Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noen som liker
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Hurricane
Skal klå borti alt mulig,, ikke rart Komplett ikke vil ha meg som medarbeider, selv etter 4 søknader om jobb der  biggrin1.gif .... Mangler kompetanse ;(  help.gif:

Men det er jo det man LÆRER av smile1.gif ( har jo bare skrudd elektronikk siden jeg var stor nok til å sykle
( skrudde på en tv før det, brutter'n var ikke førnøyd med bilde etterpå)

Og helst kvinnfolk,, jævla nerder!!! :argh Hu som ga meg "service" der sist hadde jo sikkert peiling på data,,, men noooooo peil på kundeservice,,,, "riste på hode" Hallo,!!! Han som sto foran meg i køa hadde fått en bærbar pc til 25200 på disken og skulle betale, og som vanlig, så spør man," kan jeg få med det spillet til 500kr?,,(som koster firmaet rundt 250kr ikke sikker men!!) Som du tror så fikk han ikke det,,, med det at firmaet gikk med ett minussalg på 25200kr "minus"moms i underskudd...........

Så etter denne posten så,, Hvorfor ikke  be alle dirtysnipers, og andre,,, som har fått hjelp av meg, gjennom dette forumet, hjelpe meg å få meg jobb der, i hvertfall, ett godt skussmål ... og send en mail til ahr@komplett.no og for telle om at hurricane@dirtysniper.com vil ha jobb hos dem : D

Mvh
Christian Berntsen
dsr.brummi
sendt :luuuv
Hurricane
QUOTE (Brummi @ Nov. 15 2002,01:14)
sendt :luuuv

special honey for u my friend  :luuuv
dsr.mowgli
QUOTE (Hurricane @ Nov. 15 2002,00:43)
Han som sto foran meg i køa hadde fått en bærbar pc til 25200 på disken og skulle betale, og som vanlig, så spør man," kan jeg få med det spillet til 500kr?,,(som koster firmaet rundt 250kr ikke sikker men!!) Som du tror så fikk han ikke det,,, med det at firmaet gikk med ett minussalg på 25200kr "minus"moms i underskudd...........

Hvis det er slik jeg forstår det at hun bak disken ikke gav med ett spill til 500.- når han kjøpte en PC til 25200.- så synes jeg det er helt riktig. Folk skal faen meg ha ting gratis hele tiden, jeg spyr av det. Jeg er selv butikksjef og jobber hele tiden for å holde marginer o.l oppe for å overleve. Hvis vi har tilbud på en laptop til f.eks 13000.- så tjener vi kanskje 200-300 hvis det er ett lokketilbud. Skal jeg da gi med ett spill for å totalt ødelegge marginen og heller tape på salget?? Nix, da gir jeg heller faen i å selge driten til kunden.

Det kommer hele tiden noen forbanna idioter av noen mennesker innom og spør etter prisen på Playstation 2. Jeg svarer da "4998.-", "3998", "2998" og nå "1998". Helt siden maskinen for 2 år siden kostet 4998.- har vi tapt penger på den, tap, tap. Og så komemr det ett lurehuet og spør om han ikke kan få med ett spill hvis han kjøper maskinen  :oro1 . Fortjener faen meg å bli slått ned. Griske mennesker!!!

Har noen prøvd å få rabatt av en nybilselger?? Da er det snakk om sinnsyke beløp kontra en PC. Jeg har en kompis som jobber som mekaniker hos Toyota. Jeg hadde tenkt til å kjøpe en ny Yaris til ca 160-170 000.- og kompisen min spurte selgeren om han ikke kunne ordne en litt hyggelig pris e.l. Svaret var at jeg skulle få 20% rabatt på vinterdekkene, dette tilsvarte vel ca 200.-
Men å gi med ett spill til 500.- ved kjøp av pc er greit?

Dere skjønner vel nå at det ikke er noe vits å komme til meg som vanlig kunde og kreve rabatter  :D

Kompiser får seff  :)
dsr.brummi
QUOTE (Mowgli @ Nov. 15 2002,11:26)
Kompiser får seff  smile1.gif

:for_deef
en god venn du, mow a5.gif

jeg/vi i lillesand får 10% rabatt på alt vi kjøper på expert....det må jo være bra :for_deef
dsr.immo
får jeg den PC'n til 15.000 om jeg ikke tar med spillet?  :rrrrrr
dsr.brummi
QUOTE (Immortal @ Nov. 15 2002,12:10)

evil.gif det kan du gløøme
dsr.mowgli
QUOTE (Brummi @ Nov. 15 2002,15:12)
QUOTE (Immortal @ Nov. 15 2002,12:10)

evil.gif det kan du gløøme

:for_deef
Mr A DSR
Husk at vi som vanlige kjøpere ikke aner hvor mye penger butikkene tjener på div produkter. Jeg er en av de jævlene som alltid skal ha med noe extra hvis jeg kjøper for masse penger....Og jeg gir meg som regel ikke heller lol.
Kjøpte ny pc hos komplett data total summen ble 10600 og for og gjøre regne stykket enkelt så fikk jeg alt for 10000.. 600 spenn i avslag.... biggrin1.gif

Men jeg er en jævel til og prute og da kjøpte en flaske jonny walker blue label, og for de av dere som ikke vet hva dette er så er det en whisky til ca 1500 kr på polet og den har ca samme pris over hele verden. Jeg kjøpte den på tax free i tyrkia og fikk den for 700 kr med ca 10 min pruting.. når kompisen min gikk bort for og kjøpe samme flaske så han at mannen sto og trykka noe jævelig på kalkisen og banna noe jævelig på tyrkisk jeg kan love dere at han ikke fikk samme pris lol.. tror han hadde regnet litt feil på den flaska der... evil.gif
Faith
QUOTE (Mowgli @ Nov. 15 2002,11:26)
Kompiser får seff  smile1.gif

:luuuv
dsr.mowgli
Er enig i at i noen tilfeller går det ann å gi noe rabatt, men man gir jo ikke rabatt i kroner og øre, man gir heller med en vare til tilsvarende pris for å begrense tapet til butikken.
Og hvis man avtaler med kunen at hvis han handler det og det, skal han få med det  :D

Bra du ikke er en "vanlig" kunde hos meg da MrA, kunne krangla om rabatter i timesvis vi da  :)
dsr.hansiball
Alternativt er det bare å heve stemmen til et nivå ekspeditøren ikke takler, så får man det som man vil som oftest.....  :D
Mr A DSR
biggrin1.gif LOL tenkte ikke på deg mow skaffet meg jo bf 1942 du til en meget hyggelig kompis pris biggrin1.gif
Men jeg måtte jo bli med deg på bak rommet en liten tur etter på da cool.gif  :rrrrrr
dsr.mowgli
QUOTE (Mr A DSR @ Nov. 20 2002,04:55)
biggrin1.gif LOL tenkte ikke på deg mow skaffet meg jo bf 1942 du til en meget hyggelig kompis pris biggrin1.gif
Men jeg måtte jo bli med deg på bak rommet en liten tur etter på da cool.gif  :rrrrrr

lol, ja det er takka  :)
dsr.spider
QUOTE (Mowgli @ Nov. 20 2002,11:36)
QUOTE (Mr A DSR @ Nov. 20 2002,04:55)

lol, ja det er takka  smile1.gif

Blir sikkert flere av dem fremover nå... biggrin1.gif  :p

Hadde  skrevet et langt innlegg her...men før jeg fikk posta det klikket maskina...urk!  :ghostface:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.