Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuDes!
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
metoden
hihi.. jeg har kommet for og plage dere igjen  :p   dork1.gif weeeeeee
hope you guys havent forgot me..
:luuuv  you guys fix14.gif  trur jeg trenger help.gif:
Wicked
Jøss lever du enda!?! cOOl  :)
FSK
QUOTE (metoden @ Oct. 23 2002,22:42)
hihi.. jeg har kommet for og plage dere igjen  fix14.gif   dork1.gif weeeeeee

Oh happy day fix05.gif

oro1.gif  :cool:
en trønder med traktor lappen a5.gif
metoden
hakke traktor lappen.. fant ut at jeg var farlig nokk med moped lappen.. (moped roxxor on ice!) spøler ut alle gira i motsetning til 3 til vanlig..
:ghostface:  im going to be kicked by your asses! hakke spilt lw på ca 1 år.. :( its a shame.. CS buggen har tatt mæ.. :( syns ikke det nye DF spillet var så imponerende heller.. CRAP!
SirKai
Heisann Metanol...eh mente metoden  :_baah

hva du har styrt med?
metoden
jeg har eid i cs.. men er så mange cheatere..
sikkert møtt på 10-20 i dag alein.. så fant ut atæ mått prøv cs igjen.. dork1.gif bli eid litt.. (til en forandring)
metoden
correction.. måtte prøve LW igjen!
dsr.puma
Hvorfor ikke spille moh eller noe sånt? cs er jo "litt" drit...  :oro
[dsr.ñitro]
QUOTE (metoden @ Oct. 23 2002,22:42)
hihi.. jeg har kommet for og plage dere igjen  fix14.gif   dork1.gif weeeeeee

kem e du ?  :oro1

a5.gif
FSK
QUOTE (metoden @ Oct. 23 2002,23:22)
correction.. måtte prøve LW igjen!

lite tips,det har kommet et nytt delta force som heter task force dagger :_MissBoO
SDS Raptor
QUOTE (metoden @ Oct. 23 2002,23:20)
jeg har eid i cs.. men er så mange cheatere..
sikkert møtt på 10-20 i dag alein.. så fant ut atæ mått prøv cs igjen.. dork1.gif bli eid litt.. (til en forandring)

Derfor sluttet jeg også.
metoden
FSK.. les dette!

hakke traktor lappen.. fant ut at jeg var farlig nokk med moped lappen.. (moped roxxor on ice!) spøler ut alle gira i motsetning til 3 til vanlig..
 im going to be kicked by your asses! hakke spilt lw på ca 1 år..  its a shame.. CS buggen har tatt mæ..  syns ikke det nye DF spillet var så imponerende heller.. CRAP!
metoden
Nitro dah.. skuffende! Vi  som har koset oss så mye.. fix14.gif så husker du meg ikke? YOU BAD ASS!  :_baah  :moodyblue
SirKai
QUOTE (metoden @ Oct. 24 2002,21:20)
FSK.. les dette!

im going to be kicked by your asses! hakke spilt lw på ca 1 år..  its a shame.. CS buggen har tatt mæ..  syns ikke det nye DF spillet var så imponerende heller.. CRAP!

Ikke gjør sånnt mot FSK han kan ikke noe for at han har en hukomelse mindre en en gulfisk
humm han husker sikker ikke meg engang
FSK deg er meg vi shal spillt mot hverandre mange gang
å jada FSK du var flink å spille da... vel dette er vel ikke vits å snakke mer om han husker sikkert ikke hvilket spill det var en gang  _???  :D
SirKai
QUOTE (metoden @ Oct. 24 2002,21:22)
Nitro dah.. skuffende! Vi  som har koset oss så mye.. fix14.gif så husker du meg ikke? YOU BAD ASS!  :_baah  :moodyblue

Tror nokk at Nitro tulla med deg
hann husker sikkert godt den gang du ga han en blowjob
husker det godt han snakka bare om det på icqen om hvor forelska han var i deg! loool biggrin1.gif
Silent Shadow
well well..
jeg har forandret nick..
men fikk ikke til og frandre det i profile.. så måtte lage ny..
FSK
QUOTE (SirKai @ Oct. 24 2002,21:35)
FSK.. les dette!

Ikke gjør sånnt mot FSK han kan ikke noe for at han har en hukomelse mindre en en gulfisk
å jada FSK du var flink å spille da... vel dette er vel ikke vits å snakke mer om han husker sikkert ikke hvilket spill det var en gang  _???  biggrin1.gif

jaha,er litt sant at det er en del jeg ikke husker fix14.gif
får høre det andre steder enn fra deg oro1.gif
Du var den første jeg skjøt noen gang på DF online,på min egen server med 56k modem,glemmer det aldri :luuuv
Silent Shadow
hehe
your first last and only kill.. just because of lag.. i feel sorry for yah mate!
[dsr.ñitro]
QUOTE (SirKai @ Oct. 24 2002,21:38)
QUOTE (metoden @ Oct. 24 2002,21:22)

Tror nokk at Nitro tulla med deg
hann husker sikkert godt den gang du ga han en blowjob
husker det godt han snakka bare om det på icqen om hvor forelska han var i deg! loool biggrin1.gif

fix05.gif
SirKai
QUOTE (FSK @ Oct. 24 2002,23:19)
QUOTE (SirKai @ Oct. 24 2002,21:35)
FSK.. les dette!

å jada FSK du var flink å spille da... vel dette er vel ikke vits å snakke mer om han husker sikkert ikke hvilket spill det var en gang  _???  biggrin1.gif

jaha,er litt sant at det er en del jeg ikke husker fix14.gif
får høre det andre steder enn fra deg oro1.gif
Du var den første jeg skjøt noen gang på DF online,på min egen server med 56k modem,glemmer det aldri :luuuv

du mener vel jeg var den første  som låt meg bli skytt av deg for  du hadde besøk av ei 4 år gammel jente som du skulle tøffe deg for  :p
Silent Shadow
husker du det ikke?
har du blitt hetropå meg gutt? har du tatt helomvending? trudde du likte og være homo fil og dendro fil jeg?
greit nok at jeg ikke er dendrofil men jeg støtter deg fult ut!du er min venn dork1.gif ill suport you;)  :for_deef
dsr.fsu
QUOTE (Silent Shadow @ Oct. 25 2002,00:00)
husker du det ikke?
har du blitt hetropå meg gutt? har du tatt helomvending? trudde du likte og være homo fil og dendro fil jeg?
greit nok at jeg ikke er dendrofil men jeg støtter deg fult ut!du er min venn dork1.gif ill suport you;)  :for_deef

hvorfor har du 4 nesten like sigger???

oro1.gif
Silent Shadow
fikk bare så lyst.. klarte ikke og bestemme meg for hvilken... fix14.gif hmm lite frekk du dah.. som mobbe canada sitt sjøforsvar!
dezso!
fix05.gif enda en SS?
Confusion is big my friend.

Er SS (den stille skyggen) metoden?
Hva skjedde med SS (stormen, den andre skyggen)?
Vil det bli en "battle over wartag"?
Starter de egen squad?
Hva er meningen med livet?
Er jeg våken?  hmm... den vet jeg svaret på; NEI
oro1.gif
dsr.fsu
QUOTE (Silent Shadow @ Oct. 25 2002,08:47)
You wont even hear me comming dork1.gif

nei takk gud for det..  :p
FSK
Denne posten ble litt rar..nesten litt for rar..er vel sånt som skjer når trøndere og bergensere poster noe i samme tråd fix05.gif
eNeS^
AMERICAS ARMY er THE GAME ikkje CS, DF eller noe sånt AA som er konge AA som er kult AA som kicker ass.
http://www.AmericasArmy.com/
dezso!
QUOTE (FSK @ Oct. 25 2002,14:01)
Denne posten ble litt rar..nesten litt for rar..er vel sånt som skjer når trøndere og bergensere poster noe i samme tråd fix05.gif

.rar åpnes i winrar oro1.gif
SirKai
QUOTE (NightStalker @ Oct. 25 2002,14:09)
AMERICAS ARMY er THE GAME ikkje CS, DF eller noe sånt AA som er konge AA som er kult AA som kicker ass.

phø AA er et DRITT SPILL!!

Men DF:LW DF:TFD og MOHAA RUUUUUUUULLLLLER  :luuuv  :for_deef
[dsr.ñitro]
QUOTE (SirKai @ Oct. 25 2002,16:53)

Fordi ?
SirKai
QUOTE (NiTrO @ Oct. 25 2002,16:55)
QUOTE (SirKai @ Oct. 25 2002,16:53)

Fordi ?

Fordi jeg sier det
dezso!
grunnen er nok at du ikke kan spille det på den råtne linja di cool.gif
SirKai
QUOTE (Varga$ @ Oct. 25 2002,17:32)
grunnen er nok at du ikke kan spille det på den råtne linja di cool.gif

Nope har spillt det på nett å det gikk fint meg linja mi
syns det det var kjedelig å spille AA  plus at jeg ikke fant ut noe an det meg update eller servere litt rart systen i det der mohha å å df er sånn som alle forstår seg på
dsr.puma
Alart! Alart! We have a samelinje in the building!!
[dsr.ñitro]
plus at jeg ikke fant ut noe an det meg update eller servere

Ergo har du ikke spilt det online? lol
SirKai
QUOTE (NiTrO @ Oct. 25 2002,18:47)
plus at jeg ikke fant ut noe an det meg update eller servere

Ergo har du ikke spilt det online? lol

jo
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.