Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spiller DU mohaa?
DirtyForum > Public > Andre Spill
Tracer
Jeg har, som følge av Hansi's masing om Mohaa vært på Expert og sett etter mohaa... De hadde den selvfølgelig ikke, men er på tur.  De legger en til side for meg.

Det betyr, Hansi, at jeg vil være spillbar på mohaa innen kort tid... Og, klan... Ja, hvorfor ikke. Det som ville være mest skøy var om vi kunne sette sammen en fin klan av folk vi kjenner fra DF.  Det er utrolig mange rare folk der ute (erfaringer fra RTCW...)

Jeg er med.  Mitt talent er kulefanger.
tes
nærkamp og shotgun er tingen.. Tror Muzzy holdt på å klikke på meg når vi spillte...  :D
dsr.teka
FAN i helvete har ikke cd 2 =( :(  :(
dsr.tigereyes
sug!
dsr.hansiball
Hirr, hirr... første gangen jeg spillte mohaa multi så lagget det noe sinnsykt. Gikk i slow motion på tre servere på rad. Tenkte da seff at dette var et drittspill av dimensjoner. 127 brett etter har skepsisen endret seg til skjelving i buksene bare ved tanken på en skikkelig snipe rape!!!  :D  :D
dsr.hansiball
Og er det noen som spiller i klan eller kunne tenke seg det?  :smilie
Lucky
Jeg svarte mohaa??  har spurt om hva slags spill det er før men aldri fått skikkelig svar  _???  _???  morro??

:jupz  :jupz  :D  :D  :jupz  :jupz
dsr.hansiball
QUOTE (tes @ Mar. 23 2002,16:14)
nærkamp og shotgun er tingen.. Tror Muzzy holdt på å klikke på meg når vi spillte...  biggrin1.gif

Snipa er tingen, shotgun er for pingler. Det verste er likevel rakett folka, det er jo bare en hårsbredd fra å cheate.  :maad
Muzzy
QUOTE (Hansiball @ Mar. 23 2002,16:18)
nærkamp og shotgun er tingen.. Tror Muzzy holdt på å klikke på meg når vi spillte...  biggrin1.gif

Snipa er tingen, shotgun er for pingler. Det verste er likevel rakett folka, det er jo bare en hårsbredd fra å cheate.  :maad

det skulle vært begrensning på hvor mange som kunne bruke rakettene,det blir litt mye når 10 stk løper rundt med den,men det skulle vært sånn at f.eks 2 stk kune ha den,for det er greit med litt sånn støtte av og til....
Ellers syns jeg alle våpen er greie,selv foretrekker jeg machinegun til Axis,den er brutal  :D
MissBoO
noe df akti?
tes
svært så klan-villig du er da Hansi fix14.gif . Ja jeg spiller Mohaa, men klan ?? kanskje....
Muzzy
QUOTE (Lucky @ Mar. 23 2002,01:40)
Jeg svarte mohaa??  har spurt om hva slags spill det er før men aldri fått skikkelig svar  _???  _???  morro??

:jupz  :jupz  biggrin1.gif  biggrin1.gif  :jupz  :jupz

Her får du kanskje svar på det du lurer på Lucky
Sjekk denne
Muzzy

Har lært meg å takle shotgun nå,bring it on m8  :D
dsr.hansiball
QUOTE (MissBoO @ Mar. 24 2002,01:22)
vet ikke hva mohaa er jeg..

Hmm.. les hele innlegget BoO så finner du ut det.  :luuv
dsr.teka
DF e best! :col
Muzzy
QUOTE (TigerEyes @ Mar. 24 2002,12:34)
sug!

Hvordan kan du uttale deg m8?
Du har jo ikke testa det engang! LOL  :moony
Muzzy
Spiller jeg,er med på klan hvis det blir dratt i gang av noen andre,jeg har for mye å styre med til atjeg klarer 2 klaner LOL
dsr.hansiball

Medal of Honor: Allied Assault. Det mest populære fps spillet som er ute nå. Rocker villt i både single og multi etter min mening. Multi delen blir bare bedre og bedre for hver gang jeg spiller. Evig kult å kunne rape hemningsløst med snipa.  :D  :D
tes
lol.. her aner jeg de samme diskusjonene som i Df.. Proning osv..  Alle våpen har jo sin fordel. Lev med det!  ;)
MissBoO
vet ikke hva mohaa er jeg..
dsr.tigereyes
:moony  :moony  :moony  :moony
dsr.puma
QUOTE (Hansiball @ Mar. 23 2002,07:56)

Medal of Honor: Allied Assault. Det mest populære fps spillet som er ute nå. Rocker villt i både single og multi etter min mening. Multi delen blir bare bedre og bedre for hver gang jeg spiller. Evig kult å kunne rape hemningsløst med snipa.  biggrin1.gif  biggrin1.gif

Som han Hansi sa en gang i tiden om MOHAA  :D  
Må si jeg er litt skuffet foreløpig. Spillet er langt dårligere enn RTCW, og det var heller ikke så bra at det gjorde noe.... nei takke meg til DFLW.....  

Som den visemann sa: Man skal ikke dømme hesten før man har sittet på den
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.