Hurricane
Jul 5 2002, 09:39
fikk samme problemet,,, last ned den fila på rundt 200mb den funka bra...
Fått spilt på en server med god ping nå

dette ruler jo litt da

skal slenge opp noen SS...
Det som er litt %#""%#"¤% at jeg ikke fikk registret Hurricane nicket mitt :panggpang
dsr.teka
Jul 5 2002, 10:54
QUOTE (NiTrO @ July 05 2002,11:40)
Prøv denne Mogge, eg lå på stabilt 120 til den,..
AAKom meg aldri inn på noen server, var ikkje noen ledige fikk eg beskjed om..
250 her :p
Hurricane
Jul 5 2002, 19:21
vel

MOUT_McKenna er oppe på servern min nå
start spillet, trykk ø og skriv inn open 80.213.64.2:1716
Noen som har extra pc så vi kan ta en kamp sammen,, kan ikke ta HostNplay :(
pakk filene ut i Program Files\Army Operations\System og kjør server bat.... da har du satt opp serveren

Du kan bytte map ved å editere *.ini fila der det står localmap=MOUT_McKenna.aao ....Kikk i map katalogen, der er det flere alternativ.
Link til filer du trenger
dsr.teka
Jul 6 2002, 00:42
grrr fan i helvete da! slettet det fordi dere sa det var noe dritt! så nå sier dere at det er konge? bestem dere :angry:
Hurricane
Jul 6 2002, 05:27
Det må Delta Norge !!! for å lage det spille her gøy

La oss sammarbeide om et project!!!
Kan noen hoste?????????????????
dsr.mowgli
Jul 5 2002, 09:44
Prøvde å laste ned den store fila nå før jeg dro på jobb, men det gikk ikke bra. Sikkert nok av folk som laster ned det nå.
dsr.teka
Jul 5 2002, 10:46
QUOTE (NiTrO @ July 05 2002,11:40)
e det no rart da? det står jo i itavisen at du kan laste den ned, sikkert 283189 norske folk som laster ned.... _???
QUOTE (Varga$ @ July 05 2002,20:14)
kommer konsekvent ikke inn på servere med mer enn 300ms i ping.. dvs nesten alle. Kommer faen ikke videre fra dette hærsens MOUT-brettet.. AA SUGER!
Må roe nervene med litt mohaa nå...
hihi.. hadde ruterproblem. Ok nå, AA Rocker!
[dsr.ñitro]
Jul 6 2002, 00:06
Må starte klan i dette'!!
QUOTE (Hurricane @ July 06 2002,03:35)
QUOTE (Varga$ @ July 06 2002,02:19)
Spillet er kjempebra, men hater pingen i dette. La oss få opp europeiske servere!
sjekk pingen i dos du

Gamespy er ræva!!!
Og dessuten, hadde jeg en server oppe... funka den bra??
har faktisk gjort det en del, og gamespy er ikke så på tryne. Mange servere ligger faktisk på rundt 1000ms i ping _???
Men, men.. dødsrått spill. Digger det mer og mer, selv om jeg sliter på MOUT enda.
Spillte 1 !/2 time bortkasta på en uk-server nå. Funka helt fint den, men teamet var så ræva. Alltid en idiot som måtte skaffe ROE. Btw: for å gå videre fra MOUT må man vinne 5 på rappen UTEN ROE!. Klarte teamet aldri, selv om jeg hadde mitt på det rene hele tiden (ikke kødd). Frustrerende, men går på det nitro sier, med lagarbeid!
Hurricane
Jul 4 2002, 06:26
QUOTE (Mickey @ July 04 2002,04:44)
..er ute! Laster ned nå fra
http://www.nvidia.comGjør du det??
America's Army: Operations will be made available for download. For those of you who are counting-off each minute, the game will be made available on Thursday, 4 July at 00:01am PST -- or at 03:01am EST. No need to keep refreshing your browser every 5 seconds for the next 13 hours! Get out of the house while you still can, cause once you start playing
ifølge mine beregninger så blir det kl 0901 CET.
Har gledet meg til å prøve dette
Hurricane
Jul 5 2002, 08:10
Nå har jeg fått testet det

,, ser bra ut

,, men med en ping på 1200-1800, var det ikke mye seriøs spilling jeg fikk til... virket som alle slet med pingen.. så vi får håpe det er presset på serverne, og ikke netcoden
[dsr.ñitro]
Jul 5 2002, 10:40
Hurricane
Jul 5 2002, 11:51
QUOTE (MissBoO @ July 05 2002,12:22)
veldi CS utfra bildene..
VELDIG mye bedre enn CS,, du slipper alle de Duracell kaninene som spretter rundt deg hele tia
Grafikken og effektene er mye bedre enn CS

Og for å ikke snakke om lyden,,,

Hurricane
Jul 5 2002, 15:27
Så en istad som var litt frekk i kjevten,, ble banna LOL,, det gikk kjappt
spillet er jo konge det. men gamespy

Faens drit! Har hittil bare kommet meg inn en gang. Og komme seg videre via MOUT.. glem det.. *sukk*
Hoho! Velkommen etter. Jeg spilte igjennom det i går
[dsr.ñitro]
Jul 6 2002, 03:09
Spillet er fullt spillbart opp til 300 ms, over det blir det litt ekkelt.. Da begynner folk å warpe og shit og det ekke noke gøy.
Har spilt på en del servere nå og innimellom havner man på lag med folk som jobber sammen som et lag og ikkje som 6-7 enkeltpersoner.. Satan det er fett.. Da begynner vi å snakke realisme i taktikk oxo, alle som har vært i hæren vet hva det vil si å gå patrulje.. Får mye av den feelingen i dette spillet.
Eneste negative så langt er ustabiliteten til servere eller mer korrekt: gamespy. .Regner med at de små barnesykdommene spillet har nå kommer til å blir ryddet opp i snarlig..
Hehe dette må være verdens tøffeste (og seffers mest banale) "statement" :
Code of Conduct
Any and all threats against the server, including attempts to hack, crash, or flood a server, actual or implied, are instant grounds for removal and can result in legal action. Come on, this is the U.S. Army you're messing with! Be smart.
No vet jeg ikkje kossen dette spillet er laget og kor lett det er å hacke kodingen (eneste eg vet er at det bygger på half life motoren) men vil tru at det vil få en bra oppfølgning mht cheating.
Satan gleder meg til alle funksjonene i spillet blir åpnet, som sniperriflene.. oooolalala :xmaas
Så ut som du kunne se ganske langt på et av sshotsa? Er det noe bdod? :luuv _??? :D
QUOTE (Mickey @ July 06 2002,02:10)
Dritt nei? Spillet rocker jo! Var vel bare en som var sur på ruteren sin..
jupp... eller ikke rutern. Må "ringe" opp på nytt etter en del spilling på nettet. Går helt i frø denne adsl oppkoblinga. Får problemet i mohaa og nå i AA.
Spillet er kjempebra, men hater pingen i dette. La oss få opp europeiske servere!
Hurricane
Jul 4 2002, 08:14

Den lå ikke ute på spillets hjemmeside, men på Nvidia sin.. her er
Linken....Mirrors
dsr.mowgli
Jul 5 2002, 09:23
Jeg sliter litt. Når jeg har lasta ned disse filene og skal kjøre denne siste filen så lager den en zip fil hos meg. Og når jeg dobbeltklikker på denne får jeg en feilmelding om at jeg må laste det ned på nytt o.l. Noen tips?
Hurricane
Jul 5 2002, 10:13
MissBoO
Jul 5 2002, 11:22
veldi CS utfra bildene..
dsr.teka
Jul 5 2002, 15:16
må du ha gamespy for å spille det?
[dsr.ñitro]
Jul 5 2002, 17:05
tok meg 3 min å komme videre fra mout.. Vet ikkje ka eg gjorde men eg skjøt en masse folk åsså fikk eg masse ROE og laget mitt vant 4-5 ganger på rad.. gikk ut og sjekka repoart for duty og da sto det at eg va passed.. no sliter eg med pipeline og bridge.. faens dritt spiler jo på 640 for at grafikken skal gå noenlunde smooth :///
kommer konsekvent ikke inn på servere med mer enn 300ms i ping.. dvs nesten alle. Kommer faen ikke videre fra dette hærsens MOUT-brettet.. AA SUGER!
Må roe nervene med litt mohaa nå...
QUOTE (Hurricane @ July 05 2002,20:21)
vel

MOUT_McKenna er oppe på servern min nå
Noen som har extra pc så vi kan ta en kamp sammen,, kan ikke ta HostNplay :(
pakk filene ut i Program Files\Army Operations\System og kjør server bat.... da har du satt opp serveren

Du kan bytte map ved å editere *.ini fila der det står localmap=MOUT_McKenna.aao ....Kikk i map katalogen, der er det flere alternativ.
Link til filer du trengerHurri = Mitt data-idol! :luuv :D
Dritt nei? Spillet rocker jo! Var vel bare en som var sur på ruteren sin..
Hurricane
Jul 6 2002, 02:38
QUOTE (Mean @ July 05 2002,21:36)
Hurri = Mitt data-idol! :luuv

ah... rippa ide'n fra noen andre :xmaas Men jeg henger nå med

TK :baah ER du en sånn fyr som må henge etter de store gutta??
ps servern er ikke oppe lengere :(
Hehe, får bare håpe det ikke er fullt av subliminal propaganda for USA da... *Løpe ut i gatene med amerikansk flagg og juble for 4. juli*
[dsr.ñitro]
Jul 5 2002, 15:08
Spillet virker helt rått, og sånn som det er lagt opp blir det ganske bra oppfølging og trolig minimalt med juks.. lol man blir jo puntet for ikkje å følge ordre og hvis man er frekk i kjeften jo!
Det mest negative med dette spillet så¨langt er gamespy og det faktum at alle serverne (de altfor få) er i usa.. Har enda ikkje fått opp en eneste mout server i gamespyen så eg kommer jo ikkje gjennom treningen...
dsr.puma
Jul 5 2002, 17:13
høres gøy ut, men gamespy ? :( _??? :angry:
Hurricane
Jul 6 2002, 02:35
QUOTE (Varga$ @ July 06 2002,02:19)
sjekk pingen i dos du

Gamespy er ræva!!!
Og dessuten, hadde jeg en server oppe... funka den bra??
dsr.mowgli
Jul 6 2002, 09:27
Må man bruke gamespy her?? Hva er gamespy?? Hvor får jeg tak i gamespy?? Åssen funker gamespy?? Har aldri brukt det før skjønner dere :D
Har lasta ned jeg også, så etter jobb kl 15 skal jeg også spille litt :D
Hurricane
Jul 5 2002, 06:10
Hmmmrf.. kommer meg ikke videre fra skytebanen jeg :(
wow.. må laste ned NÅ! 4% hehe
Og nitro: jeg blanda sammen am army med et annet spill. Dette ser jo drittøft ut!
Hurricane
Jul 5 2002, 17:47
Gjør ett forsøk på å sette opp en server

Har ikke fått testa det ennå men,, bruker dere som labrotter

Gi meg beskjed om det funker eller ikke, så kan vi få satt opp en Mout ...
Jepp! Europeiske(skandinaviske) servere vil vi gjerne ha..
Men det er jo faktisk spillbart selv med 2-300 i ping, selv om spillopplevelsen blir mye bedre med 50 i ping da..
Jeg har været gennem første del af træning, men jeg kan ikke komme videre til træning nummer to, nogen der har samme problem?
AA ser (og ikke minst høres) bra ut, nettopp ferdig med hinderløypa. Har ikke spilt online enda, må man bruke gamespy når man skal spille online?
Fant en thread her om hosting av AA, trur det er noen tips og sånt, men skjønner ikke bæret jeg ;)
http://www.tribalwar.com/forums....=138647
QUOTE (RazZia =SFG= @ July 06 2002,12:36)
AA ser (og ikke minst høres) bra ut, nettopp ferdig med hinderløypa. Har ikke spilt online enda, må man bruke gamespy når man skal spille online?
Fant en thread her om hosting av AA, trur det er noen tips og sånt, men skjønner ikke bæret jeg
http://www.tribalwar.com/forums....=138647Ja man må bruke føkkings Gamespy. Det suger.
Skulle ønske de fikk lagt det inn i EYE.
Ang server: snakk med Hurri han har hosta, og er derved utnevnt til serverguru
o'juble! what a lovely day!

MOUT er passert
Jeg kan ikke spille MOUT.. _??? Nogen der ved hvorfor?
[dsr.ñitro]
Jul 6 2002, 15:33
har du fullføer sp missions og fått data uploaded??
dsr.morbuskron
Jul 6 2002, 16:23
etter det jeg har hørt har alle mout servere tatt kvelden, dvs igår ihvertfall
var 15 stk oppe i dag rundt kl 1300
dsr.mowgli
Jul 6 2002, 17:39
Ja men går det ann å joine noen av dem?? NEI, det gjør det ikke. Forbanna pisspill!!! Faen nå har jeg brukte flere timer på dette pisset her. Helvette :evvil
QUOTE (Mowgli @ July 06 2002,18:39)
Ja men går det ann å joine noen av dem?? NEI, det gjør det ikke. Forbanna pisspill!!! Faen nå har jeg brukte flere timer på dette pisset her. Helvette :evvil
hihi.. been right there my friend! var til og med styggforbanna i dag tidlig, men det viste seg at jeg hadde klart MOUT omsider... Bare fortsett å refresh gamespy, så dukker det plutselig opp en bra. Jeg kjørte på en jolt.uk eller no sånn.. lite lagg. 300ms ping
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.