QUOTE (Hurricane @ Nov. 15 2002,00:43)
Han som sto foran meg i køa hadde fått en bærbar pc til 25200 på disken og skulle betale, og som vanlig, så spør man," kan jeg få med det spillet til 500kr?,,(som koster firmaet rundt 250kr ikke sikker men!!) Som du tror så fikk han ikke det,,, med det at firmaet gikk med ett minussalg på 25200kr "minus"moms i underskudd...........
Hvis det er slik jeg forstår det at hun bak disken ikke gav med ett spill til 500.- når han kjøpte en PC til 25200.- så synes jeg det er helt riktig. Folk skal faen meg ha ting gratis hele tiden, jeg spyr av det. Jeg er selv butikksjef og jobber hele tiden for å holde marginer o.l oppe for å overleve. Hvis vi har tilbud på en laptop til f.eks 13000.- så tjener vi kanskje 200-300 hvis det er ett lokketilbud. Skal jeg da gi med ett spill for å totalt ødelegge marginen og heller tape på salget?? Nix, da gir jeg heller faen i å selge driten til kunden.
Det kommer hele tiden noen forbanna idioter av noen mennesker innom og spør etter prisen på Playstation 2. Jeg svarer da "4998.-", "3998", "2998" og nå "1998". Helt siden maskinen for 2 år siden kostet 4998.- har vi tapt penger på den, tap, tap. Og så komemr det ett lurehuet og spør om han ikke kan få med ett spill hvis han kjøper maskinen :oro1 . Fortjener faen meg å bli slått ned. Griske mennesker!!!
Har noen prøvd å få rabatt av en nybilselger?? Da er det snakk om sinnsyke beløp kontra en PC. Jeg har en kompis som jobber som mekaniker hos Toyota. Jeg hadde tenkt til å kjøpe en ny Yaris til ca 160-170 000.- og kompisen min spurte selgeren om han ikke kunne ordne en litt hyggelig pris e.l. Svaret var at jeg skulle få 20% rabatt på vinterdekkene, dette tilsvarte vel ca 200.-
Men å gi med ett spill til 500.- ved kjøp av pc er greit?
Dere skjønner vel nå at det ikke er noe vits å komme til meg som vanlig kunde og kreve rabatter :D
Kompiser får seff :)