:ghostface:
bah heimevernet FORSVARET all the way hihi gleder meg litt til eg skal i militæret begynne i marinen :biggrin
Mulig at artilleriet er knyttneven, men i så fall er vi i Oppklaringseskadronen (Kavaleriet, Hæren) det kalde gufset i nakken på fi...
Fi har kanskje på følelsen at noen følger med på hva de driver med, at noen ser dem over skulderen så å si... De kan ha rett i det. Det er ikke alltid paranoia. Noen ganger er det OppklEsk!
:biggrin
Blir grundig provosert av slikt sprøyt som at me ikkje treng forsvar, og heimevern.
Heimevernet, er tross alt ein viktig del av totalforsvaret vårt. Nå er det i stor grad avvæpna.
Husk at forsvaret med sine små avdelinger ikkje har mulighet i det heile, til å dekke heile Noreg. Bare les BFF'en, Ikkje alle som har tilgang på den nei... hehehehe gløymte det.
Heimevernet, har nøkkelfunksjoner som bare dei er i stand til å oppfylle. Som f.eks. objektsikring, der lokalkjennskap er eit vannvittig viktig moment.
:for_deef
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.