QUOTE (FSK @ Oct. 04 2002,14:40)
QUOTE (Wicked @ Oct. 03 2002,23:10)
QUOTE (Puma @ Oct. 03 2002,20:49)
QUOTE (Wicked @ Oct. 03 2002,20:22)
QUOTE (PeTe @ Oct. 03 2002,16:50)
Ka skal jeg si da?? oki vet du ka som kommer ut av en KU??
Kom igjen pliz det vil jeg gjerne vite! Forklar det til meg pete!
Og til Puma: Går det bra på skolen?? Ingen 16 åringer som er sammens med en 22 åring??
Mobbing?? Det er jo et must på skolen etter det jeg har skjønt!?!
Jeg ble mobba en gang jeg på skolen i 5 klasse tror jeg.. lol han kan jeg si hadde det ikke godt etter det jeg gjorde med han... Desverre for meg så måtte jeg finne meg en ny skole... bah den skolen sugde uansett!!!
Joa helt fint, mange småkåte knise jenter som er samme med "de store gutta" med diverse sosiale problemer...
Så du banket en så "grundig" at du måtte skifte skole, dette i 5. klassen... how the fuck is that possible?

Jeg tok den hardeste boka og slo den så hardt jeg kunne midt i ansiktet hans, han brakk nesa.... _??? Så kom læreren kasta meg bort så tok jeg en stol som var der og kasta den på læreren, han løp for å hente noen andre, så tok jeg en sånn derre skille vegg og velta den på han.... det endte med brukket nese, Høyre arm, tror det var 3 fingre på venstre arm og forstua beinet hans.... men jeg råder ingen til å gjenta dette selv om det digga meg at han ble så føkka opp!

Wicked Posted on Oct. 03 2002,23:13
--------------------------------------------------------------------------------
Quote ({†k} @ Oct. 03 2002,22:13)
Quote (PeTe @ Oct. 03 2002,16:50)
oki vet du ka som kom ut av en KU??
moren din?
Tk....... Sånn derre morra di er vel "litt" drøyt eller hva?? Du hater det like mye som meg og han!?!.... Ikke pent det derre!!!
og du klager,sånne som deg som burde sitte bak lås og slå resten av livet!

å for å være litt stygg så er det litt jævlig unormalt å finne på sånne syke ting i 5.klasse... :eh