Vel her sitter jeg og ser på tv... syntes det er mye prat om sånn derre omskjæring og har fått med meg at det er ulovlig, men jeg vet egentlig ikke hva det er jeg ??? kan noen forklare meg hva de gjør pliz... Vil gjerne vite hva de prater om jeg... Føler meg litt dum men er litt lei at det snakkes om overalt og jeg vet ikke engang hva de gjør!!!
dsr.perrin
Aug 27 2002, 20:19
Vekk med kjønnslepper og forhud?
skummelt iallefall.. og frowned upon her i stua! :oro
Wicked
Aug 27 2002, 20:27
Men når det gjelder jenter hvordan skal man kunne si at de er jomfru?? eller har jeg misforstått hele greia... Trudde de gjorde det slikt for at mannen som gifter seg med de skal kunne se at de er jomfru jeg... men nå kan det hende at jeg blander... ??? Fjerne skjønsleppene til dama.... uff det må da være et rart synn... tror jeg hadde fått sjokk om jeg hadde sett enn kvinne sånn....... teit religion da!!!
dsr.perrin
Aug 27 2002, 20:42
Tror de syr igjen og .. noen steder.. fysj.. nei, hopper ut av denne debatten. :oro1
Wicked
Aug 27 2002, 20:53
Hmmm...noen andre?? Det virker som at det er enten veldig få som vet om det... eller som perrin, de syntes det er for ekkelt, jeg skjønner, men jeg måtte jo spørre... mange har sett på denne topicen og kun perring har svart...hmmm....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.