Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ghost Recon
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.hansiball
Noen som er med å spille i morgen kveld da? Lettere å samles hvis vi får avtalt noe her. Jeg og Talaris er i hvertfall klar. Håper på tdm eller dm.  :smilie
dsr.hansiball
Oi... kjapp på labben i kveld FSU. 4 stk da. Blir DM da.  :smilie
tes
Funker som fjell dette gutter!!!   biggrin1.gif  :D  :D  :D  :D

Takk for hjelpa Hansi. Koser meg inne på servern!  lol
Fersk som fy da men...  :p
Pirken-D.S.R
SKal vi ta et game en dag ?
dsr.bear
QUOTE (Hansiball @ Mar. 04 2002,08:51)
QUOTE (bear @ Mar. 04 2002,08:04)
QUOTE (Hurricane @ Mar. 02 2002,14:37)
Hmmmrf mangler den siste patchen :(  må få se om jeg får  lastet den ned,, 35mb *grøss*
Skal si ifra når jeg har fått gjordt det ,, har ennå ikke spilt online GR  :smilie

Hvor fant du den patchen??

www.ghostrecon.com

Takker :jupp
dsr.hansiball
Begynner å bevege seg i GR terrenget igjen etter den siste patchen deres. Jeg spiller i kveld i hvertfall, noen flere med?
SirKai
Jeg vil også spille GR  har ikke fått til å spille det på nett enda  :(
dsr.fsu
biggrin1.gif
dsr.hansiball
Flink du da Tes. Var moro i kveld. Likte snipa kampfene på slutten. Og oicw kampfen da. Må gjentas. Med flere håper jeg.  :smilie  :smilie  :smilie  :smilie
SirKai
Neivel så for jeg ikke være med  :p  :angry:  :oro
dsr.hansiball
QUOTE (bear @ Mar. 04 2002,08:04)
Hmmmrf mangler den siste patchen :(  må få se om jeg får  lastet den ned,, 35mb *grøss*
Skal si ifra når jeg har fått gjordt det ,, har ennå ikke spilt online GR  :smilie

www.ghostrecon.com
dsr.hansiball
Server er oppe nå på ip: 213.187.169.177
Passord: boss
Jeg og Talaris er der en stund fremover i hvertfall.  :smilie
dsr.hansiball
Går fort lei av co-op. Spillte dm med Tala og FSU. Det var moro. Må få flere med så kjører vi tdm.  :smilie
Server nede nå til flere er klar med patch og pågangsmot.  :D
dsr.hansiball
Jeg, Nitro og Talaris er klar rundt 22.00. FSU? Andre?  _???
dsr.fsu
5 med Tes, tdm da? er det noe kult med så få?
dsr.hansiball
QUOTE (tes @ Feb. 13 2002,21:41)
:0  uh?  fikk: "Ghostrecon must be installed before running this patch". Faen.  Noen fler som har "lånt" versjon og fått det til å funke?

Du Må ha fullversjon ikke beta. Det ser du nede i høyre hjørnet når du komemr inn. 1.0.0.2 er fullversjon. Lavere er beta. I tillegg så må du være sikker på at det ligger i registeret. Ikke ha formatert eller endret os etter du innstallerte Ghost Recon.
[dsr.ñitro]
hansi slutt å spam !!  :jupz  :oro
dsr.hansiball
Server er oppe nå på ip: 213.187.169.177
Passord: boss
[dsr.ñitro]
hyggelig dette smile1.gif faen blir fett med mange paa server og 10 mot 10 feks!!
Pirken-D.S.R
Var det det jeg spurte om da ?
Vil spille GR jeg.
dsr.bear

dsr.hansiball
QUOTE (TigerEyes @ Mar. 04 2002,15:01)
hmm...

LW, ingen ved siden ingen over, kort sagt: BEST

:jupz

Ingen som har motstridt det vel? Da skal de få med meg å gjøre.... grrrr....  fix14.gif
[dsr.ñitro]
kommer en gang senere i kveld hvis den fortsatt er oppe da smile1.gif
dsr.bear
QUOTE (Pirken-D.S.R @ Feb. 12 2002,19:33)
får fan ikke inn den nye patchen.. sier at jeg må installere spillet først.. men det er jo instalert..

Samme problemet her:-((, men har bare beta versjon:-((
dsr.fsu
Im in, sniper fsu melder seg til tjeneste.  :jupz
tes
dette hørtes interresant ut. Få jeg bli med?  :D
Har aldri spillt det på nett men. Noe spesielt jeg trenger å tenke på? (må installere patchen..)
[dsr.ñitro]
da har du beta versjonen.. last ned final release versjonen så går det bedre smile1.gif
dsr.bear
QUOTE (NiTrO @ Feb. 13 2002,21:44)
da har du beta versjonen.. last ned final release versjonen så går det bedre smile1.gif

Hvor??
[dsr.ñitro]
QUOTE (Pirken-D.S.R @ Feb. 13 2002,22:59)
får samme melding å jeg har fullversjonen

har du reinnstallert etter at du formatterte?? hvis ikkje det ligger i registeret vil du få den feilmeldinga oxo..
SirKai
Hvordan fornan fullversjon hvis man bare har beta  :oro
må jeg kjøpe hele spille? angry.gif
å hvor fin jeg di der andre greian P....

for jeg vil også spille GR på nett :(  :jupp  :oro
hvis jeg for være med da  :0  _???
tes
Vræææææl!  MOHAA ruler over Ghost Recon!!!  :D
Hurricane
ok klar til å spille GR :col  få opp en server da smile1.gif :jupz
Pirken-D.S.R
får fan ikke inn den nye patchen.. sier at jeg må installere spillet først.. men det er jo instalert..
tes
:0  uh?  fikk: "Ghostrecon must be installed before running this patch". Faen.  Noen fler som har "lånt" versjon og fått det til å funke?
[dsr.ñitro]
er det ikkje noen som har den liggende på en ftp her da?? mra, morbuskeron, pirken ??
Eagle Eye=(TT)=
Nästa gång ni har en server uppe så hojta till åt mig också så kommer jag med.  :smilie
dsr.tigereyes
hmm...

LW, ingen ved siden ingen over, kort sagt: BEST

:jupz
dsr.hansiball
QUOTE (Pirken-D.S.R @ Feb. 12 2002,19:33)

Du må fullversjonen og ikke ha nytt os etter du innstallerte gr. Må ligge i registeret før patchen godtar det.  :smilie
dsr.hansiball
QUOTE (FSU @ Feb. 13 2002,21:26)
5 med Tes, tdm da? er det noe kult med så få?

Nei må være minst 6 for tdm tror jeg. Innstaller patchen da tes!! Jo flere jo bedre....  :D
Pirken-D.S.R
får samme melding å jeg har fullversjonen
Hurricane
Faith
Enig, TE  :jupz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.