Help - Search - Members - Calendar
Full Version: GR-SQUAD
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.bear
Men jeg får jo f1 ikke lyd i spillet, selv med update så mangler jeg lyden, SØPPELHELVETESDRITTSPILL :moony  :hjelp
[dsr.ñitro]
Jupp det blir bare "noko attåt" lixom, men en dag kommer da interessen for LW er så lav at vi MÅ på et annet spill.. Greitt å ha et klart da smile1.gif

MOHAA er fett i sp men stinker max i mp.. Spiller heller quake da, tøffere våpen...
Muzzy
QUOTE (Immortal @ Mar. 09 2002,14:32)
hmm.. har hørt at mohaa er helt konge i mp..
men de spilte i LAN da..

Spiller Mohaa daglig jeg og det ER Konge..... biggrin1.gif
dsr.perrin
GR squad????
Noen som er interessert i dette eller?? hører at d har vært snakk om dette i nokken krinkelkroker.....

Eg e jaffal me...  :jupz
tes
Er DSR i likhet med mange andre squader i ferd med å branche ut til andre spill?

Tror ikke GR er no for meg, ble mer fasinert av mohaa (som noen kanskje har fått med seg fix14.gif )
dsr.bear
Er det ingen som har peiling på hvorfor jeg ikke får lyd når jeg spiller GR?? Er liksom ikke d samme når en bare ser våpnet spytter :(
dsr.immo
hmm.. har hørt at mohaa er helt konge i mp..
men de spilte i LAN da..
dsr.hansiball
Vi har vært inne på tanken ja. Vet jeg, FSU, Nitro og Talaris er klar i hvertfall.  :D
dsr.hansiball
QUOTE (tes @ Mar. 08 2002,13:03)
Er DSR i likhet med mange andre squader i ferd med å branche ut til andre spill?

Tror ikke GR er no for meg, ble mer fasinert av mohaa (som noen kanskje har fått med seg fix14.gif )

Branche ut ja. Men det betyr ikkeno for lw satsingen vår. Den vil forbli 110% i forhåpentligvis lang tid fremover.  :smilie
[dsr.ñitro]
Men tror verken mohaa eller GR er arvtageren til DF. Det spillet har vi nok ikke sett enda. Ingen (kanskje Flaspoint) som har den moblilliteten som fenger ved LW...  

Flashpoint hadde vært bra hvis ting bare gikk litt fortere der.. tar jo evigheter bare å legge seg ned feks.. + At mp opplegget ikkje akkurat gjør at dette blir en arvtager etter LW.. STIINKER JO.. Ka det står på pakken tro? Anbefalt linje for å spille mp: 10mbit... sukk
Tracer
Tracer også....
dsr.bear
LW :luuv  :luuv  :luuv  :luuv
tes
QUOTE (NiTrO @ Mar. 08 2002,15:13)
Jupp det blir bare "noko attåt" lixom, men en dag kommer da interessen for LW er så lav at vi MÅ på et annet spill.. Greitt å ha et klart da smile1.gif

MOHAA er fett i sp men stinker max i mp.. Spiller heller quake da, tøffere våpen...

litt enig med deg nitro. mohaa var morsommere før folk lagde seg squader. Nå begynner de å bli så gode at jeg ikke gidder spille på serverne som det er 5-6 squadmedlemmer på. De blir rett og slett for gode... (sier litt om mitt nivå fix14.gif )

Men tror verken mohaa eller GR er arvtageren til DF. Det spillet har vi nok ikke sett enda. Ingen (kanskje Flaspoint) som har den moblilliteten som fenger ved LW... :jupp

Så det blir nok ikke å legge LW på hylla enda nei.
dsr.brummi
jeg spiller kun LW og nå kommer DF4 også, så da kommer jeg bare til å spille lw...gidder ikke lete etter nytt spill så lenge LW er moro :jupp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.