Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noen som vet om noen bra Bob Dylan cover sanger?
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
FSK
syns Bob Dylan har noen bra sanger men får bare høre fra andre at cover versjoner av sangene hans er bedre oro1.gif
så er det noen som kan navn på noen sånne..vet om the white stripes-one more cup of coffe :luuuv
og hvis noen ikke liker Bob Dylan så kan dere bare gå på rommer deres å sette på las ketsjup cden deres å digge den og holde kjeft :dork1.gif:
Silence
QUOTE (FSK @ Oct. 29 2002,21:19)
syns Bob Dylan har noen bra sanger men får bare høre fra andre at cover versjoner av sangene hans er bedre oro1.gif
så er det noen som kan navn på noen sånne..vet om the white stripes-one more cup of coffe :luuuv
og hvis noen ikke liker Bob Dylan så kan dere bare gå på rommer deres å sette på las ketsjup cden deres å digge den og holde kjeft :dork1.gif:

Tror ikke det er så mange cover sanger av Bob Dylan!Jeg har hørt meget lite av det ihvertfall!(Bob Dylan regnes som en av verdens beste artister og!Kanskje det står respekt av det?) :juupz
FSK
QUOTE (Silence @ Oct. 29 2002,21:27)
QUOTE (FSK @ Oct. 29 2002,21:19)

Tror ikke det er så mange cover sanger av Bob Dylan!Jeg har hørt meget lite av det ihvertfall!(Bob Dylan regnes som en av verdens beste artister og!Kanskje det står respekt av det?) :juupz

jupp,deilig musikk å høre på  :luuuv
har hørt det var en del cover versjoner men hva vet jeg..klarer meg jo flott med orginalene og smile1.gif
FSK
har du hørt om John Frusciante da?! _???
kan laste ned noen sanger her JohnFrusciante.com cool.gif
Silence
QUOTE (FSK @ Oct. 31 2002,14:42)

Hmmmm.....har ikke hørt om han før nei!Hva slags musikk er dette da?Tror nok vi har "litt" forskjellig smak når det gjelder musikk!Liker nesten alt men holder meg til Hardhouse,Trance,Progressive house osv osv....

Eller hva sier du Puma? smile1.gif
Men hvis det er noe annet,så har jeg det meste på lager her ja.... a5.gif
dsr.puma
QUOTE (Silence @ Oct. 31 2002,20:09)
QUOTE (FSK @ Oct. 31 2002,14:42)

Hmmmm.....har ikke hørt om han før nei!Hva slags musikk er dette da?Tror nok vi har "litt" forskjellig smak når det gjelder musikk!Liker nesten alt men holder meg til Hardhouse,Trance,Progressive house osv osv....

Eller hva sier du Puma? smile1.gif
Men hvis det er noe annet,så har jeg det meste på lager her ja.... a5.gif

Jups.! Alt skal høres på...  :)
Hardhouse,Trance,Progressive house osv osv....
cool.gif  :for_deef

Silence har alt...  :biggrin
Silence
QUOTE (Puma @ Oct. 31 2002,20:13)
Silence har alt...  a5.gif

Hehehe...... a5.gif
Har blitt noen sanger ja
dsr.puma
QUOTE (Silence @ Oct. 31 2002,20:19)

Hehehe...... a5.gif
Har blitt noen sanger ja

Neida, bare en 400-500 hundre mb  :p
FSK
QUOTE (Puma @ Oct. 31 2002,21:15)
QUOTE (Silence @ Oct. 31 2002,20:19)

Hehehe...... a5.gif
Har blitt noen sanger ja

Neida, bare en 400-500 hundre mb  fix14.gif

uff...primus er bedre for sjela enn trance a5.gif
faktisk så syns jeg primus er bedre enn det meste :o
laquer head må alle høre :luuuv
Silence
[quote=FSK,Oct. 31 2002,23:19]Neida, bare en 400-500 hundre mb  fix14.gif[/quote]
uff...primus er bedre for sjela enn trance a5.gif
faktisk så syns jeg primus er bedre enn det meste :o
laquer head må alle høre :luuuv
[/quote]
Smak og Behag! :juupz
"Bare" 400-500 mb??
Det må vi gjøre noe med Puma!Skal sende deg 40-50gb med mp3 jeg!Kan du høre på musikk til krampa tar deg... a5.gif
Mr A DSR
Bob ruler ""time is on my side oooo yes it is""
FSK
QUOTE (Mr A DSR @ Nov. 01 2002,00:41)
Bob ruler ""time is on my side oooo yes it is""

er ikke det rolling stones...eller er det cover oro1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.