Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CMR2.0
DirtyForum > Public > Andre Spill
[dsr.ñitro]
CMR2 med ratt og pedaler.. fett nok.. Men blir for fort lei bilspill smile1.gif
Tracer
Vil det bli mulig med nett på PS/2 ????  Herrejemini, jeg kommer til å gå konkurs pga. telefonregninga....
dsr.hansiball
QUOTE (Muzzy @ Jan. 22 2002,15:15)
Har hørt om en patch som gjør at den skal funke i W2K,skal se om jeg får tak i den for deg Hansi smile1.gif smile1.gif smile1.gif

Hadde vært strålende Muz.... jeg har ikke funnet noe enda...  :)
dsr.caraghi
HAHAHAHAHA...
eg e faktisk uoffisiell norgesmester i cmr2!!!!
se www.scaleo-live.com
der står resultatene....var akkurat ikkje rask nok til å vinne en feita premie!!grrr
fikk vm i nerver..pluss at eg ikkje kjørte cheate veien....LATTERLIIIIGT....hater cheatere!!
dsr.puma
bah bah!! gå å kjøp deg en SM mus  :p
dsr.puma
Ingen som spiller bilspill her da!?

Noen som sitter p Colin mcrae rally 2.0 ?

hadde vært rått med Online tourney! smile1.gif !
dsr.bear
Spiller d kun på PS2, wrc og grand turismo  var rått mener nå jeg, venter bare på DF til PS2 fix14.gif
dsr.bear
QUOTE (Tracer @ Jan. 22 2002,13:18)
Vil det bli mulig med nett på PS/2 ????  Herrejemini, jeg kommer til å gå konkurs pga. telefonregninga....

d er uttak på maskinen, mangler bare noe hardwaredingsbomser biggrin1.gif
Muzzy
Har hørt om en patch som gjør at den skal funke i W2K,skal se om jeg får tak i den for deg Hansi smile1.gif smile1.gif smile1.gif
dsr.bear
QUOTE (Fenris @ Jan. 24 2002,08:17)
hahahahahah DF på PS2. Ja det blir sikkert en hit. <--Skikkeli ironisk ment.
Du trenger iallefall i forvente deg for mye Bear. Du kan jo tenke deg hvor fint det blir med et flott tregt modem og gamepadd på nett. Blir sikkert helt dødsrått. lmao.
Du skal være bra hardcore og hekta på DF og generell gaming at du spiller DF på en konsoll boks i stedet for en pc. lol

Nå har jeg heldigvis ikke et flott tregt modem, og i og med at spillet ikke er kommet enda så har jeg ingen anelse om hvordan det er eller vil bli, men forventningene er der :flippa  :beer
dsr.fsu
baah.. kan jo ikke hillhugge med en Subaru.. (ikke at jeg kan det i lw heller men.. )
Faith
DF med joystick eller pad blir kult.....lol
dsr.hansiball
QUOTE (Muzzy @ Jan. 22 2002,15:04)
Jeg er en RÅ jævel på SBK2001 smile1.gif
Hadde vært kult med en tourney der og smile1.gif smile1.gif smile1.gif

Superbike 2001??  ???
Har det jeg oxo, men det har jo ikke støtte for w2k!!! 2001 versjonen av et spill uten støtte for w2k!!! GRRRRR!!!  :angry:
Lucky
Noe av tilbehøret til PS2 : Tastaur, mus, modem, printer, scanner, kamera, harddisk, ratt/pedal, fjernkontroll, div. joysticker...

Kan sikkert bli morro og spille DF på nett hvis man har en bra linje..Samma som PC !
dsr.puma
Kazaa du ? smile1.gif ..

last det ned der, kom rock with me..  ;)
dsr.hansiball
Direct Connect er det jeg bruker i veffal.....  ;)
dsr.hansiball
Colin McRae 2.0 e sjef!! Sjekk denne siden. Bare å laste ned en applet som du starter spillet med så blir alle tider registrert online. Evig moro. Blir galen av å kjøre med slikt tidspress.  :D  :D
dsr.bear
QUOTE (Faith @ Jan. 22 2002,11:47)
DF med joystick eller pad blir kult.....lol

Gleder meg, venter bare på å få kobla boksen til nett, har en vag anelse om at d blir rått fix14.gif
Muzzy
Jeg er en RÅ jævel på SBK2001 smile1.gif
Hadde vært kult med en tourney der og smile1.gif smile1.gif smile1.gif
Fenris
hahahahahah DF på PS2. Ja det blir sikkert en hit. <--Skikkeli ironisk ment.
Du trenger iallefall i forvente deg for mye Bear. Du kan jo tenke deg hvor fint det blir med et flott tregt modem og gamepadd på nett. Blir sikkert helt dødsrått. lmao.
Du skal være bra hardcore og hekta på DF og generell gaming at du spiller DF på en konsoll boks i stedet for en pc. lol
dsr.brummi
kunne tenkt meg å lasned cm 2.0..anybody som vet en kilde? :jupz
[dsr.ñitro]
QUOTE (Puma @ Feb. 06 2002,22:51)
Kazaa du ? smile1.gif ..

last det ned der, kom rock with me..  dork1.gif

kazaa?? lol adlri igjen.. aldri blitt så spammet i hel etter at eg installerte det en gang.. Møkka program. full i spy og adwares .. :(
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.