dsr.perrin
Sep 11 2002, 14:23
Skjer det noe mer terror idag mon tro?.. hva tror du?
Eg e overbevist om at det skjer noe greier idag, enten at noen forgifter en vannforsyning, sender ut flere antraxbrev o.l
Får vel bare vente å se...
Annen ting.. var datoen tilfelding?.. 9 sept. 9/11.. eller 911 eller dial 911 som og er symbolsk? :oro
datoen har vel med de flykapringene som skjedde før for ei stund siden vel
de finner sikkert på noe ja,men tror ikke de tar USA igjen
tar vel et USA vennlig land som England eller Tyskland :ghostface:
dsr.hansiball
Sep 11 2002, 15:20
Som en eller annen luring sa; hadde jo vært tidigere med 7/11... reklamestunt fra en småkjent kjede....... :D
Nei, tror ikke det skjer noe i dag. Tror de venter til folk har begynnt å slappe av igjen før de smeller til på nytt. _???
dsr.immo
Sep 11 2002, 15:44
Blåst opp alt for mye.. men sjansen er nok litt større enn ellers pga all omtalen.
dsr.perrin
Sep 11 2002, 16:31
QUOTE (FSK @ Sep. 11 2002,15:43)
datoen har vel med de flykapringene som skjedde før for ei stund siden vel 
duh.. :p
aCe R@ge
Sep 12 2002, 13:24
Hummm... i dagen i dag var altså LIKE kjedelig...
skjer kanskje noe mer spennede i morgen....??? så er det i hvert fall noe nytt å se på tv2 nyhetene....
Hvem vet..... ikke i dag.. ikke nå... men kanskje i morgen...
Eller som sjefsdusten Bush sa det, vedr. angrep på Irak .... Det er ikke et spørsmål OM det kommer et angrep, spørsmålet er NÅR....
Vi får glede oss over det lille vi kan....
dsr.hansiball
Sep 12 2002, 23:46
QUOTE (aCe R@ge @ Sep. 12 2002,14:24)
Hummm... i dagen i dag var altså LIKE kjedelig...
skjer kanskje noe mer spennede i morgen....??? så er det i hvert fall noe nytt å se på tv2 nyhetene....
Hvem vet..... ikke i dag.. ikke nå... men kanskje i morgen...
Eller som sjefsdusten Bush sa det, vedr. angrep på Irak .... Det er ikke et spørsmål OM det kommer et angrep, spørsmålet er NÅR....
Vi får glede oss over det lille vi kan.... 
_???
Tracer
Sep 13 2002, 08:00
Vet ikke med dere, jeg, folkens - men jeg brukte dagen til å hedre mine kolleger i NYFD som omkom. Satt og så på en dokumentar på TV2, nesten med en klump i halsen.
dezso!
Sep 13 2002, 08:04
Hendelsen i seg selv er jo utrolig tragisk, men man må spørre seg om det var uventa? _???
aCe R@ge
Sep 13 2002, 08:55
QUOTE (Varga$ @ Sep. 13 2002,09:04)
Hendelsen i seg selv er jo utrolig tragisk, men man må spørre seg om det var uventa? _???
Det var som tatt rett ut av munnen min det Vargas....
Tragisk... Forferdelig....Grusomt... Men ikke uventet nei....
Man høster som man sår......
Og USA, sår noe jævlig.. så det er nok mer i vente ja....
Spørsmålet mitt for at ta det nå er som følger.....
Hva skjer med verdens stabiliteten når sjefstyraniet fra Jew.S.A. opphører..... For ingen ting varer evig sier noen kloke menn.... Og det gjør heller ingen sivilisasjon....
En gang i fremtiden vil ikke usa klare å holde hele verden i sjakk.... og hva kjer da...?
Jeg ser med undring på fremtiden....... _???
dsr.perrin
Sep 13 2002, 18:35
Tror nok at usa selvoppnevnte rolle som verdenspoliti skaper vel så mye problemer som det fixer..
Og for å tenke litt tilbake.. hvem var det som trente opp og støtte al-qaida økonomisk og materiellt i afghanistans krig mot dengang sovjet?... jau.. snottpjokkene over fjorden..
USA har en tendens å støtte alt som vil gi økonomisk eller "provinsiell" gevinst til seg selv. At dette "backfirer" til tider e fullt forståelig... sånn går det når man har krokodille til kjeledyr..
USA er geriljastøtter nr 1 i verden.. :siiint:
SDS Raptor
Sep 13 2002, 21:06
Al-quida kan gjerne kræsje ned 100 flere bygninger for min del, USA får bare som fortjent. (ikke de uskyldige folka da _??? )
dsr.perrin
Sep 13 2002, 22:56
fortjent er vel litt sterkt.. men at de har seg selv å takke, det er riktig :oro1
aCe R@ge
Sep 15 2002, 00:51
QUOTE (Perrin @ Sep. 13 2002,23:56)
fortjent er vel litt sterkt.. men at de har seg selv å takke, det er riktig

Mye kan sies om uskyld.......
Det var ganske mange Uskyldige som måtte bøte med livet i Afganistan.. i hevn angrepet......
Så jeg vet ikke jeg... den ene er jo ikke mindre uskyldig..... Spørsmålet er vel heller om man klarer å retferdigjøre drapene...
Dette er USA , og sikkert terroristene.. like flinke til....
Slik jeg ser det.. er usa også en terrorist... men det kalles ikke det.. siden det er et land...
De kan bombe og styrte regimer uten at verden hever øyenbrynene... Om noen andre gjør det.. nei da er det terrorisme......
Satt på spissen jeg ser det,,, men allikevel...
dsr.kevin
Sep 16 2002, 12:12
Det heves da øyenbryn... Men det kan heves og senkes bryn til panna får spasmer uten at det bedrer forholdene der ute i verden. Jeg er lykkelig i min likegyldighet...
dsr.mowgli
Sep 16 2002, 13:18
USA og andre vestlige nasjoner kan bare holde seg unna midtøsten og alt det faenskapet de driver med der nede. La de kaste stein og nuke hverandre så mye de vil. Er møkkalei Mullah Krekar, Bin Laden, Omar, Ahmed, Abdullah, Jesus og hele gjengen. Da vil det til slutt ordne seg, blir sikkert ikke en kjeft igjen der nede til slutt og det er vel like greit. Kan lage en eneste stor asfaltplate over hele verdensdelen når de er ferdig. :siiint: De bidrar jo faen meg ikke til en dritt i verdenssamfunnet, noe olje og mat kanskje, men ellers er det jo bare tull med de. Får milliarder i støtte hvert år, men dette går jo bare til våpen og dritt.....SVIN!!!
aCe R@ge
Sep 16 2002, 14:37
QUOTE (Mowgli @ Sep. 16 2002,14:18)
USA og andre vestlige nasjoner kan bare holde seg unna midtøsten og alt det faenskapet de driver med der nede. La de kaste stein og nuke hverandre så mye de vil. Er møkkalei Mullah Krekar, Bin Laden, Omar, Ahmed, Abdullah, Jesus og hele gjengen. Da vil det til slutt ordne seg, blir sikkert ikke en kjeft igjen der nede til slutt og det er vel like greit. Kan lage en eneste stor asfaltplate over hele verdensdelen når de er ferdig. :siiint: De bidrar jo faen meg ikke til en dritt i verdenssamfunnet, noe olje og mat kanskje, men ellers er det jo bare tull med de. Får milliarder i støtte hvert år, men dette går jo bare til våpen og dritt.....SVIN!!!
Trodde jeg var ekstrem jeg......LOL
dsr.mowgli
Sep 16 2002, 16:51
Er bare så jævla lei hele opplegget :) At vi og andre "normale" land skal spy ut milliarder til regimer som bare bruker pengene på våpen og personlig forbruk....det er til å spy av. Da kan vi heller bruke milliardene på andre ting mener jeg.
USA har selvfølgelig seg selv å takke for at de er terrormål slik de driver på. Men det er jo heller ingen andre land som tør å sette hardt mot hardt mot disse landene for å presse de til å bli mere som "oss". Naive Norge med smørglatte Bondevik i spissen gir heller noen hundre millioner i støtte til disse regimene, pengene blir selvfølgelig missbrukt.
aCe R@ge
Sep 16 2002, 22:10
QUOTE (Mowgli @ Sep. 16 2002,17:51)
Er bare så jævla lei hele opplegget

At vi og andre "normale" land skal spy ut milliarder til regimer som bare bruker pengene på våpen og personlig forbruk....det er til å spy av. Da kan vi heller bruke milliardene på andre ting mener jeg.
USA har selvfølgelig seg selv å takke for at de er terrormål slik de driver på. Men det er jo heller ingen andre land som tør å sette hardt mot hardt mot disse landene for å presse de til å bli mere som "oss". Naive Norge med smørglatte Bondevik i spissen gir heller noen hundre millioner i støtte til disse regimene, pengene blir selvfølgelig missbrukt.
I Love U m8....
HAHAHAAHAHAHAHAHAH :luuuv :luuuv :luuuv
dsr.mowgli
Sep 16 2002, 22:30
Bare sånn jeg har fått inntrykk av at det virker :)
Mr A DSR
Sep 17 2002, 03:26
Uff mye fjærnt og lese her folkens.
Tror vi alle skal være glad for at USA gjør noe jeg hvis ikke hadde vi snart måtte kalle ¨våre barn muhammed,micka,kurtava,makkar osv osv.
At USA tar afere er bra.. Er ikke rart at folk fra disse landene rømmer til andre land når dere eget styre er så sykt som det det er..................
aCe R@ge
Sep 17 2002, 10:01
QUOTE (Mr A DSR @ Sep. 17 2002,04:26)
Uff mye fjærnt og lese her folkens.
Tror vi alle skal være glad for at USA gjør noe jeg hvis ikke hadde vi snart måtte kalle ¨våre barn muhammed,micka,kurtava,makkar osv osv.
At USA tar afere er bra.. Er ikke rart at folk fra disse landene rømmer til andre land når dere eget styre er så sykt som det det er..................
Det er da noe helt annet det der...
At vi må kalle barna våre... for muhammed, icka, urtava, akkar osv osv., er det dummeste jeg har hørt...... Viss vi er utslettet, er det jo ikke våre barn da.... vi er utdødd...
Det er forresten ett ord for det der.........
Det kalles Innvandring..
og det er en helt annen diskusjon....
Og nå syntes jeg faktisk argumentet der var særdeles usakelig...
for nå er det vel ingen som hadde hatt noen grunn til å hate vesten så jævlig vist det ikke var for USA....
At USA...tar afære er jo for helvete den direkte årsaken til problemene.....
Er det teoretisk mulig å si at det da er flott at USA tar affære....?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.