Help - Search - Members - Calendar
Full Version: XP PROBLEMMER
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
PeTe
er det noen som bor i bergen nermt ÅSANE?? jeg trenger en XP cd får å slette hele PCEn min  jeg har virus på den og dere vil ikke vite hvor mye jeg har =(
Silence
QUOTE (PeTe @ Aug. 27 2002,18:27)
XP cd får å slette hele PCEn min  jeg har virus på den og dere vil ikke vite hvor mye jeg har =(

Slette en pc er ikke vanskelig!Kanne med bensin det!Eller ut av vinduet smile1.gif  :)
dezso!
fix14.gif Les forøvrig: Telehor-hverdag  :oro1
[dsr.ñitro]
Har en CD med windows 95 på du kan få, men eg bor ikje i Åsane akkurat  :oro1
[dsr.ñitro]
QUOTE (Varga$ @ Aug. 27 2002,19:37)
fix14.gif Les forøvrig: Telehor-hverdag  oro1.gif

biggrin1.gif
dsr.bear
Hiv maskinen din Pete og send alle lommepengene dine til Kina....
PeTe
Gi no FAEN og GØD dere da jeg menner det JEG TRENGER en XP CD for å slette mine FILER som har virus på
dsr.fsu
QUOTE (PeTe @ Aug. 27 2002,20:25)
Gi no FAEN og GØD dere da jeg menner det JEG TRENGER en XP CD for å slette mine FILER som har virus på

Nei, du trenger et antivirusprogram, har du ikke det, kan du ta en scan her Virusscan !!!!!
[dsr.ñitro]
Sorry har ikkje XP.. Vil ikkje ta i en XP cd med hansker engang.. Men har somsagt en Win95 cd..

men eg skjønner ikkje helt kossen du skal fjerne virus med en Xp cd.. Hvis du skal formatere så skjønner eg, men...  :oro1
dezso!
står jo.. eh.. kremgult på grått at han skal slette pc'en. Tolker det med min helpdesk-erfaring til formatering av disken.
[dsr.ñitro]
Usj udugelige Telehore!

Han mener seffers å slette viruset fra pc´en  :oro1
dsr.kevin
QUOTE (NiTrO @ Aug. 27 2002,20:43)
Usj udugelige Telehore!

Han mener seffers å slette viruset fra pc´en  oro1.gif

Jeg leste det som at han skulle avvinstallere icq.?.?   ???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.