Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jedi Knight 2: Jedi Outcast ER I BUTIKKEN NÅ!
DirtyForum > Public > Andre Spill
Hurricane
QUOTE (Hansiball @ April 02 2002,21:55)
Lastet ned x antall utgaver.... ingen som funker.... buhuuuu!  :(

Hmm, fant mange på Kazaa, men har ikke fått lastet ned noen ennå :( Har ikke fått pc'n på Universitetet til å koble på nett ennå.... Gleder meg som en unge. Tok en speedtest igår 7.7Mb/s   :luuv  :luuv  :luuv

Hvor store var de filene du lastet ned da?? :col
Hurricane
Noen som har spillet på FTP her?? Får ikke lastet ned noenting med Kazaa på Universitetet  _??? Begynner å laste litt,, så blir connection brutt :(
Skal prøve DC snart, se om det funker bedre, noe jeg egentlig tviler på!!
Hurricane
Har endelig fått slått kloa i det :=)Noen som spiller online her?
Mean
Klipp fra Gamesdomains review av Jedi Knight 2: Jedi Outcast:

"--- this pales in comparison when compared to the lightsaber fights, though, which is where the title shines. The fights against the reborn Dark Jedi are perhaps the greatest Star Wars moment in any game to date. Acrobatic to the point of lunacy, sparks fly and sabers lock as you flip around your enemy, roll across the floor, even run up the walls matrix-style in your efforts to best your opponent. ---"

---

"--- There's nothing quite like the feeling of besting an equal enemy at their own game, and thankfully the game lets you gloat to maximum effect with slowed down final moves, usually accompanied by a severed limb and spiralling lightsaber floating to the ground. When you've accomplished said destruction by an overhead flip and downward slash, it truly is an occasion to punch the air and scream for joy - not a popular move when you haven't realised it's 3am and you've been playing for six hours straight. ---"

Se f.eks. på dette sshot'et: 3 sabers vs 1

Eller dette: !!!!!!!!!!

Jeg spilte forgjengeren til Jedi Knight 2 ("Jedi Knight: Dark Forces 2") for et par år siden, og elsket (elsker) det spillet!

MÅ HA JEDI KNIGHT 2!!! BARE MÅ HA!!!.....

:loco  :jupp  :loco  :jupp  :loco  :jupp  :loco  :jupp  :loco  :jupp  :loco  :jupp
dsr.hansiball
Kjøpte det jeg. Lastet ned 4 versjoner som alle var korrupt.  _???
Mean
Hatt det noen dager nå, og har også hatt et tilsynelatende alvorlig problem med det. Sitat fra et par innlegg jeg har hatt i TLB-forumet:

"Hatt spillet noen dager, og syntes det så ok ut. Men nå får jeg ikke spilt det!
Jeg tenkte jeg skulle prøve multiplayer, og trykket på "Play" eller noe sånt. Da hang spillet seg opp. Måtte reboote pc'n og etter dette har jeg ikke fått igang singleplayer heller...

Like etter den første boksen som kommer opp så blir skjermen hvit en stund. (Dette er normalt, den gjorde det før, og.) Men nå henger spillet seg opp med den hvite skjermen. Nytter ikke med ctrl+alt+del engang, må bare skru av pc'n.

Har prøvd å avinstallere spillet, rense opp registret og til og med "restore" systeminnstillingene (med Configsafe), til innstillingene som var der før jeg første gang innstallerte spillet. Ingenting hjelper. Får vel vente med å spille Jedi Knight 2 til jeg får ny pc, til sommeren.

Jeg var så heldig å få Thief Gold av Curzor (DSR), så jeg har jo egentlig nok å spille for tiden. Må jo spille LW og.  

BTW, prøvde demoen til JK2 multiplayer (den som er i selve spillet), og den så jo drit-kul ut! Skikkelig akrobatikk, og det boomerang-trikset med lyssverdet var jo konge!"

"Fikk starta JK2 igjen nå, jaffal single-player.  

Fant et tips på en nyhetsgruppe om at det fantes to exe-filer i "Game data"-mappa, en for å starte single-player og en for multi-player. Prøvde den førstnevnte og spillet funka igjen. Har ikke turt å prøve multi-player igjen."
 :sattis

Har ikke spilt mye ennå, er på første level, men det var da f*** så mange stormtroopers det var der da! Og lite "Health-packs"! Spiller på vanskelighetsgrad Jedi (=normal)... burde kanskje bytte til letteste? Nei, jeg får prøve litt til først.  _???  :smilie
dsr.the_legion
Jeg har versjonen som funker, gi meg en FTP så kan jeg uploade den over natten smile1.gif
dsr.hansiball
Lastet ned x antall utgaver.... ingen som funker.... buhuuuu!  :(
Mean
QUOTE (Hansiball @ April 05 2002,16:24)
Kjøpte det jeg. Lastet ned 4 versjoner som alle var korrupt.  _???

Ja, bare gjør George Lucas litt rikere du! Go Hansi!   :jupp

BTW, kjøper det snart sjæl jeg..  :D
Mean
Ok, men mindtrick er vel avhengig av Force power, som jeg ikke har ennå...  :(
dsr.kevin
Ja for dette spillet skal ikke jeg ha...    HAHAHAHA!!!      FÅ DET NO!!!!!!!  
:waww  :waww  :jupp  :jupp  :waww  :waww  :jupp  :jupp  :waww  :waww
Hurricane
BTW så Episode 1 her forleden, og la merke til at de brukte en modifisert utgave av Gillette Ladyshave som walkietalkie  LMAO :moony
dsr.kevin
Leste i en anmeldelse av spillet at det var en plass hvor du skulle bruke jedi-mindtrick for å få et helt rom fullt av stormtroopers til å skyte på hverandre...  :D Kanskje du kan prøve det?
dsr.hansiball
QUOTE (Hurricane @ April 18 2002,22:18)
Har endelig fått slått kloa i det :=)Noen som spiller online her?

Jepp, spiller en del online.  :smilie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.