Help - Search - Members - Calendar
Full Version: C/PE vs. HB/TA
DirtyForum > Public > Andre Spill
Muzzy
QUOTE (Hansiball @ May 10 2002,14:56)
QUOTE (Varga$ @ May 10 2002,14:47)
ikke kom med ord du ikke kan følge opp nå hansi.. kicker ass'en din glatt i mohaa    biggrin1.gif

Jeg og muzz mot deg og han andre? Name the place my friend.
Ikke i kveld eller i morgen. Det skal drekkast no!

Lol.... må bli over helgen da. 2-2 snipa så raper jeg rævva av deg.  biggrin1.gif

Youre on m8 smile1.gif

2 eller 4 maps ?
Vi bytter på å være axis og allies,mest rettferdig mener jeg for det er forskjell på sniperne!
dsr.hansiball
Hehe... eg digger axis. Spiller nesten bare med de.  :)
dsr.hansiball
Er ikke mye online på icq lenger du da Vargas.  _???
dsr.hansiball
GGA!  :p  :p  :p
dsr.hansiball
Kan vel fixe flere 2-2 hvis det er noen flere som vil rapes.  :p
dsr.hansiball
QUOTE (Muzzy @ May 10 2002,14:59)
QUOTE (Hansiball @ May 10 2002,14:56)
ikke kom med ord du ikke kan følge opp nå hansi.. kicker ass'en din glatt i mohaa    biggrin1.gif

Lol.... må bli over helgen da. 2-2 snipa så raper jeg rævva av deg.  biggrin1.gif

Youre on m8 smile1.gif

2 eller 4 maps ?
Vi bytter på å være axis og allies,mest rettferdig mener jeg for det er forskjell på sniperne!

Speller no bare til vi ikkje gidder mer vel? Kan godt bytte lag etterhvert, men såvidt jeg har sett er det null forskjell på snipa. Mag ja, snipa nei.  ;)
Muzzy
QUOTE (Hansiball @ May 10 2002,15:15)
Scopet ser annerledes ut ja, men det har da ikkeno å si? Skade og presisjon er samme.  dork1.gif

Det vet jeg,men det er den ene som jeg syns er ekkel å sikte med(tror det er axis som har delt siktekors)
dsr.hansiball
QUOTE (Varga$ @ May 10 2002,15:36)
spiller mest allies jeg, med smg. rått. Vi kan vel veksle litt på våpenvalg? ta noen runder med smg/shotgun oxo?

Tja... kan jo seff ta en runde 2-2 snipa og en 2-2 smg.
dsr.hansiball
Veldig opptatt i det siste. Jobb og finvær korter brutalt ned på spill tiden min. Til uken er det derimot meldt pissvær igjen så da er nok både jeg og Talaris benket foran maskinene og klare til å pryle dere i litt mohaa.  :D
Mr A DSR
Si I fra til meg også da folkens!!!

Spiller mye mohaa jeg og i det siste men ser aldrig noen av dere der ute?? hva heter dere der??? Mr.A her :-)

Hvilke servere spiller dere på ?? kun Norske her :-)

Hvilken versjon har dere?? Den siste her(1.11)er det ikke??

Si i fra hvis dere vil ha knus da :-))
dsr.perrin
hehehehehehehehehehehehhehehehehehehe

Ja sant d, man må glede seg over seirene der man kan...  :p
It's a jubelday!! ORO
dezso!
ikke kom med ord du ikke kan følge opp nå hansi.. kicker ass'en din glatt i mohaa    :D

dsr.hansiball
Scopet ser annerledes ut ja, men det har da ikkeno å si? Skade og presisjon er samme.  ;)
dezso!
spiller mest allies jeg, med smg. rått. Vi kan vel veksle litt på våpenvalg? ta noen runder med smg/shotgun oxo?
Muzzy
QUOTE (Hansiball @ May 10 2002,20:28)
Men noe av cluet med dette 2-2 konseptet er at siden vi er så få så blir det jævla spennende med snipa. Mag liksom ødelegger den spenningen. Kunne like godt vært 10-10 ellerno da.  _???

Psjjjjj,du er bare redd for å møte meg LOL J/K M8 =)
Muzzy
Er sugen på å få spillt snart,når er dere klare gutta ?
Muzzy
QUOTE (Hansiball @ May 19 2002,07:26)
Veldig opptatt i det siste. Jobb og finvær korter brutalt ned på spill tiden min. Til uken er det derimot meldt pissvær igjen så da er nok både jeg og Talaris benket foran maskinene og klare til å pryle dere i litt mohaa.  biggrin1.gif

Ikke så stor i munnen nå m8,du får deg kanskje en liten overraskelse smile1.gif
dezso!
ikke mye online? for mye hvis du spør meg biggrin1.gif
Bare til litt mer normale tider på døgnet en visse andre her.. fix14.gif

Heter nå: w@w.Varga$ dork1.gif
Muzzy
Klaski,gi beskjed hvis du trenger en makker til en sånn kamp en dag,vil å teste det,høres morro ut smile1.gif
dsr.hansiball

Lol.... må bli over helgen da. 2-2 snipa så raper jeg rævva av deg.  :D
Muzzy
Er forskjellig scope på de,vet at det er en av dem jeg ikke liker,husker ikke hvilken
Muzzy
Samma her,machinegun til axis RULZER smile1.gif
dsr.hansiball
Men noe av cluet med dette 2-2 konseptet er at siden vi er så få så blir det jævla spennende med snipa. Mag liksom ødelegger den spenningen. Kunne like godt vært 10-10 ellerno da.  _???
Ðêã†h³³
Jeg vil oxo spille...men sliter med å få ting i gang!!!

Når jeg updater står det:

Warnign this is not a US/UK version...?
dezso!
QUOTE (Hansiball @ May 19 2002,07:26)
Veldig opptatt i det siste. Jobb og finvær korter brutalt ned på spill tiden min. Til uken er det derimot meldt pissvær igjen så da er nok både jeg og Talaris benket foran maskinene og klare til å pryle dere i litt mohaa.  biggrin1.gif

anytime... så lenge jeg er online på icq. Spiller "bare" mohaa om dagen uansett...
fix05.gif
Muzzy
Spiller fremdeles med Muzzy,men jeg bruker versjon 1.10
dezso!
WTF!!!  dette fikk jeg ikkeno nyss om..  :angry: Klaski: fy skam!

Spiller jo stort sett bare mohaa om dagen jo. Regner meg som obligatorisk i sånne opplegg biggrin1.gif
Muzzy
Hadde vært konge det,2 kart med hver,så ser vi om vi gidder mer etter det smile1.gif
Muzzy
QUOTE (na† .Ðêã†h³³ @ May 19 2002,01:09)
Jeg vil oxo spille...men sliter med å få ting i gang!!!

Når jeg updater står det:

Warnign this is not a US/UK version...?

Har du ei fil som heter mohaa-flt.reg ?
hvis du har det så dobbelklikk på den før du updater smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.