Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kjære Dr.Spider
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
dsr.bear
Hvorfor kommer det alltid nye overraskendes regninger i postkassen når jeg akkurat har betalt en hel haug??
dsr.spider
QUOTE (Bear @ Nov. 08 2002,16:33)
Hvorfor kommer det alltid nye overraskendes regninger i postkassen når jeg akkurat har betalt en hel haug??

Blir du like forbauset og overasket hver gang du får en ny regning er det vell no som ikke stemmer...kan også være no med størelsen på regningen som forbløffer deg vilt og uhemmet...men kan jo hjelpe å:
- Kutte stømmen få tak i en minigraver og grav rett over kabelen eller dra den ned hvis du har luftstrekk, kan også ta ut hovedsikring da;)...få tak i et agregat til å gi strøm til pc og andre nødvendigheter. kan vurdere solcellepanel til lys og reisetv. (under kamp holder du fruen i beredskap med jerrykanne for påfyll agrgat.)
-Ta turen på natten over til naboen og hogg deg non trær og bruk som ved, hogges i kubber... dette gir god varme i en Jøtul S40D.
-Koble fra vann og kloakkanlegg...snurredass e tingen. Vann får du hos naboen, varm det opp på ovnen mye peng å spare her.
-Når det gjeld fastlinja di..hmmm...koble deg inn hos nærmeste nabo som har...har ingen rundt deg, overtaler du en...bak ei kake eller no.
-Kutt ned på konjakken..mye å spare her.
-Tøm søppel hos naboen eller hiv det på hengeren å kjør på dynga. Peng å spar her og.
-Meld deg ut av samfunnet, hest og kjerre e tingen gi bort bilen...o.s.v o.s.v

:dork1.gif:
dsr.bear
Hmmm, takk for gode råd, iverksettes straks, men litt stress alt dette da _???
dsr.spider
a5.gif
dsr.mowgli

Jeg blir så forbanna, har akkurat det samme problemet og det har vært ekstremt den siste tiden _???
Får ikke kjøpt en dritt til meg selv, alt går til Staten og annet piss...
dsr.spider
QUOTE (Mowgli @ Nov. 08 2002,17:14)

Jeg blir så forbanna, har akkurat det samme problemet og det har vært ekstremt den siste tiden _???
Får ikke kjøpt en dritt til meg selv, alt går til Staten og annet piss...

Det artigste må jo være å betale 52% skatt..eller f.eks å betale nrk avgift og ikke få inn nrk engang p.g.a fjell og annet dritt...DSR får ta turen til oslo og stå samlet på stortingsplassen eller no å rope høyt og lavt...Det aller vanskeligste i dag må jo være for unge nyetablerte folk som møter dyrere boligpriser og et mettet og usikkert arbeidsmarked...det er mellomklassen og unge som sliter i dag?!!!  :eh  :help:
Mean
QUOTE (Spider-D.S.R @ Nov. 08 2002,17:21)
DSR får ta turen til oslo og stå samlet på stortingsplassen eller no å rope høyt og lavt...

Ja, kan jo kombinere det med et øltreff... masse ok ølbuler rundt Stortinget.
cool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.