Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PC!!!
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
SirKai
Har et litte problem ned pcèn den har det med å bgynne å hylle/pipe når den har stot på enliten stund så hylle/pipe i ca 5 min så er det over med etter en stund i gjen så bgynner den å hylle/pipe igjen huff hater den der lyden!! hva kan være feilen kan det ha noe med at den er blitt varm eller noe?? _???
dezso!
Pc'en er elskovsjuk. Den trenger en hunnkjønnpc! fix05.gif
dsr.fsu
De fleste hovedkort har en sikkerhetsdings som begynner å hyle når cpu'en blir for varm. Sjekk om viften på cpu, skjermkort og psu går rundt, virker viftene,  så sjekker du kjøleribben til cpu om det er en familie med hybelkaniner som har flyttet inn dit. Er den full i støv, så renser du den men ikke med støvsuger!!!. Husk å sjekk om det er garantier osv. før du åpner den.
dezso!
eller; kast skiten ut vinduet og legg deg å sove!  :for_deef
dsr.fsu
QUOTE (Varga$ @ Sep. 29 2002,04:27)

Eller legg skylda på Telenor (jajjajja) og Bill Gates, fordøm hans monopolistiske og griske selskap nord og ned. Deretter tasser du over til finland, bitchslapper Linus littegran og ber han lage liiiitt enklere os. Så kan du ta turen til Tormod H. og se hvor mange Motorola DigiFlipp du klarer å dytte opp i baken på'an.

Nei, jeg legger meg.. bevis A (se over)
dezso!
QUOTE (FSU @ Sep. 29 2002,04:36)
QUOTE (Varga$ @ Sep. 29 2002,04:27)

Eller legg skylda på Telenor (jajjajja) og Bill Gates, fordøm hans monopolistiske og griske selskap nord og ned. Deretter tasser du over til finland, bitchslapper Linus littegran og ber han lage liiiitt enklere os. Så kan du ta turen til Tormod H. og se hvor mange Motorola DigiFlipp du klarer å dytte opp i baken på'an.

Nei, jeg legger meg.. bevis A (se over)

biggrin1.gif
Til opplysning så har Tormod tatt hatten sin og gått for ei tid tilbake
Han du skal mobbe heretter heter Baksaas. cool.gif
SirKai
det er en del støv å skit i vifta til prossesoren kan ikke se noe vifte på skjermkort _???  å det andre greian snakka om vet jeg ikke hvor er  FSU  :eh
dsr.fsu
QUOTE (SirKai @ Sep. 29 2002,17:14)
 å det andre greian snakka om vet jeg ikke hvor er  FSU  :eh

Strømforsyningen..

Men prøv å kjør maskinen uten deksel på, slutter den å pipe da er det noe temp greier..
SirKai
QUOTE (FSU @ Sep. 29 2002,18:58)

Strømforsyningen..

Men prøv å kjør maskinen uten deksel på, slutter den å pipe da er det noe temp greier..

har snakka med en som kjenner til pcen min å vi skal kjøpe ny vifte  så da blir det vel bra til slutt smile1.gif
dsr.brummi
QUOTE (SirKai @ Sep. 29 2002,20:52)
QUOTE (FSU @ Sep. 29 2002,18:58)

Strømforsyningen..

har snakka med en som kjenner til pcen min å vi skal kjøpe ny vifte  så da blir det vel bra til slutt smile1.gif

hmmm, da blir det vel bruk for vifter ja-----lol help.gif:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.