Help - Search - Members - Calendar
Full Version: mohaa - hvor er folket?
DirtyForum > Public > Andre Spill
Mr A DSR
Jeg er Mr.A og dere husker sikkert Twister han spiller også litt av det når han har tid..

Jeg bruker Eye men har ikke noen cracket versj så jeg får ikke lagt til mer en 2 i buddy list HELP
Muzzy
Er Muzzy i Mohaa og,pling på ICQ,er med anytime smile1.gif
Hurricane
Jeg har Mohaa forbud  :maad

Skulle gjerne ha spilt men jeg fucker opp for de andre på server'n  :loco
dsr.kevin
Beste jeg hadde i går var 1 sec fra jeg trykket til at faktisk hagla ga fra seg en ladning. Blir ikke bra spillopplevelse av det...   _???  Blir nok ikke den ivrigste mohaa spilleren nei...
tes
vel, for at vi skal kunne treffes ute i mohaa-verdenen. Hvorfor ikke skrive det her?

Jeg går hit jeg:
--== 105th HQ ==--   213.112.14.243:12203

håper å se kjentfolk etterhvert. Skriv her da vel, så sjekker jeg innom i blant  smile1.gif
Tracer
193.216.236.50:12203
Jeg er oftest å finne på denne serveren.  Skal stikke innom de andre serverne dere lister opp her for å finne dere...
col@rgol
mohaa suger som fanken sjøl. multiplayeren jaffal :moony  :loco
dsr.hansiball
QUOTE (col@rgol @ April 09 2002,18:28)
mohaa suger som fanken sjøl. multiplayeren jaffal :moony  :loco

:maad
Muzzy
QUOTE (Hansiball @ April 10 2002,00:07)
Noen servere er ekstremt laggy for tiden.  _???
Jeg måtte kaste inn håndkle i dag oxo, etter å ha ligget på mellom 200 og 300 i ping på samtlige servere..... tror ngt har køddet opp igjen.  :maad

hadde lav ping på den serveren vi var på i går klaski,men jeg hadde screenlag som fa1......
hadde ingen problem med å drepe deg heller,så det var nok ikke linja di...så pingen din var høy,men jeg hadde nok akkurat samme problemet som deg !  _???
Bad Boy
eg e med
berre ping meg på icq
nr 68970391
tes
spiller under "tes:nor"
Muzzy
QUOTE (tes @ April 09 2002,18:41)
det er bullshit!  biggrin1.gif mohaa rocker!

Totally agree smile1.gif
dsr.hansiball
Jeg måtte kaste inn håndkle i dag oxo, etter å ha ligget på mellom 200 og 300 i ping på samtlige servere..... tror ngt har køddet opp igjen.  :maad
Muzzy
Vet,men det var likt for meg og,selv med lav ping,så jeg tror det var serveren det var no galt med,prøvde ikke andre servere etter "svindel" da,men men
dsr.hansiball
Bruker alle her eye? I såfall er det bare å legge inn navn på spillerne i buddy listen så finner prog. automatisk hvilke servere folk er på. Regner med de fleste heter det samme i mohaa som dflw?  _???
Jeg er Hansiball i veffal.  :D
dsr.puma
og ikke en millimeter over!  biggrin1.gif
tes
det er bullshit!  :D mohaa rocker!
dsr.kevin
Prøvde nettopp mp for første gang...  første brettet hakket noe j.æ.v.e.l.i.g...  neste ble faktisk spillbart.  Men får vel sikkert forbud jeg også... holder vel ikke med 28.8-56k linje på det spillet nei.. _???
dsr.hansiball
QUOTE (Muzzy @ April 10 2002,12:56)
QUOTE (Hansiball @ April 10 2002,00:07)

hadde lav ping på den serveren vi var på i går klaski,men jeg hadde screenlag som fa1......
hadde ingen problem med å drepe deg heller,så det var nok ikke linja di...så pingen din var høy,men jeg hadde nok akkurat samme problemet som deg !  _???

Kinkig å treffe med snipa med slik lagg.  _???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.