Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MOHAA
DirtyForum > Public > Andre Spill
Muzzy
QUOTE (Mr A DSR @ Feb. 20 2002,02:11)
Er der ute av og til jeg :-) Mr.A der også
Jeg har sett at de fleste Norske serverene har flyttet til vrsj 1.10 men den er kun for USA versjonen av spillet og da får jeg ikke den.

Pruker et prog som heter the all seeing EYE(funker som ip4) en server scanner som gjør at du kan se hvem som er inne på spillet,hor serveren er osv.
Jeg er inne på de Norske spillene hvis det er noen ellers så er jeg på svenske servere.

Vært kuult om noen kunne sette opp en server en dag så kunne vi testa litt sammen..

hvem har MOHAA ???

Har Mohaa OG 1.1 patchen,send meg en melding på ICQ så fikser jeg den patchen til deg =)
dsr.bear
Testet online i dag. Spillet funket bra det, men jeg sverger nå til LW biggrin1.gif
tes
QUOTE (Muzzy @ Feb. 26 2002,04:39)
QUOTE (Hurricane @ Feb. 22 2002,02:20)
Er redd for at mange kommer til å utsveve til mohaa smile1.gif :(

Sinnsykt bra men som jeg sa,, ovenfor jeg mangler samme tilhørigheten som i LW... Trenger lekekamerater smile1.gif *snufs*
La oss få opp en 1.1 server nå :luuv

:moony

Sikkert det du slet med Muzz når du satt opp en dedicated,, du hadde 1.1 Ver. mens resten hadde 1.0 smile1.gif

Har fått litt mer info nå,skal vi teste i morra ?` biggrin1.gif

iflg dato på posten din, så blir i morra onsdag. og det passer bra muzz..   biggrin1.gif

Spiller DF-kamp i kveld så...
Hurricane
QUOTE (Hansiball @ Feb. 20 2002,10:25)
Har det jeg, men funker ikkeno bra i multi. Slow motion.  _???

Hvis du ikke har orginalen, så finn deg en ny cdkey, hadde endel problemer med den som ALLE bruker smile1.gif
tes
Nå er jeg så godt som hekta på dette. Rocker villt over GR da!
Syns det meste er bedre enn DF og, men gir nok ikke helt opp den for det...(finnes liksom ikke noe fullgodt alternativ enda)

Litt dumt at multiplayer-brettene er så små _???. Finnes det muligheter for å lage egne brett tro?

Så nå er jeg ferdig med single player, og klar for multiplayer.
Noen flere som er med? Føler meg så alene der ute biggrin1.gif :jupp
Hurricane
Samma som Muzz smile1.gif  Fullt på alt, Og det funker kjappt som fa1 i MP smile1.gif vært litt gøy å spilt med dere,, blir ikke det samme å spille med "fremmede" LOL
Fa1 tror jeg har hengt litt for lenge sammen med dere HEHE,, begynner å bli kresen på hvem jeg spiller sammen med  :jupz
Hurricane

Sinnsykt bra men som jeg sa,, ovenfor jeg mangler samme tilhørigheten som i LW... Trenger lekekamerater smile1.gif *snufs*

Sikkert det du slet med Muzz når du satt opp en dedicated,, du hadde 1.1 Ver. mens resten hadde 1.0 smile1.gif
Muzzy

Har fått litt mer info nå,skal vi teste i morra ?` biggrin1.gif
dsr.the_legion
-sts- har en MOH:aa server oppe 24/7 smile1.gif

Kom join oss for litt MOH:aa fun smile1.gif

moh.aa *sts* server prefs

vers: 1.1    ip: 213.113.118.91    conn: bbb 10mbit

NO bazooka patch install'd
Mr A DSR
Er der ute av og til jeg :-) Mr.A der også
Jeg har sett at de fleste Norske serverene har flyttet til vrsj 1.10 men den er kun for USA versjonen av spillet og da får jeg ikke den.

Pruker et prog som heter the all seeing EYE(funker som ip4) en server scanner som gjør at du kan se hvem som er inne på spillet,hor serveren er osv.
Jeg er inne på de Norske spillene hvis det er noen ellers så er jeg på svenske servere.

Vært kuult om noen kunne sette opp en server en dag så kunne vi testa litt sammen..

hvem har MOHAA ???
dsr.hansiball
QUOTE (Hurricane @ Feb. 20 2002,21:53)
Samma som Muzz smile1.gif  Fullt på alt, Og det funker kjappt som fa1 i MP smile1.gif vært litt gøy å spilt med dere,, blir ikke det samme å spille med "fremmede" LOL
Fa1 tror jeg har hengt litt for lenge sammen med dere HEHE,, begynner å bli kresen på hvem jeg spiller sammen med  :jupz

Hehe... sånn det er det. Når man er unge (n00b) så leker man med alle som vil leke med deg. Når man vokser opp så leker man hovedsaklig med samme "gjengen" hele tiden.  :D  :smilie
Faith
Kommer aldri til å svikte LW nei....tror jeg...

hehe
tes
QUOTE (Hansiball @ Feb. 26 2002,08:12)
NEI.     angry.gif  :maad

neivel nei...  :p
Men fin avkobling er det hvertfall  :D
tes
QUOTE (Lucky @ Feb. 28 2002,20:54)
mohaa?

Medal Of Honor Allied Assult. "nytt" spill. Ikke ulikt Wolfenstein
dsr.hansiball
Har det jeg, men funker ikkeno bra i multi. Slow motion.  _???
tes
la oss få til noe i helga da? Er keen på å slakte dere i dette (også) nå.. hehe..
Neida.. Er ikke no god enda.. MEN gøy er det.

PS! Joggi er litt redd han skal miste meg til MOHAA nå.. lol.

Har ingen utsvevende planer i helga.  _??? Har sittet hjemme med vond fot denne uka så det blir nok rolig i helga og..
--> MOHAA!
JannE
ja jeg er klar jeg å.send en ICQ når og hvor
dsr.hansiball

NEI.     angry.gif  :maad
Lucky
mohaa?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.