Hatt det noen dager nå, og har også hatt et tilsynelatende alvorlig problem med det. Sitat fra et par innlegg jeg har hatt i TLB-forumet:
"Hatt spillet noen dager, og syntes det så ok ut. Men nå får jeg ikke spilt det!
Jeg tenkte jeg skulle prøve multiplayer, og trykket på "Play" eller noe sånt. Da hang spillet seg opp. Måtte reboote pc'n og etter dette har jeg ikke fått igang singleplayer heller...
Like etter den første boksen som kommer opp så blir skjermen hvit en stund. (Dette er normalt, den gjorde det før, og.) Men nå henger spillet seg opp med den hvite skjermen. Nytter ikke med ctrl+alt+del engang, må bare skru av pc'n.
Har prøvd å avinstallere spillet, rense opp registret og til og med "restore" systeminnstillingene (med Configsafe), til innstillingene som var der før jeg første gang innstallerte spillet. Ingenting hjelper. Får vel vente med å spille Jedi Knight 2 til jeg får ny pc, til sommeren.
Jeg var så heldig å få Thief Gold av Curzor (DSR), så jeg har jo egentlig nok å spille for tiden. Må jo spille LW og.
BTW, prøvde demoen til JK2 multiplayer (den som er i selve spillet), og den så jo drit-kul ut! Skikkelig akrobatikk, og det boomerang-trikset med lyssverdet var jo konge!"
"Fikk starta JK2 igjen nå, jaffal single-player.
Fant et tips på en nyhetsgruppe om at det fantes to exe-filer i "Game data"-mappa, en for å starte single-player og en for multi-player. Prøvde den førstnevnte og spillet funka igjen. Har ikke turt å prøve multi-player igjen."
:sattis
Har ikke spilt mye ennå, er på første level, men det var da f*** så mange stormtroopers det var der da! Og lite "Health-packs"! Spiller på vanskelighetsgrad Jedi (=normal)... burde kanskje bytte til letteste? Nei, jeg får prøve litt til først. _??? :smilie