Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Telenor faen....
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Wicked
Telenor adsl har vært nede siden i dag kl 0400.... dette er BS av de as om de ikke greier og fixe problemet innen 24 timer så kan de brenne i helvete hele forbanna gjengen!!! :siiint:

Icq,tfd,lw,messenger,rw ikke en dritt funker!

Noen ord til telenor og de som jobber der : SKJERP DERE!!! :siiint:
PeTe
loooooooool jeg har Telenor ADSL jeg kommer meg inn på allt men det jeg ikke kommer meg inn det er SIDER jeg kommer meg inn opp DSR furum men ikke på de andre =( det er ikke TELENOR ADSL
Wicked
QUOTE (PeTe @ Oct. 26 2002,23:37)
1:jeg kommer meg inn på allt

2:men det jeg ikke kommer meg inn det er SIDER jeg kommer meg inn opp DSR furum men ikke på de andre

Jaha.... her motsier du deg!
dsr.caraghi
fix05.gif  Klassiker, på grensen til legendarisk
SirKai
QUOTE (Wicked @ Oct. 26 2002,23:29)
Telenor adsl har vært nede siden i dag kl 0400.... dette er BS av de as om de ikke greier og fixe problemet innen 24 timer så kan de brenne i helvete hele forbanna gjengen!!! :siiint:

tror nokk ikke det er bare adsl linjene dem kuker med har hadd problemer meg icqen hele dagen  Jævla telenor duster :siiint:
dsr.fsu
QUOTE (Wicked @ Oct. 26 2002,23:29)

Noen ganger kan det skje at telenor ikke kan lastes for alt..

Hei,

Det er et brudd i USA. Telenor har ikke mulighet til å få det rettet da

problemet ligger utenfor vårt område. Vi har ikke fått noe rettetid

utenom at det skal løses snarest.
dsr.fsu
QUOTE (PeTe @ Oct. 26 2002,23:37)
loooooooool jeg har Telenor ADSL jeg kommer meg inn på allt men det jeg ikke kommer meg inn det er SIDER jeg kommer meg inn opp DSR furum men ikke på de andre =( det er ikke TELENOR ADSL

LA8PV, jupp, det er din mayday Pete.
[dsr.ñitro]
LA8PV, jupp, det er din mayday Pete

a5.gif
dezso!
QUOTE (FSU @ Oct. 27 2002,02:55)
Noen ganger kan det skje at telenor ikke kan lastes for alt..

:o  :o  :o  :o  :o
Sjokkert over innsikten her.... :for_deef

:luuuv fsu
dsr.brummi
kom ikke på icq, inn på creative, nvidia, blabla...men fsu ga jo et tips i forhold til proxyinstillinger....kom i alle fall inn etter å ha stilt de...stemmer det eller, guru? fix14.gif
Wicked
Javel hva slags innstillinger er det???Jeg mener hva har du bytta of forandret på!?!

VArgas go home dette er ikke din post akkurat nå er VI mange telenor hatere her!!

Vi trenger noen og få ut sinnet vårt på og om du henger mere her så er det en 99,99% sjangse på at vi tar og gir deg skylda for alt dette! I.o.m at du jobber der!  :siiint:
dezso!
QUOTE (Wicked @ Oct. 27 2002,12:29)
Javel hva slags innstillinger er det???

VArgas go home dette er ikke din post akkurat nå er VI mange telenor hatere her!! Intill feilen er borte STAY the F*** off!!!!  :siiint:

:o trussler og.. jaja
Kanskje lese posten til fsu et par (tusen) ganger til. (til du skjønner den). Så uttale seg igjen.

Men greit. Skal ikke sitte her å forsvare Telenor jeg. Er jo ingenting å forsvare.

vargas out.
PeTe
loooooooool kommer ingen  seg inn på LW, TFD, icq eller msn?? de som har ADSL?? jeg kommer meg finnt inn på alle de
Silence
QUOTE (PeTe @ Oct. 27 2002,14:31)
loooooooool kommer ingen  seg inn på LW, TFD, icq eller msn?? de som har ADSL?? jeg kommer meg finnt inn på alle de

Av og til lurer jeg på hvor du ble produsert Pete..... oro1.gif
Kanskje tenke over ting før du skriver dem?? :_baah
Wicked
QUOTE (Varga$ @ Oct. 27 2002,12:36)
QUOTE (Wicked @ Oct. 27 2002,12:29)
Javel hva slags innstillinger er det???

VArgas go home dette er ikke din post akkurat nå er VI mange telenor hatere her!! Intill feilen er borte STAY the F*** off!!!!  :siiint:

:o trussler og.. jaja
Kanskje lese posten til fsu et par (tusen) ganger til. (til du skjønner den). Så uttale seg igjen.

Men greit. Skal ikke sitte her å forsvare Telenor jeg. Er jo ingenting å forsvare.

vargas out.

Bare tuller jeg VA hehehe om jeg hadde vært skikkelig sinna hadde jeg gått i ca. 10 min til det nye telenor bygningen og knus alle rutene + tatt og gitt noen blindvold med det balltreet eg har i bilen, bare tar det med ro hittil men jeg mener at det må bli litt skjerpings hos telenor ( selv om de er flinkere en UPC noen gang kommer til og bli)!!

Til va  :D
Wicked
Pete du Pete jeg har mangel på ord jeg.... tenker jeg skal spørre deg om noe men ordene bare forsvinner!!! Helt målløs jeg!  :oro
dezso!
a5.gif ante meg, men måtte svare. btw: det er -v- ikke va :dork1.gif:
Wicked
QUOTE (Varga$ @ Oct. 27 2002,17:38)
btw: det er -v- ikke va :dork1.gif:

Den er grei Va! oro1.gif
Wicked
hehe bare tuller jeg Tes  :D  :p
dezso!
np baddis
Wicked
Jauda den var jeg forbredt på du  :p  :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.