Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mhoaa
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.caraghi
kor e eg no?? fix05.gif
Pirken-D.S.R
Sorry var litt full. ja FTP mente jeg..
Stikker du innom med det Hansi så jeg får brent det..  Hadde vært fett...  Må jo få prøvd det..
Pirken-D.S.R
Noen som har dette som gidder å laste det opp `?
Eller noen som har dette på fps server så jeg kan laste det ned, må jo få testa dette og..
sling
Raghi.... Hjelp..... slingy redd!!  :(
dsr.hansiball
QUOTE (Pirken-D.S.R @ June 23 2002,00:59)
Sorry var litt full. ja FTP mente jeg..
Stikker du innom med det Hansi så jeg får brent det..  Hadde vært fett...  Må jo få prøvd det..

Jepp... skal jeg gjøre. Skal utover på flaktveit på mandag.... kan stikke innom med det da. Hvis jeg husker det seff.... du vet hvor distre jeg er med sånt.... lol.  :smilie
Mickey
Hva fan er en fps server?  :oro
dsr.hansiball
QUOTE (Pirken-D.S.R @ June 21 2002,16:40)
Eller noen som har dette på fps server så jeg kan laste det ned, må jo få testa dette og..

Hmm.. har det liggende her et sted på to cd'er. Hvis du ikke får det i løpet av helgen så kan jeg alltids stikke innom en dag med det.  :smilie
dsr.perrin
Heia Pirken smile1.gif
dsr.puma
hva fan er Mhoaa ?  :oro
dsr.puma
QUOTE (Hansiball @ June 21 2002,21:49)
QUOTE (Pirken-D.S.R @ June 21 2002,16:40)

Hmm.. har det liggende her et sted på to cd'er. Hvis du ikke får det i løpet av helgen så kan jeg alltids stikke innom en dag med det.  :smilie

kan du ikke gå bort på jobben(med roalds sant?) så brenner du CD 1 og jeg 2... gøy det vel  :luuv  :D

fix05.gif
Pirken-D.S.R
Har fått tak i det...  Sitter å installerer nå
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.