Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DAoC
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.mowgli
Nå spilte jo jeg det bare i starten. Sikkert kulere når det er Realm vs Realm. Men jeg ble rett og slett dritt lei av å drive å slakte disse dyrene for å komme opp i level noe som var forferdelig ensformig og tok altfor lang tid.
Mean
QUOTE (Immortal @ July 05 2002,16:15)
wow level 45?
hvor mange er det.. 2450?

Femti etter hva jeg har hørt. Eller?  _???  smile1.gif

Prøv Morrowind og, BoO!!!

Morrowind anbefales på det sterkeste, selv om det er kun single-player. Grafikken er noe av det beste jeg har sett. Bør vel ha en rimelig god pc for å få fullt utbytte av grafikken, men det er fullt spillbart på middels bra pc'er og.

:jupp  :jupp  :luuv
MissBoO
noen prøvd ?
MissBoO
hehe n00b =P takke lang tid før i lvl 40..

45 jeg nå =) veldi mye verdt d!
dsr.caraghi
QUOTE (Mean @ July 05 2002,16:34)
wow level 45?

Morrowind anbefales på det sterkeste, selv om det er kun single-player. Grafikken er noe av det beste jeg har sett. Bør vel ha en rimelig god pc for å få fullt utbytte av grafikken, men det er fullt spillbart på middels bra pc'er og.

har grisedilla på det......kongetøffa!!
dsr.mowgli
Ja første mnd når det var gratis spilte jeg. Men å betale for å spille det spillet der, not!!
dsr.mowgli
QUOTE (MissBoO @ July 05 2002,13:16)
hehe n00b =P takke lang tid før i lvl 40..

45 jeg nå =) veldi mye verdt d!

fix14.gif   :luuv
MissBoO
syns ikke d er verdt d ?
dsr.immo
wow level 45?
dsr.teka
QUOTE (caraghi @ July 05 2002,20:56)
QUOTE (Mean @ July 05 2002,16:34)
wow level 45?

har grisedilla på det......kongetøffa!!

hmmm her e han som aldri sjekker dette forumet  :p
m0lder
DAoC ruler det.. problemet er at Miss BoO lvler så jævlig kjapt at det er vanskelig å henge med  :p Hører du tenkte å starte en ny char på Albion/Excalibur BoO? Stemmer det?
MissBoO
allerede gjort d vennen.. men ikke kommet langt..

joine meg ?
dsr.hansiball
Klikket for meg når jeg var lvl 11 ellerno og ble drept av en padde..... aldri mer!  :maad
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.