- Navn: Tommy Andersen
- Alder: 20
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc):
- Human Rogue, spiller for øyeblikket assasination til jeg får meg noen bedre våpen til Combat. Offspecc er Sub for PvP.
[u]- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide:
- Jeg spiller ganske ofte, så å si fra 16.00 og utover kvelden. ( Kan være jeg blir satt opp på noen seinvakter av og til, men det skjer ikke så ofte ) Men ellers kan jeg raider de dagene.
- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory):
- http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Mithis/simple ( Kan være jeg er i PvP gear ) Som dere ser har jeg ikke fått raidet så mye i Cataclysm ettersom jeg kom tilbake til WoW nettopp etter en 3 måneders pause ( Spiller en del COD ) Men har farma en del heroics for å få sjangs til å raide =). Gemsa og enchantsa er det vanlige for en PvE Rogue.
- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker.
- Er assasination til jeg får meg noen nye våpen, men så snart det er på plass roller jeg Combat =)
- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned:
- BWD 5/6 ( noen få tries på Nefarian ) og BOT 1/5.
- Har ikke raidet så mye i Cataclysm, har for det meste bare drevet med PvP. ( 2371 rating på roguen og 1978 rating i RBG's )
- Men jeg var Officer i Pandora Project i TBC og var med på å cleare Karazhan, Gruul's Lair, The Eye, Serpentshrine Cavern's, Black Temple, Mount Hyjal, SWP ( Kallecgos, Brutallus og Felmyst )
Spilte mage den gangen. http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Celerion/simple
- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow.
- Som jeg nevnte over var jeg Officer i Pandora Project i nesten 1 1/2 år ( Var også CL ) Har spilt WoW siden Vanilla og har spilt sammen med Hosah siden det.
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz.[/u]
- Grunnen til at jeg søker hos dere er fordi jeg vil begynne å raide igjen, + dere er jo Norske hele gjengen så det er jo en stor pluss =) Også fordi jeg kjenner Hosah IRL og har vært kompis med han en del år, så tenkte det hadde vært gøy å raide sammen! Har faktisk vært på DSR lan 2 ganger før, så har møtt en del av dere ( Vet ikke om de er her enda da men ).
Håper på en god tilbakemelding!
- Mithis.