får deja vu grier ganske ofte og det begynner å bli skremmende for sist gang visste jeg hva folk skulle si :(
tenk hvis alt skjer om og om igjen et par ganger bare at vi har glemt det når det skjer igjen..som om gud spiller sims og vi er folka i spillet så en dag så lagrer gud spillet spiller videre og avslutter uten å lagre og spiller videre fra der han lagret..da forsvinner jo noe :o
håper eg vet ka lotto rekka blir en gang
noen som har bedre forklaring enn at det er hjernen som prøver å få deg til å føle deg "hjemme" i en ny og skremmende situasjon _??? kan ikke si det er så mye skremmende med å sitte på et gruppe rom på skolen akkurat...helt til du tenker at nå sier han/hun det og det...og så skjer det
Mickey
Oct 31 2002, 23:53
Slutt å røyke sokker
oh.. freaky. Visste du ville si det mickey
Jeg visste du visste jeg ville si det
Mr A DSR
Nov 1 2002, 00:18
Deja vu tror jeg ikke det fins noen viteskaplig forklaring på...enda... men enig at det er litt skummelt. men hvor gøy er det ikke når det skjer..jeg har noen ganger opplevd og kunne forlenge dejavuen ved og konsentrer meg hardt så kan jeg liksom ligge foran hendelsene lenger en jeg ville ha gjort hvis jeg utbryter med en gang at dette har jeg "opplevd før" eller noe i den duren.
hummmm bytte navn til Deja Vu mulig mulig mulig
dsr.mowgli
Nov 1 2002, 00:25
Får Dejavù hele tiden jeg.....det er jævlig, men faen så kult også.
Mr A DSR
Nov 1 2002, 00:34
Fett hvis vi kunne få dette under en kamp f.eks vite hvor fi er :-))
:help:
dsr.immo
Nov 1 2002, 02:41
Men har dere fått deja vu om et deja vu??
Det har nemlig jeg opplevd flere ganger!!
deja vu om deja vu 5 ganger!!
Med andre ord.. har om dagen hadde jeg et deja vu om at jeg hadde hatt dette deja vu'et om et deja vu om et deja vu om et deja vu!
Og dette er ikke kødd engang! :oro
dsr.fsu
Nov 1 2002, 03:06
får deja vu grier ganske ofte og det begynner å bli skremmende for sist gang visste jeg hva folk skulle si
tenk hvis alt skjer om og om igjen et par ganger bare at vi har glemt det når det skjer igjen..som om gud spiller sims og vi er folka i spillet så en dag så lagrer gud spillet spiller videre og avslutter uten å lagre og spiller videre fra der han lagret..da forsvinner jo noe
håper eg vet ka lotto rekka blir en gang
noen som har bedre forklaring enn at det er hjernen som prøver å få deg til å føle deg "hjemme" i en ny og skremmende situasjon kan ikke si det er så mye skremmende med å sitte på et gruppe rom på skolen akkurat...helt til du tenker at nå sier han/hun det og det...og så skjer det
dsr.hansiball
Nov 1 2002, 08:16
Hehehe.... eg tok an odd.... :D
dsr.brummi
Nov 1 2002, 08:38
konge, -f-
hmm,når jeg endelig poster noe seriøst(syns jeg selv)så kommer forum administratoren og begynner å kødde
:oro :biggrin
dsr.perrin
Nov 1 2002, 22:00
magen vrenger seg av latter.. :D :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.